پیگیری خرید

معرفی هواپیمایی سپهران

شرکت هواپیمایی سپهران در سال 1390 به عنوان یک شرکت سهامی خاص ثبت شده است، در تیر ماه سال 1395 این شرکت موفق به کسب گواهینامه‌ی صلاحیت پروازی برای فعالیت در زمینه ی مسافربری، باربری و محصولات پستی شد، همچنین از بهمن‌ماه همان سال فعالیت خود را به صورت رسمی با محوریت شهر شیراز  آغاز کرد.

شرکت هواپیمایی سپهران

تاریخچه‌ی شرکت هواپیمایی سپهران

شرکت هواپیمایی سپهران تنها شرکت هواپیمایی بومی به عنوان نماینده بومی استان فارس است، در 5 سال اولیه‌ی ثبت شرکت یعنی سال 1395-1390 به دلایل مشکلات متعدد نتوانست فعالیت خود را آغاز کند، از اصلی ترین این مشکلات می‌توان به دو مورد اشاره کرد:

  1. عدم موفقیت شرکت در جذب اطمینان فنی و اخذ مجوز لازم

  2. قدیمی و فرسوده بودن ناوگان‌ها

در نهایت دهه فجر سال 1395 اولین پرواز این شرکت هواپیمایی از فرودگاه بین‌المللی شیراز انجام شد. این ایرلاین امیدوار است با اضافه کردن ناوگان‌های جدید در سال‌های آتی بتواند فصل تازه‌ای از فعالیت خود در صنعت هوایی کشور داشته باشد. شرکت هواپیمایی سپهران با سابقه ی اندک خود مفتخر به کسب گواهینامه‌ی AOC از سازمان هوایی کشور شده است و خوشبختانه تاکنون حادثه‌ای که با تلفات و خسارت همراه باشد در کارنامه خود ندارد.

هواپیما سپهران از نیم رخ

لوگوی شرکت هواپیمایی سپهران

لوگوی زیبای این شرکت گویای فرهنگ اصیل مردم استان فارس و ایران است. لوگوی شرکت سپهران برگرفته از پرنده‌ی اساطیری است همچنین افسانه‌ی سیمرغ و رنگ نارنجی این لوگو نشان‌دهنده‌ی رنگ آتش و تولد سیمرغ رنگ سازمانی و پر از نشاط می باشد، برای طراحی لوگوی این شرکت وقت زیادی صرف شده است و مفهوم کلی آن نمایانگر این است که شرکت سپهران با انرژی بالا برای پرواز متولد شده است.

شرکت هواپیمایی سپهران

ناوگان‌های شرکت هواپیمایی سپهران

این شرکت هواپیمایی در حال حاضر مجهز به 5 فروند هواپیما به شرح زیر می باشد:

  • 1 فروند هواپیمای بوئینگ 737-300

  • 3 فروند هواپیمای بوئینگ 737-500

  • 1فروند جت دورنیر

معرفی ناوگان های شرکت هواپیمایی سپهران

ناوگان شرکت هواپیمایی سپهران

کلاس پروازی هواپیمایی سپهران

تمامی هواپیماهای این شرکت فقط مجهز به کلاس پروازی اکونومی هستند. اما دارای دو نوع صندلی عادی و کامفورت می باشند، ارائه خدمات برای تمامی مسافران یکسان است و تنها وجه تمایز این دو صندلی در این است که مسافرانی که صندلی کامفورت را خریداری می کنند، نسبت به مسافران صندلی عادی فضای بیشتری دارند.

هواپیمای سپهران

مسیرهای پروازی هواپیمایی سپهران

در حال حاضر این ایرلاین فقط در حال انجام پروازهای داخلی از قطب اصلی خود شیراز به مقصدهای پرتردد اطراف شیراز و استان فارس می باشد و همچنین پرواز‌هایی نیز از شهرهای: مشهد، تهران، تبریز، زاهدان، بندرعباس و چابهار دارد.

مسیرهای پروازی شرکت هواپیمایی سپهران

پرسنل هواپیمایی سپهران

ایرلاین هواپیمایی سپهران از زمان تاسیس خود تاکید بر لازمه افزایش توانمندی تخصصی و رعایت اصول مشتری مداری دارد همچنین تمام تلاش خود را معطوف به جذب نیروی متخصص، با تجربه، کارآزموده و همچنین سیستم جامع امنیتی کرده است. در حال حاضر 300 نفر پرسنل در این شرکت در دو دفتر تهران و شیراز مشغول به فعالیت هستند که شامل فارغ التحصیلان رشته‌ی هوانوردی، مهندسان اویونیک، تعمیرات و مهمانداران هستند.

کترینگ هواپیمایی سپهران

این شرکت هواپیمایی با وجود تازه تاسیس بودن مجهز به کترینگ است و همواره سعی دارد با بکارگیری آشپزهای توانا و استفاده از مواد اولیه مرغوب، غذایی مطبوع را در طول سفر به مسافران ارائه کند.

خرید بلیط شرکت سپهران

برای خرید بلیط این ایرلاین به صورت آنلاین میتوانید به سایت اصلی شرکت هواپیمایی سپهران مراجعه کنید و بعد از جستجوی شهر مبدا و مقصد، تعیین تاریخ رفت و برگشت و مشخص کردن تعداد نفرات، لیست کاملی از پروازهای شرکت سپهران با قیمت‌های متفاوت و انواع مختلف بلیط ارزان، بلیط لحظه آخری و سیستمی مشاهده کنید، سپس پرواز دلخواه خود را رزرو نمایید.

شرایط استرداد بلیط شرکت سپهران

ممکن است گاهی شرایطی پیش بیاید که شما نتوانید به سفر کاری یا تفریحی بروید و مجبور به کنسل کردن بلیط خود شوید، با توجه به زمان استرداد بلیط میزان جریمه متفاوت خواهد بود و مبلغی از بلیط شما مطابق با جدول زیر کسر می شود:

48 ساعت قبل از پرواز 24 ساعت قبل از پرواز 12 ساعت قبل از پرواز کمتر از 12 ساعت قبل از پرواز
30% 40% 50% 75%

هواپیمایی شرکت سپهران ایر

بار مجاز هواپیمایی سپهران

مسافران شرکت هواپیمایی سپهران مانند دیگر مسافران سایر ایرلاین‌ها، مجاز به بردن مقدار مشخصی بار به داخل کابین با داشتن لیبل بار دستی و هم چنین تحویل مقدار مشخص بار به کانتر هستند که در جدول زیر به آن اشاره می شود:

نوع پرواز بار مجاز داخل کابین بار مجاز تحویل کانتر
داخلی 5 کیلوگرم 20 کیلوگرم

اگر میزان بار شما بیشتر از مقدار مشخص شده باشد به ازای هر یک کیلوگرم بار جریمه‌ی معادل یک درصد قیمت بلیط همان سفر را باید پرداخت کنید. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در زمینه بار مجاز و قوانین شرکت‌های هواپیمایی کسب کنید می توانید به لینک مربوطه در سایت بدو کیش مراجعه کنید. 

هدف‌های شرکت هواپیمایی سپهران

هر مسافر در زمان سفر کاری یا تفریحی خود تمایل دارد یک سفر رویایی با آرامش و امنیت را تجربه کند، زیباترین شعار این ایرلاین با به روز کردن خدمات خود در طول فعالیت این بوده که بهترین سفر را برای مسافران خود داشته باشد. هدف دیگر این شرکت اضافه کردن مقصدهای داخلی و همچنین اضافه شدن مقاصد خارجی به پرواز‌های این ایرلاین می باشد. 
سخن آخر اینکه از مهمترین اهداف شرکت‌های هواپیمایی برای یک منطقه، رونق صنعت توریسم می باشد، علاوه بر آن با رفت و آمد مسافران بسیاری از فعالیت‌های شغلی در آن منطقه را تحت شعاع خود قرار می‌دهد. شما با انتخاب ایرلاین جوان سپهران فرصتی برای اثبات خوب و کامل بودن را به این شرکت را می‌دهید، خود نیز سفری با هواپیمایی جدید را تجربه می کنید و راه را برای رقابت این ایرلاین در صنعت هوایی کشور هموار می کنید.

نظرات کاربران (0 نظر)