پیگیری خرید

اسکوتر زیر دریایی کیش: رزرو آنلاین با 20% تخفیف

اسکوتر زیر دریایی کیش

یکی از جذابترین تفریحاتی که میتوانید در کیش تجربه کنید ، اسکوتر زیر دریایی است که به شما اجازه میدهد به راحتی از دنیای زیر آب و جذابیت های منحصر بفرد دریای نیلگون خلیج فارس دیدن کنید. برای این تفریح فقط کافی است سوار بر اسکوتر شده و ادامه کار توسط مربیان انجام میگیرد.

مدت زمان اسکوتر برقی   15  دقیقه
زمان مراجعه    ساعت 10 صبح الی 16 بعد از ظهر 
وسایل مورد نیاز   همراه داشتن لباس ، زیر دمپایی و حوله
قابل استفاده برای بانوان ، آقایان

این تفریح برای خانم ها و آقایان قابل استفاده می باشد و تمامی نکات لازم توسط مربی مخصوص به شما آموزش داده می شود.

رزرو انلاین اسکوتر برقی کیش

اطلاعات کامل مربوط به اسکوتر زیر دریایی:

  • مدت زمان استفاده از اسکوتر زیر دریایی  15 دقیقه میباشد.
  • زمان مراجعه جهت استفاده از اسکوتر زیر دریایی ساعت 10:00 صبح الی 16:00بعدازظهر میباشد.
  • برای انجام تفریح اسکوتر زیر دریایی لزومی ندارد شنا بلد باشید. دمپایی و حوله به همراه داشته باشید.
  • تفریح اسکوتر زیر دریایی  برای بانوان و اقایان قابل استفاده میباشد. هر بلیط برای یک نفر میباشد.
  •  پس از انجام رزرو در سایت , در همان لحظه میتوانید جهت استفاده از تفریح اسکوتر زیردریایی به کلوپ مربوطه مراجعه فرمایید.
  • ما از زمان رزرو تا پایان سرویس دهی , پیگیر و پاسخگو شما عزیزان هستیم.

برای مشاهده سایر تخفیفات تفریحات آبی و جنگ ها و رستوران های موزیکدار به صفحه رزرو تفریحات مراجعه فرمایید.

اسکوتر زیر دریایی چیست؟

در اسفندماه سال نود تفریح هیجان انگیز اسکوتر زیر دریایی به لیست تفریحات آبی کیش اضافه شد که با استقبال گردشگران عزیز روبه رو شد. این تفریح به دین منظور معرفی شد که همه افراد حتی کسانی که نمیتوانند شنا کنند یا نمیتوانند وسایل غواصی را حمل کنند ، شانس دیدن دنیای زیر آب خلیج فارس را پیدا کرده و از زیبایی های خاص ان لذت ببرند. افرادی که در غواصی تجربه ندارند با این وسیله همراه با یک غواص مجرب،  زیر آب حرکت کرده و مرجان ها و گیاهان را از نزدیک دیده و ماهی های متنوع را مشاهده نماید.

اسکوتر زیردریایی

از لحاظ کلی اسکوتر زیر دریایی مشابه اسکوتر زمینی می باشد با این تفاوت که قسمتی برای نشستن داراست و در نگاه کلی تر این وسیله شبیه موتور برقی می باشد. اسکوتر زیر دریایی دارای کلاهی ایزوله است که در قسمت جلویی یک کپسول اکسیژن قرار دارد و اکسیژن داخل کلاهک را تامین میکند. این کلاهک بزرگ را روی سر قرار داده و فرد با آن به راحتی نفس می کشد.

اسکوتر برقی

شرایط استفاده اسکوتر زیردریایی کیش :

افرادی که می خواهند از اسکوتر زیردریایی استفاده کنند، باید حداقل دارای ۱۲ سال سن باشند و یا قد آن ها بیشتر از ۱۵۰ سانتی متر باشد. همچنین در صورت داشتن بیماری هایی از قبیل فشار خون بالا، ناراحتی های قلبی، ناراحتی های تنفسی، بیماری صرع، خانم های باردار و افرادی که از عمل جراحی آنها کمتر از سه ماه گذشته باشد، نمی توانند از این وسیله استفاده کنند.

نگران خطرات نباشید چرا که یک مربی کارآزموده راهنمای شماست و در این غواصی مهیج با دستگاه اسکوتر دریایی شما را تا عمق ۱۰ متری زیر آب همراهی می کند.

 تور کیش شهریور 98 

نظرات کاربران (0 نظر)