پیگیری خرید

فلای بورد کیش - رزرو آنلاین با 20% تخفیف

اطلاعات مربوط به تفریح فلای بورد:

  • مدت زمان استفاده از فلای بورد 15 دقیقه می باشد.
  • زمان مراجعه جهت استفاده از فلای بورد ساعت 10:00 صبح الی 16:00بعدازظهر میباشد.
  •  پس از انجام رزرو در سایت , در همان لحظه میتوانید جهت استفاده از تفریح فلای بورد به کلوپ مربوطه مراجعه فرمایید.
  • تفریح فلای بورد برای بانوان و اقایان قابل استفاده میباشد.
  • هر بلیط مختص یک نفر می باشد.
  • ما از زمان رزرو تا پایان سرویس دهی , پیگیر و پاسخگو شما عزیزان هستیم.

جهت خرید بلیط فلای بورد با تخفیف کلیک کنید

برای مشاهده سایر تخفیفات تفریحات آبی و جنگ ها و رستوران های موزیکدار به صفحه رزرو تفریحات مراجعه فرمایید.

فلای بورد کیش

فلای بورد کیش : 

فلای بورد کیش یکی دیگر از تفریحات پر هیجان است، برای حفظ تعادل در هنگام پرواز با فلای بورد باید عکس العمل و تصمیم گیری بالایی داشته باشید.

کمتر کسی است که به جزیره کیش سفر کند و از پرواز با فلای بورد غافل بماند. قبل از سوار استفاده از فلای بورد 30 دقیقه به شما آموزش میدهند، پس در آموزش ها دقت کنید تا هنگام پرواز نهایت لذت را ببرید، بیشتر کلوپ های ساحلی جزیره کیش فلای بورد را نیز ارائه میدهند.

فلای بورد

فلای بورد ابتدا در مسابقات جهانی(چین) در سال (2011) معرفی شد و در سال 2012 بطور رسمی دراختیار مردم نیز قرار گرفت. فلای بورد میتواند تا 12 متر بالاتر از سطح آب به پرواز درآید و افرادی که از فلای بود استفاده میکنند میتوانند با شیرجه زدن و بیرون آمدن از آب نمایش های حیرت انگیزی را اجرا کنند.

فلای بورد

فلای بورد نیروی محرک برای مانور دادن را از جت اسکی میگیرد . این نیرو توسط جت اسکی توسط شلنگ 18 متری به نازل های زیر تخته فلای بورد هدایت میشود و این عمل باعث به پرواز درآمدن مخاطب میشود و مخاطب به هر سمت برورد جت اسکی همراه او کشیده میشود

کلوپ دریایی فلای بورد کیش :

اگر می خواهید این تفریح آبی پرهیجان و لذت بخش را در جزیره ی شگفتی ها تجربه کنید به پارک ساحلی سیمرغ بروید. این مجموعه با امکانات مدرن و تجهیزات ویژه، امکان استفاده از اکثر ورزش ها و تفریحات آبی را مثل فلای بورد، شاتل، غواصی، پاراسل، بانانا، جت اسکی و کریزی بوت برای گردشگران جزیره کیش فراهم آورده و قطعا با رفتن به این پارک ساحلی خاطرات خوشی را برای خود و عزیزانتان رقم خواهید زد. پارک ساحلی سیمرغ در جاده جهان واقع شده است.

دستگاه فلای بورد دو نوع دارد: دستگاه مبتدی و دستگاه پیشرفته :

تفاوت این دو دستگاه تنها در کیت الکترونیکی گاز آنها است. برای استفاده از فلای بورد پیشرفته در ابتدا باید به مدت 30 دقیقه با دستگاه مبتدی آن تمرین کنید؛ بعد از آن به شما مجوز استفاده از دستگاه پیشرفته داده می شود. برای استفاده از دستگاه مبتدی فلای بورد دو نفر نیاز است؛ نفر اول که دستگاه فلای بورد به آن متصل می شود و دومین نفر که به عنوان اپراتور بر جت اسکی سوار می شود و میزان پمپاژ آب را کنترل می کند و به این صورت شخص در هوا معلق می ماند و پمپاژ و فشار آب به او اجازه مانور دادن و انجام حرکات نمایشی و شیرجه‌زدن را می‌دهد.

فلای بورد کیش

اما در فلای بورد پیشرفته یک کیت الکترونیکی به دستگاه وصل می شود و نازل های تعادل دهنده دست حذف می شوند. کسی که از کیت گاز یا همان کیت الکترونیکی استفاده می کند دیگر نیازی به اپراتور ندارند و خودش ماشه گاز را در دست می گیرد و مقدار توان و فشار آب خروجی را کنترل می کند. نازل های زیر فلای بورد حدودا 91 درصد نیروی رانش را به فرد انتقال می دهد که برای به کار گیری آن باید زانوها و پاهای خود را بچرخاند.

حتی اگر برای اولین بار است که می خواهید این ورزش را تجربه کنید، مربیان ماهر و با تجربه از ابتدا تا انتها همراه شما هستند و مقدار پمپاژ آب را از جت اسکی خود کنترل می کنند و هم چنین توضیحات لازم درباره نحوه استفاده و نکات ایمنی را به شما می گویند. دقت داشته باشید که استفاده از کلاه ایمنی، جلیقه نجات و لباس مناسب ضروری است.

فلای بورد کیش

اجزای تشکیل دهنده فلای بورد :

  • تخته (بورد دستگاه)
  • کفش ویک بورد
  • شیلنگ و تسمه نگهدارنده شلنگ متصل به دماغه جت اسکی
  • دو جفت بست شلنگ
  • یک زانویی
  • یک کانکتور برای اتصال زانویی به جت اسکی
  • یک نازل به شکل Y متصل به زیر تخته
  • یک جفت نازل دستی به همراه شیلنگ

منبع: بدو کیش

نظرات کاربران (0 نظر)