پیگیری خرید

دیدنی های کیش در شب

کیش یکی از جزایر گردشگری و تفریحی ایران است که با جاذبه های دیدنی و تفریحات مهیج و مفرح هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. این جزیره در مجاورت خلیج فارس قرار دارد و به همین دلیل آب و هوای آن در اغلب ماه های سال بسیار گرم و شرجی است، اما شب های نیمه خنک و خنکی دارد و اکثر مسافران و حتی کیشوندان ترجیح می دهند در شب از مناطق تفریحی و دیدنی جزیره دیدن کنند چرا که دیدن مناظر و شگفتی های این جزیره در شب لحظات به یادماندنی و تجربه ای خاطره انگیز را به همراه دارد.

شب های جزیره کیش

جاذبه های گردشگری کیش در شب:

گشت دور جزیره:

اتومبیل های گشت شهری ساعت 15 در مقابل محل اقامت شما می ایستند و بعد از یک گشت کامل داخل جزیره و دیدن زیبایی ها و مکان های دیدنی آن مثل شهر زیرزمینی کاریز، مجموعه درخت سبز و شهر باستانی حریره و... بدون دغدغه و خستگی ناشی از رانندگی، درنهایت حدود ساعت 19 در ساحل خلیج همیشه فارس و در نزدیکی کشتی یونانی پیاده خواهید شد که بی شک یکی از زیباترین مناظری است که هنگام غروب می توان در جزیره کیش تماشا کرد. در بخش بعدی مقاله، شما را با زیبایی های کشتی یونانی آشنا می کنیم. بعد از بازدید از کشتی یونانی در صورت تمایل شما را به مرکز خرید پدیده خواهیم برد.

کشتی یونانی در غروب:

دیدن این کشتی عظیم الجثه و حیرت انگیز هنگام غروب و تلفیق سرخی آسمان خلیج فارس با این جاذبه بی نظیر بی شک از ناب ترین تجربه های سفر به جزیره شگفت انگیز کیش است. مناظری که در این زمان ایجاد می شود از بهترین سوژه های عکاسی و ثبت خاطرات است. سکوت و آرامش حاکم بر ساحل خلیج فارس در شبانگاه همراه با صدای دلنشین برخورد امواج دریا با صخره های مرجانی و صدای مرغان دریایی، تماشای آسمان پرستاره و چراغ های سوسوزن اسکله قطعا لحظات بی نظیر و فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

کشتی یونانی کیش در شب

کشتی های تفریحی و بولینگ مریم :

کشتی های تفریحی زیادی در جزیره کیش وجود دارد. این کشتی های مجلل و نورانی مسافران خود را در هنگام شب سوار می کند و به دل دریا می زند و با اجراهای زنده و متنوع و صرف شام، شبی زیبا و به یادماندنی را برای آنها رقم می زند. حرکت کشتی های تفریحی معمولا ساعت 7 شب از اسکله تفریحی جزیره می باشد.
بولینگ مریم یک کلوپ ورزشی هیجان انگیز است که در نزدیکی اسکله تفریحی جزیره کیش واقع شده است و هم چنین از پرطرفدار ترین و معروف ترین تفریحات  در شب های جزیره به شمار می آید. 

بولینگ مریم کیش

جنگ های شبانه کیش:

بعد از قایق سواری و تفریحات آبی و گشت در بازار ها و مراکز خرید و پشت سرگذاشتن یک روز آفتابی و گرم، رفتن به جنگ های شبانه بهترین انتخاب است. این جنگ ها معمولا هر شب از ساعت 9 آغاز می شوند و تا پاسی از شب ادامه دارند. برنامه های شاد و مفرحی که در این جنگ ها اجرا می شود طرفداران زیادی دارد. از جمله این برنامه ها جشن، تئاتر، استندآپ کمدی، موزیک، تقلید صدا و ... است که موجب شادی و لذت از لحظات شب و نیمه شب می شود.

رستوران های کیش در شب:

رستوران های با کیفیت و شیکی در جزیره کیش وجود دارند که اکثرا در شب پخش موسیقی زنده و برنامه های سرگرم کننده ای را برای مراجعین خود در نظر می گیرند. شما می توانید با رفتن به این رستوران ها اوقات خوشی را به همراه عزیزانتان سپری کنید.

رستوران های کیش در شب

شب های جزیره کیش معمولا جنب و جوش خاصی دارد و سرشار از خاطراتی است که در ذهنتان حک خواهد شد. بعد از پشت سر گذاشتن یک روز داغ با شنا و آفتاب گرفتن و انواع و اقسام تفریحات آبی و خرید از بهترین مرکز خرید ها، حالا نوبت تفریحات شبانه به دور از گرما و رطوبت طاقت فرسا است. اگر به این جزیره زیبا و شگفت انگیز سفر کردید به هیچ عنوان لذت بهرمندی از این تفریحات را از دست ندهید. 

پیشنهاد می کنیم از محتوای زیر نیز دیدن نمایید:

  1. سواحل کیش مکانی برای دست یافتن به آرامش
  2. تور کیش شهریور 98

نظرات کاربران (0 نظر)