پیگیری خرید

محوطه هتل 5 ستاره مارینا پارک

هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش با مساحت بیش از ده هکتار و بیش از 750 متر نوار ساحلی در سال 1390 افتتاح شد. این هتل به دلیل داشتن ساحل اختصاصی بسیاری از ورزش های آبی را نیز دارد که به راحتی می توانید آن ها را امتحان کنید.

محوطه هتل 5 ستاره مارینا پارک

وجود امکانات زیاد هتل مارینا و فضای بسیار خوب و چشم نواز به شما آرامش داده و خستگیتان را رفع می کند. فضا سازی های این هتل بسیار خاص و زیبا می باشد به گونه ای که هر گردشگری را شیفته خود می کند. معماری منحصر به فرد، دکوراسیون لوکس و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر همه و همه باعث محبوبیت این هتل در بین گردشگران شده است. یکی از ویژگی های این هتل وجود رمپ ها و ویلچر های مناسب می باشد که افراد کم توان یا معلول می توانند از آن ها استفاده کنند و در رفاه و آسایش کامل باشند. همچنین گاهی مجوز خروج ویلچر رو به خارج از هتل نیز صادر می شود. فضای این هتل بسیار بزرگ و باغ آن بسیار زیبا می باشد که در شب منظره ای خیره کننده را به وجود می آورد. در این باغ انواع گونه های گیاهی وجود دارد که زیبایی این هتل را چندین برابر کرده است. از این هتل تا ساحل مرجانی مسافت کمی است که در کم ترین زمان می توانید خود را به آن جا برسانید. وجود فضایی گرم و دلنشین در نزدیکی ساحل حس بسیار خوبی را به شما می دهد و تمام استرس های شما را از بین می برد.

بعضی از اتاق های این هتل دارای چشم انداز زیبایی رو به دریا و رو باغ می باشد. این اتاق ها دارای فضای دلباز و بزرگ با دکوراسیون دلنشین و منظره فوق العاده ای می باشد. بسیاری از افراد به دلیل امکانات مناسب و فضایی رومانتیک این هتل را برای ماه عسلشان انتخاب میکنند. هتل مارینا پارک در یکی از بهترین مناطق جزیره واقع شده و برای کسانی که به دنبال آرامش به دور از هر گونه شلوغی می باشد، بسیار مناسب است. معماری ساده و شیک، گل های رنگارنگ به شما حس سرزندگی و طراوت می دهد. مشاهده تفاوت اتاق های هتل مارینا و معرفی هتل های که درون محوطه هستند.

محوطه هتل 5 ستاره مارینا پارک

با استفاده از زمین تنیس این هتل می توانید روزی پر انرژی را شروع کنید و لذت ببرید.مهمانان این هتل با امنیت کامل در هر زمانی که بخواهند، می توانند در محوطه قدم بزنند و از زیبایی فضا و دریاچه های پارک هتل لذت ببرند.

محوطه هتل 5 ستاره مارینا پارک

این هتل می تواند اقامتگاهی ایده آل برای افرادی که به دنبال تفریح و خوش گزرانی هستند باشد. همچنین فروشگاهی نیز در این هتل وجود دارد که می توانید شکلات های خوشمزه و قهوه های مرغوبی را از آن تهیه کنید. نزدیکی به مسیر دوچرخه سواری نیز از مزیت های این هتل می باشد. فضای این هتل برای داشتن لحظات خوب و ثبت آن ها با عکس هایی زیبا بسیار مناسب می باشد. فضای داخلی آن نیز بسیار لوکس و جذاب می باشد. همچنین می توانید منوی صبحانه و رستوران های هتل مارینا را نیز مشاهده نمایید.

محوطه هتل 5 ستاره مارینا پارک

نظرات کاربران (0 نظر)