پیگیری خرید

سورپرایز - بهترین راه های سورپرایز کردن - سورپرایز تولد | بدو کیش

سورپرایز عزیزان برای تولد و مناسبت های خاص در جزیره کیش خاطراتی شیرین و به یاد ماندنی را در ذهن به جای میگذارد طوری که حتی بعد از گذشت مدت ها با فکر کردن به آن لبخندی روی لب آنها نقش میبندد و ممکن است از زیبا ترین روزهای زندگی آنها به شمار برود.

سورپرایز در کیش :

برنامه ریز سورپرایز: قبل از اینکه به جزیره کیش بروید، باید برنامه ریزی سورپرایز را انجام دهید تا بدانید دقیقا قرار است چه کاری را انجام دهید. پیشنهاد ما به شما این است که در مرحله اول همسر، فرزند یا دوست  خود را در فرودگاه به وسیله لیموزین سورپرایز کنید، در مرحله دوم به سراغ طراحی خاص در یکی از سواحل جزیره با بادکنک باشید و پس از جشن گرفتن در ساحل، به رستورانی که از قبل هماهنگ کرده رفته و پس از صرف وعده غذایی، به  هتل خود مراجعه کنید و اتاق سورپرایز خود را تحویل بگیرید.

هماهنگی تمامی این مراحل توسط تیم ما انجام می شود  و هر برنامه ای شما در نظر داشته باشید، اجرا خواهد شد. در ادامه مقاله با بدو کیش همراه باشید تا ایده های مختلفی را برای سورپرایز بررسی کنیم.

  1. سورپرایز در فرودگاه با لیموزین
  2. سورپرایز در هتل 
  3. سورپرایز تفریحات 
  4. سورپرایز در کشتی تفریحی
  5. سورپرایز با کنسرت
  6. نقشه گنچ

سورپرایز کیش

شما میتوانید مخاطب خود را در چندین مرحله جذاب سورپرایز نمایید برای مثال اعلام خبر سفر به جزیره کیش و  گشت گذار با لیموزین، تفریحات آبی و هتلی لوکس با امکانات رفاهی بالا و... از بهترین انتخاب ها برای سورپرایز و یک سفر رویایی در جزیره کیش میباشد.

جزیره رویایی کیش با داشتن هتل ها و خودرو های لوکس و همچنین دریایی بی نظیر یک مقصد عالی برای این سورپرایزهاست.

سورپرایز ماه عسل در کیش 

ماه عسل جز بهترین خاطراتی است که پس از ازدواج در ذهن شما باقی می ماند و آغاز گر زندگی شیرین خواهد بود. شما با سورپرایز عاشقانه همسرتان در کیش میتوانید بهترین لحظات را بسازید و هانی مون بی نظیری را تجربه کنید. 

جشن تولد در کیش : 

علاوه بر ماه عسل ، شما در جشن تولد همسر یا فرزندانتان میتوانید با یک برنامه ریزی هیجان انگیز تولدی رویایی را رقم بزنید. در ابتدا که وارد فرودگاه میشوید با اجاره لیموزین میتوانید سورپرایز خود را شروع کنید.

یک کافی شاپ یا رستوران را با بادکنک و کیک تولد تزئین می کنید و  کادو را نیز آماد کنید. هدیه تولد را میتوانید به کافی شاپ یا رستوران تحویل دهید و درخواست کنید کادو را در تایم دلخواه شما بیاورند یا از روش های جدید تری استفاده کنید. بطور مثال هدیه را به یک فرد تحویل دهید و از فرد بخواهید در خیابان یا فرودگاه کادو را تحویل همسر یا فرزند شما دهد و غافل گیرشان کنید.

در داخل هتل نیز، تزئینات مخصوص جشن تولد با هماهنگی انجام می پذیرد و میتواند تولد مختصری در داخل کافی شاپ، رستوران یا اتاق هتل برگزار کنید.

سورپرایز بهترین دوست :

تصور کنید که صبح از خواب بیدار شده و با سورپرایز دوستانتان مواجه می شوید که برای تولد شما برنامه ریزی زیادی کرده و سعی داشتند شما را خوشحال کنند. سورپرایز همه ما را خوشحال می کند و چه بهتر که تولد بهترین دوست خود را نیز اینگونه جشن بگیریم و سورپرایزی هیجان انگیز را اماده کنیم. 

سوپرایز تولد

سورپرایز فرزند :

فرزندان، معمولا بزرگترین دارایی هر خانواده ای هستند و خوشحالی فرزندان برای مادر و پدر اهمیت زیادی دارد.

اگر قصد دارید فرزند خود را غافل گیر کنید و تولدی رویایی برای وی برنامه ریزی کنید، بهتر است مرحله به مرحله تولد مدنظر خود را یادداشت کنید و طبق برنامه پیش روید.

اگر در جزیره کیش هستید تمام مراحل برنامه ریزی را میتوانید به بدوکیش سپرده و خیال خود را بابت تمام هماهنگی ها راحت کنید.

سورپرایز مادر :

یکی از مهم ترین اشخاص در زندگی هر فردی مادر می باشد که خوشحال کردن وی برای فرزندان اهمیت زیادی دارد. اگر قصد دارید، روزی خاص برای مادر خود بسازید و بابت تمام زحمتای گذشته از ایشان تشکر کنید، به فکر یک سورپرایز دوست داشتنی باشید تا روزی بی نظیر را رقم بزنید.

سورپرایز پدر :

اگر همیشه تاریخ تولد پدر خود را فراموش می کنید یا تابحال جشنی برای تشکر از زحماتشان برگزار نکردید، سوپرایز پدر در جزیره کیش را امتحان کنید. در جزیره کیش در کنار تنوع فراوان تفریحات میتوانید با یک برنامه ریزی بی نقص، بهترین روز را بسازید.

سورپرایز همسر - آقا :

اینکه  بتوانید در روز تولد یا سالگرد ازدواج تان، لبخندی بر روی لب همسر خود بیاورید و خوشحال شان کنید ارزش زیادی دارد. شما میتوانید این کار را به راحتی و تنها با چند تماس انجام دهید.

سورپرایز همسر - خانم :

حتما شما دوست دارید همسر مهربان خود را سورپرایز کنید و از زحمات شان تشکر کنید. برای این منظور می توانید سفر به کیش را تدارک دیده و در طول سفر با سورپرایز های متنوع ایشان را غافل گیر کنید.

اجاره لامبورگینی برای سال روز ازدواج و یا تولد شخص:

سورپرایز با لامبورگینی یکی از بهترین روش های سورپرایز کردن است که می تواند شخص مورد نظر بسیار هیجان زده کند. نمونه عکس زیر اجاره لامبورگینی مدل هوراکان (اُوراکان) برای یکی از مشتریان بدو کیش در روز تولد همسرش بوده است.

سورپرایز

جهت برنامه ریزی سورپرایز تولد در کیش با  کارشناس ما در ارتباط باشید 

02172806

سورپرایز سالگرد ازدواج و تولد در کیش

1- سورپرایز در فرودگاه کیش با لیموزین

یکی از مهمترین اقدامات سورپرایز، برنامه ریزی قبل از آن است. حتی این که بدانید در زمان ورود دوست دارید مخاطب خود را با چه خودرویی به محل سورپرایز ببرید، مهم است. 

ما به شما رزرو لیموزین در کیش را پیشنهاد میکنیم. این خودرو بهترین گزینه برای یک سورپرایز لاکچری و بی عیب ونقص است. همچنین برای خاص تر کردن آن میتوانید یه دسته گل رز قرمز از قبل سفارش داده و درخواست کنید داخل خودرو لیموزین قرار دهند.

بعد از نشستن هواپیما در فرودگاه کیش در درب خروجی فرودگاه لیموزین لوکسی در انتظار شماست که با راهنمایی کردن مخاطب خود به سمت آن هیجان را در چهره او خواهید دید. بعداز سوار شدن نیز میتوانید دسته گلی که از قبل تدارک دیده بودید را به او هدیه بدهید و تا مقصد اصلی از مسیر لذت ببرید. همچنین میتوانید با اجاره این ماشین به گشت و گذار در جزیره کیش بروید و از جاذبه های دیدنی کیش لذت ببرید.

سوپرایز سالگرد ازدواج و تولد در کیش

2 - سورپرایز در هتل های کیش

مقصد اصلی میتواند هتل محل اقامت شما باشد در این مورد نیز پیشنهاد ما به شما هتل های 5 ستاره مانند هتل ترنج کیش ، هتل داریوش کیش ، هتل ویدا کیش و... هستند. میتوانید از قبل در خواست کنید که اتاق را برای شما تزئین کنند. بعد از ورود به هتل محل اقامت به طرف اتاق هدایت میشود از قبل کیک و هدیه ای هماهنگ با مناسبت خود سفارش دهید مطمئن باشید که یه خاطره خاص و به یاد ماندنی به یادگار میماند.

سورپرایز در هتل

سورپرایز در رستوران هتل :

میتوانید با هماهنگی پذیرش هتل ، یکی از میز های وی ای پی هتل را رزرو کرده ودرخواست طراحی مخصوص سورپرایز عاشقانه یا سورپرایز تولد را داشته باشید. یکی از هتل هایی که فضای بسیار مناسبی برای سورپرایز در رستوران دارد ، هتل داریوش کیش می باشد که تمامی امکانات لازم را در اختیار شما قرار میدهد.

سورپرایز در اتاق هتل : 

اگر تمایل داشتید که سورپرایز شما خصوصی تر و در فضای دو نفره انجام گیرد میتوانید از هتل درخواست کنید که اتاق شما را قبل از ورود همسرتان طراحی کرده تا پس از ورود غافل گیر شوند.

سورپرایز کیش

3 - سورپرایز در کیش با تفریحات

برای خاطره انگیز کردن سفر در چند روز آینده میتوانید تفریحاتی از جمله پاراسل کیش ، شاتل کیش ، فلای بورد کیش ، پارک آبی اوشن و... را رزرو نمائید و در بهترین زمان بلیط آنها را هدیه بدهید.

4 - سورپرایز در کیش با کشتی تفریحی

سوپرایز کیش

کشتی های تفریحی در جزیره کیش از بهترین مواردی هستند که میشود برای سورپرایز از آنها استفاده کرد. بعضی از این کشتی ها دارای جنگهای شبانه هستند و اوقات خوشی را برای شما میسازند که از جمله آن ها میتوان به کشتی تفریحی نوید دریا کیش ، کشتی تفریحی آرتمیس کیش ، کشتی تفریحی اوستا اشاره کرد و اما برخی دیگر خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند مانند آکواریوم کف شیشه ای کیش یا کشتی تفریحی خصوصی .

با اجاره کشتی تفریحی خصوصی میتوانید بطور اختصاصی و دو نفره از گشت و گذار در دریا لذت ببرید. برای اینکار نیز میتوانید از قبل در خواست کنید که داخل این کشتی را با شمع و گل تزئین کنند تا مخاطب شما حسابی سورپرایز شود.

سورپرایز سالگرد ازدواج و تولد در کیش

5 - سورپرایز در کیش با کنسرت

یکی دیگر از راه های سورپرایز کردن مخاطبتان برنامه ریزی برای کنسرت خواننده مورد علاقه اش است. شما میتوانید بلیط کنسرت خواننده مورد علاقه اش را به او هدیه دهید.

آرامش و امکاناتی که جزیره کیش دارا می باشد ، این جزیره را تبدیل به بهترین مکان سفر در داخل ایران میکند تا با برنامه ریزی دقیق ، سورپرایزی تکرار نشدنی را رقم بزنید.

سورپرایز کیش

6- نقشه گنج :

می توانید به جای اینکه هدیه خود را خیلی ساده انتخاب کنید، یک نقشه گنج طراحی کنید و هدیه را در جایی پنهان کنید. برای این کار در ابتدا باید یک راهنمای شروع بدهید و در هر قسمت از راهنمای بعدی پیدا کردن هدیه را قرار دهید تا مخاطب شما بعد از گذراندن مراحل مختلف و کشف رمز هر قسمت هدیه خود را پیدا کند. خلاقیت در این ایده بسیار مهم است. حتی می توانید راهنمای هدیه یا همان گنج را به شهرهای دیگر گسترش دهید و یک سفر خوب و خاطره انگیز را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. جزیره کیش از نظر مکان های دیدنی و تفریحات تنوع زیادی دارد شما می توانید در هر نقطه از جزیره یک کدام از راهنماهای خود را قرار دهید و با پیدا کردن هر راهنما یک تفریح آبی یا غیر آبی انجام دهید و لذت ببرید یا از یک مکان دیدنی نیز بازدید کنید و در پایان سفر شخص مورد نظر خود را به هدیه برسانید.

سورپرایز کیش

هدیه تان را یک بار ندهید: راه دیگر سورپرایز کردن این است که هدیه های مختلفی را در نظر بگیرید و به هر نقطه از جزیره که می روید یک کدام از آنها را به مخاطب خود هدیه دهید و با این کار هر لحظه و به تعداد دفعات زیاد او را شگفت زده کنید. با این کار به جای اینکه یک بار او را خوشحال کنید چندین بار این کار را انجام می دهید و هر لحظه او را هیجان زده می کنید.
زمان خرید سورپرایزش کنید: یکی از مراکز خرید جزیره کیش را انتخاب کنید و یک کارت تولد برای هر صاحب فروشگاه انتخاب کنید تا وقتی که همسرتان را برای خرید به هر فروشگاه وارد می شود از این طریق به او تبریک بگویند . این از جالب ترین چیز هایی است که می تواند او را به شدت متعجب کند.

7- سورپرایز و برگزاری جشن در اسکله تفریحی کیش :

اسکله تفریحی کیش از مناطق گردشگری جذاب جزیره می باشد که می توان لحظات خوشی را در آن ساخت. شما برای سورپرایز کردن مخاطب تان می توانید تدارک یک جشن خوب را در کنار ساحل دریا ببینید و از این طریق او را هیجان زده کنید. سعی کنید برای این کار زمان مناسبی از شبانه روز را در نظر بگیرید. مسلما در روز که هوای جزیره بسیار گرم و شرجی است برای این کار مناسب نیست. برای مثال ابتدای شب که اسکله به محلی دنج و آرام تبدیل می شود و هوای خنکی دارد بهترین زمان برای تدارک چنین جشنی می تواند باشد. حتی بعد از اتمام جشن می توانید تا ساعت ها به تماشای زیبایی های دریا و ساحل بنشینید و شادی خود را تکمیل کنید.

نمونه ای از سورپرایز کشتی در جزیره کیش توسط تیم بدوکیش :

سورپرایز کشتی

سورپرایز کشتی در بدوکیش

کشتی کیش

کشتی تفریحی کیش

سورپرایز در کیش

سورپرایز در کیش

چنانچه در این مورد نیاز به مشاوره داشتید با کارشناس سایت بدوکیش در ارتباط باشید 

02172806

نظرات کاربران (0 نظر)