پیگیری خرید

معرفی شرکت هواپیمایی زاگرس

شرکت هواپیمایی زاگرس در سال 1384 تاسیس شد و قدمت چندانی ندارد. شرکت زاگرس با ورود دو فروند هواپیمای توپولوف در سال 1384 و در منطقه آزاد اروند فعالیت خود را آغاز کرد و همچنین در سال 1386 با افزودن دو فروند هواپیما به ناوگان فعالیت خود را توسعه داد. خوشبختانه این شرکت با گذر زمان جایگاه خود را میان سایر ایرلاین‌ها تثبت کرد و توانست با افزودن تعداد بیشتر ناوگان سهم بسزایی در حمل و نقل هوایی کشور عزیزمان داشته باشد.
اولین پرواز شرکت هواپیمایی زاگرس در سال 1387 از مسیر تهران به دمشق صورت گرفت. 

شرکت هواپیمایی زاگرس
این شرکت هواپیمایی در یک سال اخیر رشد قابل توجهی داشت به گونه ای که توانست رشد 30 درصدی در مسیرهای داخلی و خارجی و رشد 70 درصدی مسافران داشته باشد که نتیجه‌ی تلاش های بی وقفه شرکت زاگرس جابجایی بیش از 4 میلیون مسافر و کسب جایگاه چهارم در میان شرکت های هواپیمایی ایران بود.

گواهینامه شرکت هواپیمایی زاگرس

شرکت هواپیمایی زاگرس با دریافت گواهینامه part 145 و part M در قسمت خصوصی تعمیرات هواپیما و ساخت کترینگ مجهز به دستگاه های پیشرفته و مطابق با استانداردهای روز دنیا گام های رو به رشد خود را برداشته است. این شرکت با رعایت تمامی استاندارد های کیفی و ایمنی بالا برای پروازهای مطمئن تلاش کرده است.

تغییر لوگوی شرکت هواپیمایی زاگرس

شرکت هواپیمایی زاگرس در تاریخ 1398/04/01 خبر تغییر لوگویی خود را علنی کرد و از لوگوی جدید رو‌نمایی کرد.

لوگوی شرکت هواپیمایی زاگرس

معرفی ایرلاین جوان کشور

خبر خوب این که شرکت هواپیمایی زاگرس در آستانه 15 سالگی قرار دارد. این شرکت در گذشته دارای دو فروند توپولوف بود که سوانح زیادی را در صنعت هوایی ایران رقم زد اما با کنار گذاشتن این دو هواپیما و جایگزینی برند معروف ایرباس 320، 321، 319 که همگی از هواپیماهای با کیفیت در دنیا هستند امنیت خود را تا حد زیادی ارتقا داده است.

معرفی ناوگان هواپیمایی

 هم اکنون شرکت هواپیمایی زاگرس دارای 19 فروند هواپیما می باشد که لازم به ذکر است این شرکت هواپیمایی تفاهم نامه‌ای برای خرید 28 فروند هواپیمای جدید با ایرباس بسته است، اگر می خواهید اطلاعات کافی راجب ناوگان‌های شرکت زاگرس داشته باشید به ادامه‌ی مطلب توجه نمایید.

هواپیما ایرباس A320

هواپیمای A320 از خانوادهی هواپیماهای غول پیکر می باشد که در سال 1984 ساختش آغاز شد. اولین مدل این هواپیماها در سال 1987 در کشور فرانسه به پرواز در آمد و در سال 2010 از جدیدترین مدل این هواپیما با نام ایرباس 320 رونمایی شد.

هواپیما A320 زاگرس

هواپیما ایرباس A321

هواپیما A321 شباهت بسیار زیادی به این هواپیما A320 دارد اما از لحاظ ظاهری این مدل هواپیما کشیده‌تر و بزرگتر می باشد. لازم به ذکر است این تنها هواپیمایی است که شرکت ایران ایر بعد از حدود 40 سال آن را خریداری کرده است.

هواپیما ایرباس A321 هواپیمایی زاگرس

هواپیما ایرباس A319

هواپیمای A319 این مدل هواپیما از لحاظ ظاهری کمی از A320 کوچکتر میباشد و در سال 1995 در آسمان کشور هامبورگ به پرواز در آمد. ظرفیت این هواپیما به نسبت ابعادشان گنجایش بین 142 تا 193 دارد.

هواپیما ایرباس A319 هواپیمایی زاگرس
هواپیما McDonnell Douglas MD-82

این هواپیما محصول شرکت بوئینگ می باشد و اولین بار در سال 1979 طراحی شد. امروزه مدل مک دانل داگلاس ام دی 90 به بازار آمده است. 

هواپیما McDonnell Douglas MD-82 زاگرس

هواپیما McDonnell Douglas MD-83

تفاوت مدلهای هواپیما McDonnell Douglas MD-83 با مدل قدیمی به ترتیب داشتن موتور بهینه سازی شده و ظرفیت حمل سوخت بیشتر می باشد تمامی این مدل هواپیماها 172 نفر ظرفیت دارد.

هواپیما McDonnell Douglas MD-83 هواپیمایی زاگرس

اتفاق تاریخی صنعت هوانوردی ایران، در شرکت هواپیمایی زاگرس رقم خورد!

برای اولین بار در صنعت هواپیمایی ایران خلبان نشاط جهانداری در تاریخ 1398/07/22 کاپیتانی هدایت هواپیما را با دو خلبان خانم به عهده داشت. این امر آنقدر مهم بود که در خبرگزاری‌های ملی و بین المللی منتشر شد.

خلبان زن نشاط جهانداری هواپیمای زاگرس

قطب‌های شرکت هواپیمای زاگرس

 قطب هواپیمایی معمولا به فرودگاه اصلی که، شرکت هواپیمایی در آنجا فعالیت می کند، گفته می شود و معمولا مبدا و مقصد بیشتر پروازهای شرکت هواپیمایی در قطب شرکت انجام می شود. قطب اصلی شرکت هواپیمایی زاگرس در فرودگاه بین‌المللی تهران و قطب دوم این شرکت در فرودگاه بین‌المللی آبادان می باشد.

مقاصد پروازهای داخلی هواپیمای زاگرس

شرکت هواپیمایی زاگرس در طول هفته پروازهای بسیار زیادی به سایر نقاط ایران دارد. پرواز های داخلی زاگرس شامل پرواز های لحظه آخری زاگرس ، پروازهای چارتری زاگرس ، پروازهای نرخ ویژه زاگرس و همچنین پرواز های سیستمی زاگرس می باشد. مقاصد پرواز های داخلی شرکت هواپیمایی زاگرس شامل:

  • تهران (فرودگاه بین المللی مهرآباد)
  • تهران (فرودگاه بین المللی امام خمینی)
  • شیراز (فرودگاه بین المللی شیراز)
  • مشهد (فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد)
  • آبادان (فرودگاه بین المللی آبادان)
  • اهواز (فرودگاه بین المللی اهواز)
  • اصفهان (فرودگاه بین المللی اصفهان)
  • جزیره کیش (فرودگاه بین المللی کیش)
  • کرمان (فرودگاه کرمان)
  • بندر ماهشهر (فرودگاه ماهشهر)
  • بوشهر (فرودگاه بوشهر)
  • تبریز (فرودگاه بین المللی تبریز)
  • جزیره قشم (فرودگاه دیرستان)
  • چابهار (فرودگاه چابهار)
  • کرمانشاه (فرودگاه کرمانشاه)

مقاصد پرواز های داخلی هواپیمایی زاگرس

مقاصد پروازهای خارجی هواپیمایی زاگرس 

متاسفانه شرکت‌های هواپیمایی کشورمان برای پروازهای خارجی محدودیت زیادی دارند بنابراین شرکت زاگرس هم اکنون مقاصد خارجی زیادی ندارد. 

  • عراق- نجف (فرودگاه بین المللی نجف)
  • ترکیه-استانبول (فرودگاه بین المللی آتاتورک)
  • گرجستان – تفلیس (فرودگاه بین المللی تفلیس)

بار مجاز شرکت هواپیمایی زاگرس 

بار مجاز برای مسافرین داخلی 20 کیلوگرم و برای مسافران پرواز‌های خارجی 25 کیلوگرم می باشد.

معرفی کلاس‌های پروازی شرکت هواپیمایی زاگرس 

شرکت هواپیمایی زاگرس در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس کلاس در حال خدمت رسانی می باشد اگر اطلاعات دقیقی در مورد تفاوت کلاسهای پروازی ندارید بر روی لینک داده شده کلیک کنید تا اطلاعاتتان تکمیل شود و بتوانید در پروازهای بعدیتان با توجه به بودجه مورد نظر انتخاب بهتری انجام دهید.

عیب پروازهای شرکت زاگرس 

تاخیر و یا کنسلی پرواز موردی است که در اکثر شرکت‌های هواپیمایی رخ می دهد و شرکت هواپیمایی زاگرس نیز از این قاعده مستثنی نیست. متاسفانه این شرکت هواپیمایی سابقه خوبی در پروازهای به موقع ندارد و اکثر مواقع پروازهای با تاخیر و یا بعضا با کنسلی مواجه می شود، به دلیل تغییر رتبه تاخیری این شرکت در هر ماه نمی توان گفت دقیقا در چه وضعیتی قرار دارد.

بنابراین به این نکته توجه کنید زیرا امکان این که پرواز شما در این شرکت با تاخیر مواجه شود وجود دارد.


قوانین فروش بلیط‌های شرکت هواپیمایی زاگرس 

شرکت هواپیمایی زاگرس نیز مانند دیگر شرکت ها قوانینی دارد که تمامی مسافرین باید آنها را رعایت کنند، این قوانین شامل موارد زیر می باشد:

  • زمان های درج شده بر روی بلیط‌ها به وقت محلی میباشد

  • پاسپورت مسافرین در پروازهای بین‌المللی باید حداقل دارای شش ماه اعتبار از زمان شروع سفر باشد
  • مسافران زاگرس در پرواز های خارجی نیاز است بلیط دو طرفه تهییه کنند
  • هزینه بلیط برای کودکان بالای 2 سال حدود 50% قیمت بلیط بزرگسالان میباشد
  • قیمت بلیط نوزادان زیر دو سال 10% قیمت بلیط بزرگسالان محاسبه خواهد شد 
  • مسافران موظف هستند در پروازهای داخلی 2 ساعت و در پروازهای خارجی 3 ساعت زودتر در فرودگاه حضور پیدا کنند

هواپیمای شرکت زاگرس

معرفی امن‌ترین سامانه ی خرید آنلاین بلیط هواپیما

با وجود قیمت های مناسب بلیط های شرکت هواپیمایی زاگرس شما به راحتی می توانید به راحتی اقدام به خرید کنید و برای خرید می توانید به یکی از دفاتر خدمات مسافرتی مراجعه کنید و بلیط مورد نظر خود را رزرو کنید و همچنین می توانید با مراجعه به سامانه فروش آنلاین بلیط بدو کیش بلیط‌های هواپیمایی زاگرس را با قیمت مناسب تهیه کنید.

نظرات کاربران (0 نظر)