پیگیری خرید

اجاره کشتی برای عروسی در کیش

شب عروسی هر فرد به یا ماندنی ترین و شیرین ترین شب زندگی او می شود طوری که سال ها بعد با ورق زدن آلبوم ممکن است این خاطرات بارها و بارها زنده و مرور شوند به همین دلیل تمامی زوج های جوان تلاش می کنند که چنین شب رویایی را به بهترین نحو برگزار کنند که علاوه بر خودشان میهمانان آنها نیز یک شب شاد و به یادماندنی را تجربه کنند.

عروسی روی کشتی

برخی از این زوج ها به برگزاری یک مراسم ساده در باغ یا تالار های عروسی اکتفا می کنند اما برخی دوست دارند مراسمشان منحصر به فرد برگزار شود به همین دلیل به سراغ مراسم خاص مانند برگزاری مراسم روی کشتی های تفریحی می روند.

 اگه شما نیز دوست دارید یک عروسی شاد بر روی آب های نیلگون خلیج فارس داشته باشید، تنها کافیست با ما تماس بگیرید. 

یک شب رویایی برای شما خواهیم ساخت!!

 021-72806 

از کجا باید شروع کنم؟!!

ما برای شما این امکان را فراهم کرده ایم که عروسی خود را بر روی کشتی های تفریحی همچون اوستا 5 و آرتمیس و یا هر کشتی دیگری که مد نظرتان باشد برگزار کنید. بدین صورت ابتدا با بدو کیش تماس حاصل نمایید و بعد اقدام به رزرو هواپیما و هتل برای خود و میهمانان نمایند که در اینجا می توانید از خود بدو کیش با کمترین قیمت تورهای مدنظر را دریافت کنید. حال کافیست همه چیز را به ما بسپارید. ما خود برای شما کشتی مد نظر را اجاره کرده و سپس در صورت درخواست تزئینات داخلی و پذیرایی نیز بر عهده خواهیم گرفت.

 همسر خودتان را سورپرایز کنید 

ما این امکان را فراهم کرده ایم که شما بتوانید به راحتی همسر خود را با تشریفات خاص سورپرایز نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه سورپرایز در کیش مراجعه نمایید.

عروسی روی کشتی

 یک عروسی لاکچری داشته باشید و مورد تحسین همه قرار بگیرید 

هزینه های عروسی؟

حدود هزینه ای که برای عروسی شما در میاد 15 میلیون تومان می باشد ولی آخرین قیمت را حتما از بخش فروش بدو کیش دریافت نمایید.

کشتی اوستا 5 و آرتمیس در جزیره کیش بهترین گزینه برای برگزار مراسم عروسی می باشد در صورتی که این کشتی ها برنامه یا جنگ نداشته باشند می توانید مدت زمان دو ساعت را در عرشه این کشتی به جشن و پایکوبی بپردازید. 

ظرفیت این کشتی ها حدود  150 میهمان می باشد که شما میتوانید با توجه به بودجه خود از آنها پذیرایی نمایید منوی شام و پذیرای با سلیقه زوجین قابل انتخاب است.

عروسی در کشتی

برای هر یک از این آیتم ها هزینه جداگانه دریافت می گردد و با توجه به درخواست زوجین اقدامات لازم آن انجام می شود.

 

 

نظرات کاربران (0 نظر)