پیگیری خرید

شروع دوباره جت اسکی کیش (با تخفیفات ویژه)

جت اسکی یکی از تفریحات لذت بخش آبی در جزیره کیش است که طرفداران بسیاری در میان گردشگران را نیز دارد. با سوار شدن جت اسکی در جزیره کیش تجربه پرهیجان و در عین حال آرامش بخش را تجربه می کنید. پیدا کردن جت اسکی کار سختی نیست چون تمام کلوپ های ساحلی کیش این خدمات را ارائه میدهند و شما میتوانید برای خود و عزیزانتان جت اسکی اجاره کنید و از سفرتون لذت ببرید.

* بروزرسانی : 19 بهمن 98 *

به تازگی تفریح پر هیجان جت اسکی، در ساحل دامون جزیره کیش ارائه می شود.

هزینه استفاده از این تفریح، برلی هر سی دقیقه معادل 300 هزار تومان می باشد و شما برای رزرو تنها کافیست با ما تماس بگیرید و یک تفریح بی نظیر و تکرار نشدنی را امتحان کنید.

تلفن رزرواسیون : 02172806

* بروز رسانی : 30 مرداد ماه 1398 *

شروع به کار جت اسکی ها در کیش بعد از سه سال :

در نیمه دوم سال 1395 پس از حادثه ای که در نمک آبرود اتفاق افتاد ؛ کرایه جت اسکی به مسافران ممنوع شده بود. اما در 30 مرداد ماه آقای علی ابراهیمی مدیر نظارت بر خدمات و اماکن گردشگری مجوز کرایه جت اسکی را صادر کردند . از این پس می تواند در کلوپ دریایی سی من این تفریح هیجان انگیز را تجربه کنید.

جت اسکی

برای استفاده از جت اسکی چند نکته ای را باید مد نظر قرار دهید.

نکته اول وقتی قصد سفر به جزیره کیش را دارید مسلما باید لباس اضافه و لباس های برای تفریحات آبی همراه خود بردارید. آقایان برای استفاده از جت اسکی باید از مایو های پاچه بلند استفاده کنند و اگر چنین مایوی در اختیار نداشتند میتوانند این مایو ها را از کلوپی که جت اسکی اجاره کرده اند دریافت کنند.

خانومها باید حجاب خود را برای استفاده از جت اسکی رعایت کنند و اگر نگران خیس شدن لباس هایشان هستند میتوانند از همان کلوپ که جت اسکی دریافت کرده اند لباس های بادگیر که در نظر گرفته شده است استفاده کنند، البته این بادگیر ها آنچنان از خیس شدن شما جلوگیری نمی کند و لباس های شما مسلما خیس میشود.

جت اسکی کیش

نکته دوم در باب انتخاب کلوپ دریایی است، چون هرکدوم از این کلوپ ها خدمات مختلف و با قیمت های مختلفی ارائه میدهند که مسافران بنا به سلیقه خودشان میتوانند از این کلوپ ها جت اسکی و.. اجاره کنند.

در ضمن شما نگران خیس شدن، کثیف شدن و یا شنی شدن خود و لباس هایتان نباشد چراکه اکثر کلوپ های دریای اتاق هایی برای تعویض لباس همراه با کمد های نگهداری لباس و حمام را نیز دارند و شما میتوانید بعد از یه تفریح پر هیجان و لذت بخش دوش گرفته لباس های خود را عوض کنید.

لازم به ذکر است که اگر شما به صورت گروهی با دوستانتان یا خانواده به جزیره کیش سفر کرده اید و می خواهید جت اسکی سوار شوید  باید بدانید که طبق قوانین، کلوپ ها برای هر گروه یک جت اسکی در اختیار شما قرار می دهد، چون امکان تصادفات دلخراش و بروز حادثه های ناگوار نیز وجود دارد.

جت اسکی ها معمولا تک نفره ،دو نفره اند و در موارد کمی سه نفره هستند. گردشگران عزیزی که دارای وزن بالایی هستند برای جلوگیری از حادثه باید از جت اسکی های تک نفره استفاده کنند.

جت اسکی در کیش

نکته آخر حداقل سن برای استفاده از جت اسکی بیست سال ب بالا است و مسئولین کلوپ ها از سوار شدن کودکان جلوگیری میکنند، چون ممکن است که در سرعت بالا و دور زدن ها حادثه ای پیش اید،

ولی نوجوان ها می توانند همراه با دوستانشان یا یکی از افراد خانواده سوار بر جت اسکی بشوند البته بشرط آنکه فرد بزرگتر هدایت جت اسکی را در اختیار بگیرد.

و آن دسته از نوجوانانی که برای سوار شدن جت اسکی همراهی ندارند میتوانند به مسئولین کلوپ ها بگویند تا فردی را همراه شان بفرستند و هیجان شگفت انگیزی را به شما ارائه دهند.

شرايط استفاده از جت اسكي:

  1. به هر خانواده یا گروه فقط یک جت اسکی کرایه داده میشود.
  2. دوستانی که وزن بالایی دارند باید از جت اسکی های تک نفره استفاده کنند.
  3.  حتما فرم قراردادی که کلوپ به شما می دهد را با دقت مطالعه کنید.
  4. دقت در آموزش ها و رعایت کردن آنها برای جلوگیری از بروز حادثه.
  5. جت اسکی را در محدوده و با سرعت معینی که کلوپ مجاز کرده است استفاده کنید و از ورود به محدوده دیگر کلوپ ها خوداری کنید.
  6. از کار هایی مانند دور زدن های درجا و حرکات آکروباتیک خودداری کنید.
  7.  فاصله حداقل 100 متری با اسکله و شناور ها را رعایت کنید.
  8.  زمان نزدیک شدن به ساحل و یا وقتی میخواهید دور بزنید سرعت خود را کم کنید چون در دور زدن هایی با سرعت بالا احتمال اینکه شما درون اب بیفتید و جت اسکی چپه شود بسیار است، اگر چنین اتفاقی افتاد و شما واژگون شدید بلافاصله دسته جت اسکی را رها کرده و صبر کنید تا جت دوباره به حالت اولیه برگردد، چون اگر شما درهنگام واژگونی جت دسته را رها نکنید باعث میشه اب داخل موتور جت رفته و باعث خسارات سنگینی شود.
  9. زمانی که درحال رانندگی با جت اسکی هستید و بطور ناگهانی شناوری مقابل شما قرار گرفت بلافاصله دست خود را از روی گاز برداشته و دسته جت اسکی را بچرخانید. حواستان باشد ک گاز و ترمز را اشتباه نگیرید چون ممکن است با سرعت به شناور ها بزنید و خسارات زیادی بجای بگذارید.
  10. به افراد زیر 20 سال جت اسکی داده نمیشد مگر اینکه یکی از مربیان کلوپ شمارا همراهی کنند و یا با یکی از اعضای خانواده ک بالای 20 سال است سوار بشید.
  11. ظرفیت جت اسکی ها یک نفره و دونفره و درمواردی کمی سه نفره هم نیز وجود دارد.
  12. استفاده از جلیقه نجات الزامی است.
  13. آقایون فقط با مایو های پاچه بلند و یا شلوارک مجاز به استفاده هستند خانم ها نیز باید حجاب خود را رعایت کنند و برای جلوگیری از خیس شدن لباس هایشان می توانند از لباس های بادگیر که کلوپ ارائه می دهد استفاده کنند.
  14. هزینه پرداخت جت اسکی بعد از استفاده نیز محاسبه میشود و شما باید کارت ملی خودتان را نیز گرو بزارید.

نکات لازم که شاید دانستن آن مفید باشد

  • لوازم با ارزش و برقی مثل جواهرات و تلفن همراه خود را درون صندوق امانات بگذارید و جلیقه نجات بر تن کنید.
  • در سرعت های بالا سعی کنید از روی صندلی بلند شوید تا به کمرتان فشار وارد نشود.
  • اگر در صورت استفاده از جت اسکی برای بار دوم درون آب بیفتید مسئولان کلوپ جت اسکی را از شما میگیرند.
  • کسانی ک از هیجان بالا لذت میبرند جت اسکی را باید تند برانند ولی خطراتی مثل در رفتگی و یا شکستن مهره های کمر نیز وجود دارد. و کسانی که آرامش میخواهند میتوانند با سرعت پایین تر رانندگی کنند و از منظره لذت ببرند.

برخی از کلوپ های ارائه دهنده این تفریح

کلوپ دریایی اسکوبا ، کلوپ دریایی آکواریوس ، کلوپ دریایی باراکودا ، کلوپ دریایی سی من ، کلوپ دریایی شاهد ، کلوپ دریایی کشتی یونانی ، کلوپ دریایی مارینا ، کلوپ دریایی ناتیلوس ، کلوپ نگین دریایی خلیج فارس ، کلوپ دریایی پدیده ، کلوپ دریایی کاپ ، کلوپ دریایی داریوش

نظرات کاربران (0 نظر)