پیگیری خرید

رستوران و کافی شاپ هتل فلامینگو

رستوران هتل فلامینگو کیش دارای فضای خوب، بزرگ و تمیزی می باشد. دکوراسیون شیک، فضایی گرم و دلنشین، غذا هایی خوشمزه و با کیفیت از امتیازات این رستوران می باشد. سرآشپز ماهر این رستوران انواع غذا های ایرانی، فرنگی و دریایی با تنوع بالا کیفیتی عالی سرو می کند.

منوی صبحانه شامل: انواع نون ها، پنیر، گردو، کره، ارده، عسل، خوراک سوسیس، سیب زمنینی، تخم مرغ آب پز، خرما، مربا، زیتون، تخم مرغ، املت، انواع سوپ، آبمیوه، چایی، سبزیجات بخارپز شده، لازانیا، سوسیس، کالباس گوشت و مرغ، خیار، گوجه، میوه های متنوعی همچون آناناس و ... می باشد. املت های خوشمزه و متنوع این رستوران زبانزد می باشد طعم بی نظیر آن ها به دلیل استفاده از مواد تازه و با کیفیت می باشد.

غذا ها در منوی ناهار شامل: انواع سوپ، سبزیجات پخته شده با میگو و قارچ، کباب، جوجه، گوجه کبابی، مرغ سوخاری، انواع سوسیس، ماهی، میگو، خورشت قیمه، خورشت قرمه سبزی، مرغ پخته شده با رب، سبزیجات بخار پز شده، ماکارونی، انواع برنج با زرشک، سالاد های متنوع، ترشی و زیتون های با کیفیت و ... می باشد. قیمت غذا ها در این رستوران مناسب می باشد.

مقاله مرتبط :

تفاوت فاز هتلی و فاز ویلایی هتل فلامینگو کیش ...

رستوران هتل فلامینگو جزیره ی کیش

کافی شاپ هتل فلامینگو جزیره ی کیش

کافی شاپ این هتل از کیفیت و تنوع زیادی برخوردار می باشد. شما می توانید هر نوع نوشیدنی سرد و گرم، دسر های مختلف، کیک های تازه و خوشمزه، تنقلات هیجان انگیز را امتحان کنید. دکوراسیون و فضای کافی شاپ بسیار دنج و دلنشین می باشد و حتی برای قرار های کاری شما می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

رستوران هتل فلامینگو جزیره ی کیش

مقاله مرتبط :

پارک زیبا و باغ وحش کوچک هتل فلامینگو ..

نظرات کاربران (0 نظر)