پیگیری خرید

ساحل مرجان و امکانات تفریحی این ساحل

در این بخش قصد داریم شما را با زیباترین ساحل کیش به نام ساحل مرجان  بیشتر آشنا کنیم.

ساحل مرجان یکی از زیباترین و معروفت ترین سواحل جزیره کیش است. ساحل مرجان در شرق جزیره کیش قرار دارد و مراکز خرید این ساحل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.به این صورت که شما بعد از خرید کردن میتوانین به ساحل مرجان سر زده  و از زیبایی و امکانات تفریحی این ساحل لذت ببرید.

جزیره کیش ساحل های بسیاری نیز دارد ولی یکی از محبوب ترین ساحل های این جزیره، ساحل مرجان یا به اصطلاح پارک ساحلی مرجان است.

ساحل مرجان

امکانات ساحل مرجان کیش

فضای سبز بسیار بزرگ که منظره بسیار زیبا را برای گردشگران فراهم کرده است. این پارک ساحلی  دارای آلاچیق هایی است که امکانات روشنایی و باربیکیوهایی برای درست کردن انواع کباب نیز دارد. پارک ساحلی مرجان کیش علاوه بر آلاچیق ها، امکانات تفریحی بسیاری نیز دارد.

چند مورد از امکانات تفریحی ساحل مرجان کیش:

پیست دوچرخه سواری : پیست دوچرخه سواری کیش که از ساحل مرجان میگذرد و گردشگران متوانند با اجاره کردن دوچرخه به گشت زدن داخل این ساحل بپردازند

تفریحات دریایی

غواصی در ساحل مرجان ، قایق های تفریحی ،کایت سواری ،جت اسکی ،بنانانا سواری ،پاراسل ،فلای برد و شاتل از امکانات تفریحی پارک ساحلی مرجان است.

ولی اگر بدنبال آرامش هستید و میخواهید از مکان های شلوغ دور بمانید، پیشنهاد ما به شما اسکله کوچک ساحل مرجان است.

ساحل مرجان - پارک ساحلی مرجان

انواع ماهی در ساحل مرجان

یکی دیگر از کارهایی که میتوانی از آن لذت ببرید غذا دادن به ماهی های زینتی پارک ساحلی مرجان است. در این ساحل ماهی های ریز و درشت و انواع مختلف آبزیان همچون شقایق های زیبا،عروس دریایی ،حلزون ها و صدف های دریایی وجود دارد.جالب است بدانید که در سواحل جزیره کیش کوسه های خطر ناک وجود ندارد، شاید بعضی اوقات کوسه به چشم بخورد ولی کاملا برای انسان بی خطراند و گردشگران متوانند با خیال راحت در این سواحل به تفریحات آبی بپردازند و لذت ببرند.

هتل های ساحل مرجان

علاوه بر امکانات تفریحی بسیار ، در ساحل مرجان هتل هایی همچون، هتل داریوش، هتل پارامیس و هتل ارم نیز وجود دارد. این هتل ها نزدیک به پارک ساحلی مرجان بوده و گردشگرانی که در این هتل ها اقامت دارند به راحتی میتوانند به ساحل بروند.

در برخی از موارد گردشگرانی که به جزیره کیش سفر کرده اند، نتوانسته اند بلیت تهیه کنند و از برخی تفریحات غافل مانده اند، ما برای جلوگیری از چنین مواردی برای گردشگرانی که قصد سفر به جزیره کیش را دارند، امکان رزرو تفریحات بصورت آنلاین، همراه با تخفیفات ویژه را در اختیار این عزیزان قرار داده ایم.

نظرات کاربران (0 نظر)