پیگیری خرید

تور کیش از شیراز | بدو کیش

سفر به کیش در میان مردم دوست داشتنی شیراز از محبوبیت زیادی برخودار است و افراد زیادی کیش را به عنوان مقصد سفر خود استفاده میکنند. اما در سفر به کیش از شیراز باید به چه نکاتی دقت داشته باشیم؟

در ادامه با بدوکیش همراه باشید.

تور کیش از شیراز

بهترین زمان تور شیراز به کیش :

کیش در برخی از ماه های سال دارای آب و هوای گرم و در برخی ماه ها دارای آب و هوایی مناسب سفر میباشد که بهترین زمان برای سفر شما به کیش هم از دی ماه تا اردیبهشت ماه می باشد که گرمی هوا ازاردهنده نیست و میتوانید با خیالی راحت انواع تفریحات جزیره را تجربه کنید.

مدت زمان سفر به کیش از شیراز :

شیراز به جزیره کیش نزدیک می باشد و شما میتوانید با ماشین شخصی و یا قطار خود را به جزیره برسانید اما در انتهای سفرهای زمینی از شیراز به کیش باید با استفاده از کشتی های مسافربری به کیش بروید. 

در سفر هوایی این مشکل را نخواهید داشت و مستقیما وارد جزیره خواهید شد. شما در عرض یک ساعت و ده دقیقه به جزیره می رسید و میتوانید از اقامت خود در هتل های کیش لذت ببرید.

به دلیل فاصله مناسبی که شیراز به کیش دارد نسبت به شهرهای دیگر پروازهای بیشتری دارد و به همین دلیل قیمت بلیط هواپیما از شیراز ارزان تر می باشد.

تور کیش از شیراز

راه های زمینی سفر به کیش از شیراز :

شاید با وجود سفرهای هوایی راحت و بی دردسر به کیش ، ترجیح دهید با ماشین شخصی خود سفر کنید و از مناظر بین راه هم استفاده کنید. راه های مختلفی برای سفر به کیش از شیراز از طریق زمینی وجود دارد که با توجه به مسیر انتخابی شما سفر بین هفت تا نه ساعت طول خواهد کشید.

کوتاه ترین مسیر ، جاده شیراز به چارک است که شش ساعت زمان می برد و پس از رسیدن به چارک با کشتی میتوانید وارد جزیره شوید که سفر دریایی شما هم یک ساعت به طول می انجامد و در مجموع هفت سال در راه خواهید بود.

 مسیر اول : شما از شیراز به سمت فسا حرکت میکنید و سپس به سمت تفیهان بروید و کوار و فیروزآباد رو رد کنید. جاده فیروز اباد تا چارک جاده ای صنعتی و پر از ماشین های بزرگ می باشد که سبب می شود برای توقف و لذت برد از مناظر راه جالبی برای سفر نباشد.

مسیر دوم : مسیر دوم که بسیار زیبا می باشد و برای سفر زمینی توصیه میشود ، مسیر  جهرم، لار، بندر لنگه می باشد که حدود هشت ساعت طول میکشد و در پایان هم 150 دقیقه سفر دریایی در انتظار شماست. این مسیر با وجود مناظر فوق العاده میتواند خاطره ای خوش از سفر زمینی در ذهن شما به جای گذارد.

 

پس از رسیدن به کیش میتوانید در هتل های ارزان قیمت یا هتل های لوکس جزیره کیش اسکان کنید و سپس سراغ گردش در بازارهای کیش رفته و انواع تفریحات جزیره مثل پاراسل ، غواصی ، شاتل ، اسکوتر برقی و ... را تجربه کنید و سفری بی نظیر برای خود رقم زنید.

اگر از مشهد یا تهران قصد سفر به کیش را دارید به شما توصیه میکنیم سری به مقاله تور کیش از تهران و تور کیش از مشهد بزنید و نکات مورد نیاز را مطالعه کنید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

شماره همراه : 09193373896

نظرات کاربران (0 نظر)