پیگیری خرید

نکات مهم برای خرید دفتر اداری و تجاری در جزیره کیش

جزیره کیش همواره در حال پیشرفت است و افراد سرمایه گذاری در کیش و ثبت شرکت در جزیره کیش را به دلایل شرایط خاص و معافیت های مالیاتی ویژه آن انتخاب میکنند به همین دلیل این جزیره را سرزمین فرصت ها میدانند.

ویژگی های خاصی که برای فعالیتهای تجاری و دایر کردن یک دفتر اداری در این جزیره وجود دارد موجب شده که شرکت های زیادی این جزیره زیبا را برای توسعه فعالیت های خود و خرید دفتر انتخاب کنند و همچنین وجود تسهیلات متنوع و عدم وجود کاغذ بازی های اداری (بروکراسی) موجب محبوبیت بیشتر این جزیره برای فعالیت های اداری و تجاری شده است.

برای خرید دفتر در جزیره کیش به جز مسائلی که در زمان انتخاب ملک و تنظیم قرار داد باید به آن توجه کنید نکات دیگری را باید مد نظر قرار دهید که در ادامه با  برخی از آنها آشنا خواهید شد.

نکات مهم برای خرید دفتراداری و تجاری در جزیره کیش

بهترین مناطق اداری و تجاری کیش

یکی از مهمترین مواردی که برای انتخاب یک دفتر اداری و تجاری اهمیت دارد موقعیت مکانی آن است. مطمئنا اطلاع از مناطق اداری در جزیره کیش در فرآیند خرید بسیار راهگشاست.

از آنجایی که جزیره کیش از نظر طراحی شهری یکی از مناطق منضبط محسوب میشود و تا جای ممکن مراکز توریستی ، اقامتی ، تفریحات ، بازارها ، تجاری ومسکونی بصورت جداگانه از هم احداث شده اند. البته در سالهای اخیر با گسترش فضای شهر این تقسیم بندی ها اندکی تغییر کرده ولی همچنان پیکره اصلی خود را حفظ کرده است.

دفاتر اداری و تجاری در جزیره کیش در چند منطقه اصلی قرارگرفته اند : دفاتر اداری و تجاری در منطقه گلدیس جزیره کیش و بلوار ایران ، دفاتر اداری و تجاری در منطقه بندرگاه جزیره کیش ، دفاتر اداری و تجاری در مجتمع بانکها و اطراف آن ، دفاتر اداری بلوار امیرکبیر و برخی ار مجتمع های اداری و تجاری مانند مجتمع خدماتی اداری سارینا 1 کیش.

1. دفاتر اداری و تجاری در منطقه گلدیس

در منطقه گلدیس مجتمع ها طوری احداث شده اند که کاربردی ترکیبی دارند شامل نمایشگاه ، اداری و خدماتی هستند.

معمولا نمایشگاه در همکف و دفاتر اداری در طبقه اول و دوم با متراژ های متفاوت قرار گرفته اند. با توجه به متراژ تعداد واحدهای اداری در این مجموعه بین 6 تا 10 واحد است.

 2. دفاتر اداری و تجاری در منطقه بندرگاه

در منطقه بندرگاه کیش واحد ها مستقل ازیکدیگر با بلوکهای 4 ، 6 ، 8 واحدی و متراژ متفاوت از 45 متر تا 160 متر طراحی و ساخته شده است.

3. دفاتر اداری و تجاری در مجتمع بانکها

این مجتمع به دلیل قرار گیری تعدای از بانکها در کنار یکدیگر  اصلی ترین منطقه های اداری در جزیره کیش میباشد. این منطقه به دلیل دسترسی آسان به دادگستری ، بانکها ، تامین اجتماعی و... یکی از گزینه های مناسب برای خرید دفتر اداری محسوب میشود.

4. دفاتر اداری در بلوار امیرکبیر

بلوار امیرکبیر کیش دارای ساختمان های بلند که بعضی از آنها به 10 طبقه هم میرسد که معمولا اداری هستند در این منطقه هم به دلیل دسترسی مناسبی که دارد برای دفاتر اداری عالیست.

5. دفاتر اداری و تجاری در مجتمع تجاری و اداری سارینا 1

مجتمع تجاری و اداری سارینا 1 بزرگترین مرکز اداری در جزیره کیش محسوب میشود که شرکت های و دفاتر تجاری زیادی را در خود جای داده است.

6 . دفاتر اداری و تجاری در برج صدف کیش

برج صدف نیز مانند مجتمع تجاری و اداری سارینا 1 شرکت های معتبر زیادی را در خود جای داده و به دلیل قرار گرفتن اداره دارایی و اداره ثبت در این ساختمان مراجعه زیادی انجام میگیرد.

نکات مهم برای خرید دفتر اداری وتجاری در جزیره کیش

بهترین منطقه برای خرید دفتر اداری و تجاری در جزیره کیش

با توجه به سلایق متفاوت خریداران و تنوع در ساخت این دفاتر اداری ، هر فرد برای خرید دفتر فاکتور های زیادی را مد نظر دارد که برخی از آنها به شرح ذیل میباشد:

دسترسی های شهری و عمومی : دفتر کار در منطقه ای که دسترسی راحت و آسان به نیاز ها مرتبط داشته باشد میتواند به عنوان یک گزینه مهم مورد بررسی قرار بگیرد ، دسترسی به بانکها برای انجام عملیات بانکی ، دسترسی به حمل نقل کیش برای جابه جایی راحت به سطح شهر و یا نزدیکی به بندگاه کیش بار انجام عملیات مربوط به گمرک و ...

البته بعضی از این ویژگی ها عمومی نیستند و به موضوع فعالیت شرکت مربوط میشوند. برای مثال شرکتی که در حوزه امور گمرکی و یا حمل و نقل دارند بدنبال دفاتری در نزدیکی بندگاه کیش هستند و یا فعالیت هایی که مربوط به امور مالیاتی هستند در برج صدف کیش قرار گرفته اند.

تفاوت ساختمانها با برج ها و مجتمع های اداری و تجاری در هنگام خرید دفتر اداری و تجاری در کیش

از دیگر نکات مهمی که هنگام خرید دفتر اداری باید به آن توجه کنید ، نوع ساختمانی که دفتر در آن قرار گرفته است میباشد. معمولا ساختمان های بلند و بزرگ به دلیل داشتن نگهبانی ، خدمات جانبی و نگهداری مناسب مطلوب تر هستند ، ولی باید به دو نکته توجه زیادی شود اول اینکه ساختمانی که انتخاب میکنید مدیریت فعال و کار امدی دارد؟ زیرا نبودن مدیر فعال در ساختمان هایی با تعداد زیاد واحد اداری مشکلات زیادی بوجود می آورد برای مثال همکاری نکردن دیگر واحد ها برای پرداخت شارژ به موقع و یا کم کاری مدیر در وصول شارژ باعث قطع شدن برق ، آب و مشکلات زیادی میشود.

از دیگر مواردی که قبل از خرید یک دفتر اداری باید به آن توجه شود میزان شارژ ماهانه است. پرداخت شارژ بر اساس قانون حتمی است پس بهتر است از قبل برنامه ریزی مالی در این باره صورت گیرد زیرا برخی ساختمانها دارای مبلغ شارژ بالایی هستند که بعد از خرید پرداخت آن به عهده مالک است. این موضوع ممکن است در موقع اجاره دادن دفتر نیز تاثیر گذار باشد زیرا مبلغ بالای شارژ میتواند یک عامل مهم بازدارنده برای اجاره باشد.

در زمان خرید دفتر اداری و تجاری به چه نکاتی باید توجه شود؟

  • بعد از اینکه ملک اداری و تجاری مورد نظر را پیدا کردید باید در یک دفتر املاک معتبر در کیش مبایعه نامه تنظیم کنید برای انجام این کار باید موارد ذیر را به یاد داشته باشید.
  • در هنگام تنظیم مبایعه نامه حتما مالک باید حضور داشته باشد.
  • اصل سند مالکیت باید همراه مالک باشد و خریدار باید آنرا روئیت کند.
  • نوع کاربرد ملک در جزیره کیش بسیار اهمیت دارد زیرا در این جزیره یا کاربرد اداری داریم یا نداریم ، مواردی از قبیل موقعیت اداری با کاربرد مسکونی و یا مانند آن در جزیره کیش هیج اعتباری ندارد و مشاورین املاک از این موضوع کاملا آگاه هستند.
  • تعهداتی که در مبایعه نامه ذکر شده به خوبی مطالعه نمایید و اگر ابهامی در آن وجود داشت جهت شفاف سازی از مشاور املاک سوال نمایید.
  • بابت تمام وجوه و چکهای پرداختی از فروشنده رسید دریافت نمایید.
  • بعداز امضای مبایعه نامه اصل آن راتحویل بگیرید.
  • اصل سند مالکیت بعد از تنظیم مبایعه نامه در املاک سپرده میشود و از تنظیم کننده مبایعه نامه بخواهید تا در متن مبایعه نامه این موضوع ذکر شود.

استعلام از سازمان تامین اجتماعی

باید دقت داشته باشید که قبل از انتقال مالکیت از سازمان تامین اجتماعی استعلامی مبنی بر نداشتن بدهی بگیرید تا ملک مورد معامله فاقد بدهی به تامین اجتماعی باشد. زیرا ممکن است پیگیری نکردن این موضوع موجب خسارات مالی برای خریدار شود.

نکات مهم برای خرید دفتر اداری و تجاری  در جزیره کیش

نظرات کاربران (0 نظر)