پیگیری خرید

تفاوت فاز هتلی و ویلایی هتل فلامینگو

در هتل فلامینگو کیش به طور کلی 3 نوع اتاق وجود دارد که شامل: اتاق های هتلی، اتاق های ویلایی، اتاق های لوکس ویلایی می شود. تمام این اتاق ها را می توانید به صورت 2، 3 و یا 4 تخته از وب سایت بدو کیش به راحتی رزرو کنید. طراحی تمامی اتاق ها زیبا می باشد و امکانات رفاهی موجود در این اتاق ها کامل می باشند که در ادامه به هر کدام کامل تر می پردازیم. پیشنهاد می کنیم حتما مقاله پارک و باغ وحش کوچک هتل فلامینگو کیش را حتما بخوانید.

 

اتاق های ویلایی لوکس

از دیگر اتاق ها کمی بزرگتر و نوسازتر می باشد و از امکانات بیشتری نیز برخوردار می باشد. دکوراسیون این اتاق ها بسیار زیبا و دلنشین می باشد. همچنین اتاق های لوکس ویلایی به محوطه اصلی هتل نیز نزدیک تر می باشند.

تفاوت اتاق های هتل فلامینگو

 

اتاق های ویلایی

فاز ویلایی هتل فلامینگو دارای محیطی آرام و سرسبز می باشد که باعث آرامش و آسایش شما می شود. کمی بزرگ تر از اتاق های هتلی می باشد. این اتاق ها در محوطه زیبای هتل قرار گرفته اند و می توانید از فضا سازی های محوطه این هتل لذت ببرید.

تفاوت اتاق های هتل فلامینگو کیش

 

اتاق های هتلی

همانطور که از اسمش پیداست، اتاق هایی است که درون خود هتل قرار دارند. این اتاق ها از امکانات خوبی برخوردار می باشند. اگر انتخاب شما اتاق های درون هتلی می باشد لازم است بگویم که دسترسی شما به امکانات داخل هتل مانند رستوران، لابی و ... نیز بسیار راحت تر می شود.

تفاوت اتاق های هتل فلامینگو کیش

 

امکانات عمومی اتاق های هتل فلامینگو

اتاق های این هتل دارای امکانات زیادی نظیر: یخچال، چای ساز، چای تی بگ و نسکافه رایگان، مبلمان، تلویزیون LED، ماهواره، تخت خواب های راحت، ملافه ی تمیز، آباژور، میز کار، میز آرایش، کمد لباس، تلفن، سیستم اعلام و اطفاء حریق، کپسول آتش نشانی، سیستم سرمایش و گرمایش اسپیلت، اینترنت بی سیم Wifi، حمام اختصاصی، دوش، سشوار، دمپایی، لوازم بهداشتی کامل، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم تهویه هوای مطبوع، روم سرویس، قفل کارتی درب اتاق می باشند. همچنین برای معلولین نیز امکان حرکت ویلچر در داخل اتاق و داخل سرویس بهداشتی وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع اتاق در هتل می توانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

نظرات کاربران (1 نظر)

aa
20 اسفند 1401
امتیاز 5
یک هتل مناسب هم از نظر قیمت و هم امکانات تمیز و شیک با پرسنل خوش اخلاق و مرتب اتاق ویلایی به مدت 4 شب اقامت داشتیم دسترسی راحت به اسکله و مراکز خرید و تفریحات دریایی داشت. محیط زیبا و محوطه پر گل و تمیز