پیگیری خرید

شاتل کیش : رزرو آنلاین با 20% تخفیف

اطلاعات مربوط به تفریح شاتل :

  • زمان مراجعه جهت استفاده از تفریح شاتل ساعت 10:00 صبح الی 16:00 بعدازظهر می باشد.
  • مدت زمان استفاده از شاتل 15 دقیقه است.
  • شاتل به صورت 2 نفره و یا 4 نفره انجام میگردد.
  • هر بلیط شاتل مخصوص یک نفر میباشد.
  • پس از انجام رزرو در سایت , در همان لحظه میتوانید به کلوپ مراجه فرمایید و از تفریح شاتل خود لذت ببرید .
  • ما از زمان رزرو تا پایان سرویس دهی , پیگیر و پاسخگو شما عزیزان هستیم.

جهت خرید بلیط شاتل با تخفیف کلیک کنید

جهت مشاهده سایر تخفیفات تفریحات آبی و جنگ ها و رستوران های موزیکدار به صفحه رزرو تفریحات مراجعه فرمایید.

 

شاتل کیش : 

شاتل کیش ورزشي پر هيجان و لذت بخش است. این بازی آبی یکی از تفریحات بسیار پرطرفدار و هیجان انگیز در جزیره می باشد و یک تفریح آبی مفرح به حساب می آید.  به این صورت است که سوار بر تیوپ می شوید و به وسیله یک قایق تندرو بر روی سطح آب کشیده می شوید. قابل توجه گردشگران اینکه باید مراقب باشید و نکات ایمنی را رعایت کنید زیرا در هنگام حرکت شاتل، به دلیل نوسانات به داخل آب پرت نشوید هر چند اگر به داخل آب هم بیوفتید جای نگرانی نیست و لذت و هیجان خاص خودش را دارد ! افرادي که اقدام به سوارشدن شاتل مي کنند بهتر است از ماهيچه های قوی برخوردار باشند، چرا که هنگام دور زدن قايق نيروي گريز از مرکز آنها را به داخل دريا پرتاب ميکند و سوار کاران بايد مقاومت کنند که در آب نيافتند.

شاتل کیش

شاتل و بنانا زیرمجموعه‌ی ورزش‌های water tubing هستند. شاتل یک تیوب است که با بندهای مخصوص به قایق تندرو بسته شده و یک یا چند نفر روی آن می‌نشینند و روی آب کشیده می‌شود.

شاتل سواری کیش

به دلیل سرعت بالای قایق، شاتل روی آب تکان‌های زیادی می‌خورد و هیجان آن بسیار بالاست.شاتل به صورت همزمان برای آقایان و بانوان قابل استفاده است و یک عکاس شما را همراهی می کند که می توانید با پرداخت هزینه عکسهای خود را خریداری کنید.

سواحل ارائه دهنده شاتل کیش:

ساحل مرجان جزیره کیش:

ساحل مرجان زیبا ترین و پرطرفدارترین ساحل جزیره کیش است که با داشتن ریف های مرجانی بسیار زیاد و آب های شفاف و زلال از محبوبیت زیادی برخوردار است. ساحل مرجان موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و در نزدیکی بازار مرجان قرار دارد و شما می توانید بعد از دیدن بازار به این ساحل زیبا بروید و از تفریحات متنوعی که در اینجا ارائه می شود استفاده کنید؛ شاتل سواری نیز یکی از این تفریحات است.

ساحل دامون کیش:

ساحل دامون هم یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش و محل حرکت کشتی های مسافربری و تفریحی  است. این ساحل در شمال جزیره قرار دارد و عبور و مرور کشتی های بزرگ مناظر جذابی را در آن ایجاد کرده است. اسکی روی یخ نیز در این ساحل وجود دارد.

ساحل اسکله تفریحی کیش:

اسکله تفریحی کیش از پر رفت و آمد ترین و شلوغ ترین ساحل های جزیره کیش است که تفریحات و بازی های متنوعی در آن ارائه می شود. پیست دوچرخه سواری نیز در این ساحل وجود دارد که می توانید با رکاب زدن کنار ساحل از زیبایی های آن لذت ببرید. 

ساحل سیمرغ جزیره کیش:

این ساحل در جنوب شرقی جزیره واقع شده و از پارک های ساحلی جزیره کیش به حساب می آید. امکانات تفریحی این ساحل علاوه بر شاتل شامل پیست اسکیت، مسیر دوچرخه سواری، مسیر پیاده روی و زمین های بدمینتون و پینگ پنگ می باشد.

برخی از کلوپ های ارائه دهنده این تفریح

کلوپ دریایی اسکوبا ، کلوپ دریایی آکواریوس ، کلوپ دریایی باراکودا ، کلوپ دریایی سی من ، کلوپ دریایی شاهد ، کلوپ دریایی کشتی یونانی ، کلوپ دریایی مارینا ، کلوپ دریایی ناتیلوس ، کلوپ نگین دریایی خلیج فارس ، کلوپ دریایی پدیده ، کلوپ دریایی کاپ ، کلوپ دریایی داریوش

نظرات کاربران (0 نظر)