پیگیری خرید

نمایندگی های رسمی فیلیپس در جزیره کیش

فیلیپس

نمایندگی رسمی فیلیپس در جزیره کیش :

فیلیپس در سال 1891 در آمستردام هلند توسط فیلیپس افتتاح شد و در ابتدا فعالیت خود را محدود به لوازم روشنایی کرده بود. اما رفته رفته، پا را فراتر گذاشت و در زمینه های لوازم شخصی، لوازم خانگی، لوازم و تجهیزات الکترونیکی وارد شد و تبدیل به یکی از معتبرترین برندهای دنیا شد.

با خرید از نمایندگی فیلیپس، یک کد از دفتر نمایندگی دریافت میکنید و این کد برای دستگاه شما فعال می شود. چنانچه در مدت استفاده شما ، اگر دستگاه دچار مشکل شود میتوانید به نمایندگی فیلیپس مراجعه کرده و یا تماس بگیرید.

در جزیره کیش سه نمایندگی رسمی از این برند وجود دارد.

نمایندگی شماره 1 : عرضه کننده انواع محصولات آرابشی ، بهداشتی و شخصی فیلیپس

آدرس : کیش ، بازار پردیس ۲ ، طبقه منفی یک ،  غرفه ۸

نمایندگی شماره 2 : عرضه کننده محصولات شخصی و خانگی فیلیپس 

آدرس : کیش ، بازار پردیس۲ ، طبقه اول ، غرفه ۱۵۵

نمایندگی شماره 3 :  عرضه کننده محصولات شخصی و خانگی فیلیپس

آدرس : کیش ، بازار بزرگ مرکز تجاری ، طبقه اول ، غرفه ۵۸ 

نمونه ای از محصولاتی که میتوانید در این مراکز پیدا کنید را در ادامه معرفی کرده ایم. تمامی این محصولات دارای کیفیتی عالی و کارکردی بی نظیر هستند و میتوانند نیاز های شما را پوشش دهد.
 

و صد ها محصول دیگر ساخت کمپانی فیلیپس با گارانتی ارائه می شود.

نمایندگی فیلیپس کیش

در نمایندگی فیلپیس جزیره کیش محصولات با تخفیف ویژه ارائه می شود و اگر تور کیش را برای سفر انتخاب کردید حتما به این نمایندگی ها سر بزنید و محصولات مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

ریش تراش فیلیپس:

مهم ترین ویژگی ریش تراش AT890/20 ضد آب بودن آن می باشد. دارای تیغه های دو لبه و متحرک است و فلزهایی که در بدنه این ریش تراش استفاده شده به صورت انحنا دار است که کمترین برخورد را با پوست صورت داشته باشید و باعث التهاب و قرمزی پوست نشود.دو تیغه ای که در طراحی این ریش تراش استفاده شده وظایف مختلفی را به عهده دارند. یکی از تیغه ها لبه مو را بلند کرده و تیغه دوم آن را قطع میکند. 

باطری این ریش یک ساعته شارژ میشود و تا 50 دقیقه میتوان از آن استفاده کرد.وضعیت شارژ باطری نیز به وسیله ال ای دی هایی که بر روی بدنه آن نصب شده ، مشخص می شود.

قیمت ریش تراش فیلیپس: 835 هزار تومان

نمایندگی فیلیپس کیش


جاروبرقی فیلیپس :

جاروبرقی مدلFC9170/01 فیلیپس جارویی کوچک با قدرتی باورنکردنی است که از سری محصولات پر طرفدار این برند تلقی میشود. مکش این جاروبرقی بالا می باشد و در مدت زمانی کم، قادر خواهید بود تمام سطح خانه را به راحتی جارو بکشید.

سرجاروبرقی فیلیپس بسیار انعطاف پذیر بوده و برای گوشه کنار خانه و زیر مبل و هر گوشه ای دیگری از خانه به راحتی قابل استفاده می باشد. فیلتر این جاروبرقی سبب میشودکه گرد و خاک تولید نشود.

قیمت جارو برقی فیلیپس : 2 میلیون و 500 هزار تومان


غذاساز فیلیپس :

اگر نیاز به وسیله ای کامل دارید که تمام نیاز های شما در آشپزخانه را پوشش دهد، غذاساز فیلیپس میتواند گزینه بسیار خوبی  باشد. غذاساز مدل  HR7778 فیلیپس، کاربردهای مختلفی دارد و از قسمت های گوناگونی تشکیل شده که هر کدام یک وظیفه را به عهده دارند.نکته قابل توجه در این غذاساز این است که اگر درب یک قسمت به درستی حای نگیرد موتور روشن نمی شود و بدین شکل از هر خطری جلوگیری میشود.

جنس بدنه دستگاه غذاساز فیلیپس مدل HR7778 از استیل ضد رنگ است که مانع از خراب شدن زودهنگام بدنه شده و تضمین کننده عمر طولانی این دستگاه می باشد.

ظرف خردکن، مخلوط کن ، رنده ، همزن، آبمیوه گیری، خمیر زن بخش های مختلف این غذاساز را تشکیل میدهند.

قیمت غذاساز فیلیپس مدل HR7778 : 4 میلیون و 140 هزار تومان

نمایندگی فیلیپس کیش
 

سرخ کن فیلیپس :

از سری محصولات خاص و کاربردی فیلیپس، سرخ کن مدل  HD9220 می باشد که از لحاظ ظاهری با سرخ کن های دیگر تقاوت زیادی دارد. درب ورودی سرخ کنHD9220 از بالا باز نمیشود! بلکه موادغذایی را از محفظه ی پایینی در دستگاه قرار می دهید تا سرخ شود. بخاطر عایق بندی که در این دستگاه استفاده شده، بدنه آن در تمام مدت زمان استفاده سرد است.

برای سرخ کردن با HD9220 به روغن کمی نیاز دارید و در نهایت غذای سالم ترین میل میکنید.

از دستگاه سرخ کن علاوه بر سرخ کردن غذا میتوان برای  پختن، بریان کردن و گریل کردن استفاده کرد.

قیمت سرخ کن فیلیپس مدل HD9220 : یک میلیون و 800 هزار تومان


اتو بخار فیلیپس :

اتو بخار مدل GC2998/80 کمپانی فیلیپس جز بهترین گزینه های برای اتو کشیدن انواع لباس ها محسوب می شود. 

به دلیل موادی که در ساخت آن استفاده شده به راحتی بر روی لباس حرکت میکند و به پارچه نمی چسبد. علاوه بر مخزن آبی که برای چروک های عمیق به کار می رود، سیستم بخار دهی پیوسته بر روی اتو بحار GC2998/80 قرار گرفته است.

قیمت اتوبخار مدل GC2998/80 فیلیپس : 780 هزار تومان

فیلیپس کیش


پلوپز فیلیپس :

این روزها با وجود وسایل برقی مختلفی که برای آشپزخانه ساخته شده، آشپزی راحت تر و دلچسب تر شده است ویکی از وسایلی که به کمک ما می آید، پلوپزها با امکانات مختلف می باشند که مدل HD3038 فیلیپس، از جمله بهترین انواع آن به حساب می رود. این پلوپز با روکش نچسب پوشانده شده و قابلیت پخت 1.8 لیتر برنج را دارد.

علاوه بر برنج شما میتوانید در پلوپز فیلیپس کیک بپزید و یا سوپ خود را تهیه کنید. پس از پایان یافتم زمان پخت غذا، تا زمان سرو میتواند غذا را گرم نگه دارد و نیازی به گرم کردن مجدد غذا نیست.

قیمت پلوپز HD3038 فیلیپس :1 میلیون و 270 هزار تومان

دستگاه لیزر خانگی فیلیپس :

دستگاه های لیزر خانگی سالهاست جای خود را در خانه ی افراد زیادی باز کرده است و وسیله مناسب برای از بین بردن موهای زاید محسوب میشود. مدل SC2009/60 فیلیپس، دستگاه لیزری قدرتمند با قابلیت های قابل توجه می باشد که بی سیم و قابل حمل است و به راحتی در هر قسمتی از خانه میتوان استفاده کرد.

در این دستگاه از  فیلتر UV استفاده شده تا از تابش اشعه مضر به پوست جلوگیزی کند.

قیمت لیزر خانگی SC2009/60 فیلیپس : 800 هزار تومان

نمایندگی فیلپیس


چای ساز فیلیپس :

چای سایز مدل HD7301/00 فیلیپس از بهترین انواع چای ساز و کار آمدترین انواع آن تلقی می شود.

برق استفاده شده در چای ساز توسط پایه زیری کتری تامین می شود که مستقیم به برق متصل است و انرژی مورد نیاز کلی چایساز را تامین می کند. جنس قوری HD7301/00 از شیشه مقاوم به حرارت می باشد و بدنه کتری هم از نوعی خاص پلاستیک است که با رنگ مشکی پوشانده شده است.

قیمت چای ساز مدل HD7301/00 فیلیپس : یک میلیون و 200 هزار تومان

مخلوط کن فیلیپس :

یکی از قویترین محلوط کن های فیلیپس، مدل HR3652/00 آن می باشد که با وجود تیغه بسیار مستحکمی که دارد اجازه می دهد هرچیزی را با آن خرد کنید و محفظه پارچ مانند بزرگ آن گنجایش دو لیتر اسموتی را دارد.

قیمت مخلوط کن مدل HR3652/00 فیلیپس : 2 میلیون و 240 هزار تومان

نظرات کاربران (0 نظر)