پیگیری خرید

سواحل کیش مکانی برای دست یافتن به آرامش

جزیره زیبای کیش با  داشتن ساحلی آرام و زیبا همواره مقصدی پر طرفداری برای دور کردن خستگی و روزمرگی های کاری و زندگی است. این جزیره زیبا علاوه بر تفریحات آبی و غیرآبی و جاذبه های گردشگری ، سواحل زیبایی دارد که با  سکوتش شما را به آرامشی وصف نشدنی دعوت می کند. همچنین زیبایی که دریای نقره فام این جزیره به آن می بخشد لذت و آرامش شما را چندین برابر می کند.

سواحل جزیره کیش

از جمله سواحل زیبای جزیره کیش میتوان به : ساحل اسکله تفریحی کیش، ساحل مرجان، ساحل درختان نارگیل کیش، ساحل کشتی یونانی، پارک ساحلی میرمهنا، پارک ساحلی مرد ماهیگیر، پارک ساحلی سیمرغ اشاره کرد.

سواحل جزیره کیش مکانی برای دست یافتن به آرامش

1. ساحل اسکله تفریحی کیش :

در این ساحل زیبا علاوه بر استفاده از تفریحات آبی جزیره کیش می توانید از آرامش دریای نیلگون خلیج فارس نیز بهره ببرید و تماشایی ترین و جالب ترین چیز در این ساحل تفریحات آبی در روز و سکوت و آرامش دلچسب آن در شب می باشد.

سواحل جزیره کیش مکانی برای دست یافتن به آرامش

2. ساحل مرجان :

این ساحل زیبا در نزدیکی اسکله تفریحی قرار گرفته و از مشهور ترین ساحل های جزیره کیش است. دلیل این شهرت در نام آن نهفته است و این ساحل به دلیل مرجانی بودنش، به ساحل مرجان معروف شده است.

در حقیقت جزیره کیش به جزیره مرجانی معروف است و مرجان ها که گونه ای از جانوران آبزی محسوب می شوند از گذشته تا کنون نقش زیادی در این جزیره داشته اند.

زیبایی این ساحل تنها به همین ویژگی ختم نمی شود. یکی از زیباترین پارک های ساحلی در ساحل مرجان قرار دارد که با داشتن ماسه های براق به ساحل نقره ای معروف شده است.

سواحل جزیره کیش مکانی برای دست یافتن به آرامش

3. ساحل درختان نارگیل :

ساحل درختان نارگیل که در قسمت شرقی جزیره کیش قرار گرفته است از جمله سواحل زیبای جزیره محسوب می شود. وجود این درختان بلند زیبایی این ساحل را دوچندان کرده اند. اگر مایل باشید تا هر زمان که بخواهید می توانید در آلاچیق ها از آرامش موجود در این ساحل لذت ببرید.

سواحل جزیره کیش مکانی برای دست یافتن به آرامش

4.ساحل کشتی یونانی :

از آنجایی که کشتی یونانی هر روزه به سمت تخریب پیش می رود اما همواره زیبایی خود را حفظ کرده است. ساحل زیبای کشتی یونانی یک ساحل صخره ای مناسب برای عکس های یادگاری و زیبا از نماد جزیره کیش می باشد.

سواحل جزیره کیش مکانی برای دست یافتن به آرامش

5. پارک ساحلی میرمهنا :

اگر در سفرتان به کیش احتیاج به آرامش و سکوت دارید تا بتوانید کمی استراحت کنید پارک ساحلی میرمهنا یک انتخاب خوب است. این پارک به خانه بومیان و بازار صفین نیز نزدیک است.

سواحل جزیره کیش مکانی برای دست یافتن به آرامش

6. پارک ساحلی مرد ماهیگیر :

پارک ساحلی مرد ماهیگیر یکی از نماد های زیبای جزیره کیش محسوب می شود که تشکیل شده از یک مجسمه 12 متری به شکل یک مرد در حال ماهیگیری است؛ این مجسمه در سال 1393 ساخته شده است و زیبایی زیادی به این ساحل بخشیده است.

سواحل جزیره کیش مکانی برای دست یافتن به آرامش

7. پارک ساحلی سیمرغ:

پارک ساحلی سیمرغ در جنوب شرقی جزیره کیش در نزدیکی پارک دلفین قرار دارد. این ساحل زیبا علاوه بر آرامش وصف نشدنی اش تفریحات زیادی مانند: پینگ پنگ، زمین بدمینتون، پیست اسکیت و... دارد. اگر دوست دارید از سفر به کیش خاطرات لذت بخشی داشته باشید بدون شک این ساحل یکی از بهترین گزینه هاست.

نظرات کاربران (0 نظر)