پیگیری خرید

پارک و باغ وحش کوچک هتل فلامینگو

هتل فلامینگو کیش دارای محوطه و پارک بزرگی با فضا سازی بسیار زیبایی می باشد که هر کسی را شیفته ی خودش می کند. مجسمه های خاص فلامینگو در جاهای مختلف قرار گرفته است که نماد این هتل می باشد. آبنمای خاص و بزرگ سنگی در محوطه وجود دارد که از خزه های سبز رنگ پوشیده شده و بر زیبایی این آبنما افزوده است. 

شما می توانید برای اقامت در این هتل اتاق های ویلایی هتل فلامینگو را که به داخل این پارک مشرف می باشد انتخاب نمایید.

محوطه بزرگ هتل فلامینگو

در هر بخشی از محوطه ی بزرگ هتل فلامینگو درخت های سر سبز و نخل های تزئینی بسیار زیبا به چشم می خورد که بر جذابیت این هتل افزوده است. آلاچیق های درست شده از گیاهان و گل های یاس می تواند مکانی عالی برای استراحت شما و لذت بردن از محیط اطرافتان باشد.

محوطه بزرگ هتل فلامینگو

در بخشی دیگر از محوطه فضا سازی شبیه به پل کوچکی  انجام شده که اطراف آن را گل ها پر کرده اند که منظره ای دل انگیز را شکل داده است. برای کسانی که می خواهند در سفرشان عکس هایی زیبا و به یا ماندنی ثبت کنند، سوژه ای فوق العاده است. در طرفی دیگر کاکتوس های بزرگی وجود دارد که شکلی خاص و جذاب را به وجود آورده است.

محوطه بزرگ هتل فلامینگو

در محوطه ی ویلا های لوکس هتل فلامینگو پر از گل های صورتی رنگ فوق العاده ای می باشد و آرامشی که در این فضا وجود دارد می تواند تمام خستگی ها و استرس هایتان را از بین ببرد.

محوطه بزرگ هتل فلامینگو

فضا سازی های انجام شده در پارک یا همان محوطه ی هتل فلامینگو به قدری زیبا می باشد که دیدنی های آن را نباید از دست داد و حتما برای بازدید از آن باید وقتی را اختصاص داد. در تمام بخش های این هتل می توانید انواع گیاهان و گل های رنگا رنگ و زیبا را مشاهده کنید و زمانی را برای درست کردن خاطرات جدید و به یاد ماندنی بگذارنید.

باغ وحش کوچک در دل هتل فلامینگو

یکی از جذاب ترین ویژگی هایی که در هتل فلامینگو دیده می شود و شاید کمتر کسی از  آن مطلع باشد، وجود باغ وحش کوچک در محوطه هتل است. فضا هایی فنس کشی شده در محوطه وجود دارد که در آن ها حیواناتی نظیر: طاووس، اردک، بز، شتر مرغ، طوطی، مرغ شاخدار، قرقاول، مرغ و خروس نگه داری می شود.

باغ وحش هتل فلامینگو

هتل فلامینگو کیش

دقت داشته باشید که دیدن از بخش های مختلف این پارک کاملا رایگان می باشد.

 

نظرات کاربران (0 نظر)