پیگیری خرید

امکانات هتل مارینا کیش

هتل پنج ستاره مارینا پارک ، علاوه بر اتاق ها و فضای بزرگ دارای امکانات بی نظیری در اتاق ها و محوطه می باشد که باعث جلب رضایت مسافران می شود. در این هتل امکاناتی نظیر چای ساز، استخر، سونا، جکوزی، صبحانه بوفه رایگان، لاندری، اتاق چمدان، اینترنت وای فای، پارکینگ و ... موجود می باشد.

منوی صبحانه و رستوران های هتل مارینا نیز از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد و تمام تفریحات آبی در چند قدمی هتل موجود است.

هتل مارینا پارک کیش

سالن کنفرانس و همایش هتل مارینا پارک کیش

در هتل مارینا ، سالن کنفرانس با طرفیت 18 نفر و مساحت 40 متر وجود دارد که از ساعت 7 تا 23 قابل رزرو می باشد. از جمله امکانات این سالن میتینگ می توان به پرده نمایش ثابت ویدئو پروژکتور، تلوزیون LED ، اینترنت وای فای ، سالن غذاخوری مجزا و ... اشاره کرد.

سالن میتینگ روم هم با ظرفیت 400 نفر ، مساحت 600 متر با چیدمان دلخواه ، پرده نمایش ثابت ، ویدئو پروژکتور، تلوزیون LED ، اینترنت وای فای ، امکان برگزاری نمایشگاه در سالن ، اتاق VIP ، میکروفن ثابت و .. آماده برگزاری رویداد های شما می باشد.

حتما از مقاله محوطه هتل مارینا پارک کیش دیدن نمایید.

شما می توانید تفاوت اتاق های هتل مارینا رو نیز چک کرده و اتاق مناسب خود را انتخاب نمایید.

محوطه هتل مارینا پارک کیش

امکانات تفریحی هتل مارینا پارک کیش

  • زمین تنیس

یکی از تفریحات مهیجی که در هتل مارینا پارک کیش ارائه می شود ورزش تنیس است . شما هر زمان که تمایل به ورزش کردن داشتید میتوانید به زمین تنیس هتل مراجعه کرده و پس از هماهنگی از انجام ورزش لذت ببرید.

  • مسیر دوچرخه سواری

هتل مارنیا پارک دز نزدیکی خطوط دوچرخه سواری جزیره قرار گرفته و شما با گذشتن از پارک میتوانید خود را به مسیر دوچرخه سواری برسانید و از هوای پاک جزیره کیش لذت ببرید.

  • استخر سونا جکوزی

استخر هتل مارینا پارک کیش ،دارای سونای خشک و بخار، جکوزی ،حوضچه ی آب سرد می باشد و ورود کودکان زیر 5 سال هم به این استخر ممنوع است.

در استخر حوله ، کمدهای جداگانه برای هر فرد ، دمپایی و سشوار موجود می باشد.

 

نظرات کاربران (0 نظر)