پیگیری خرید

تور کیش به قشم

کیش و قشم دو جزیره زیبای کشورمان هستند که در فصل های پاییز و زمستان میزبان شمار زیادی از گردشگران خارجی و ایرانی می باشند و سواحل آن آرامش خاصی را به مسافران هدیه میدهد.

جزیره کیش به سبب دارا بودن هتل های بی نظیر و تفریحات متنوع آبی و غیر آبی ، سالهاست که مورد استقبال مسافران قرار میگیرد و جز پرطرفدارترین مقاصد گردشگری محسوب می شود.

جزیره قشم از مقاصد تاریخی و تفریحی می باشد که در نزدیکی کیش قرار دارد و اغلب گردشگران تور کیش ، از جزیره قشم نیز دیدن میکنند.

اما چگونه از جزیره کیش به قشم سفر کنیم ؟ در ادامه با بدوکیش همراه باشید.

تور قشم از کیش

جزیره قشم :

جزیره قشم ، بزرگترین جزیره خلیج فارس و بزرگترین جزیره غیر مستقل جهان می باشد که از 22 کشور بزرگتر است. پوشش گیاهی خاص و مناظر فوق العاده سبب شده این جزیره به یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس تبدیل شود.

امکانات اقامتی و تفریحی کیش با جزیره قشم قابل مقایسه نیست ولی جزیره قشم دارای مناظر طبیعی تکرار نشدنی می باشد که سبب میشود خاطرات بی نظیری برای شما رقم خورد.

یکی از ناب ترین مناظری که میتوانید در تور سفر به قشم از آن دیدن کنید ، غروب خورشید در روستای لافت می باشد که بسیار جذاب و رویایی است.

راه های سفر به قشم :

1- مسیر زمینی تا بندرعباس - مسیر دریایی بندر عباس تا قشم

 برای سفر زمینی به بندر عباس میتوانید از تهران یا سایر شهرهای کشور به سمت بندر حرکت حرکت کنید و پس از رسیدن به بندر عباس با قایق های تندرو به جزیره قشم سفر کنید.

2- مسیر ریلی تا بندرعباس -  مسیر دریایی بندر عباس تا قشم

با قطار میتوانید از شهر مبدا تا بندرعباس سفر کنید و زمانی که به بندر عباس رسیدید به اسکله حقانی مراجعه کنید و با اتوبوس های دریایی به سمت قشم حرکت کنید.

3- مسیر دریایی از کیش به قشم 

قایق های تندرویی برای جابجایی مسافران از سمت کیش به جزیره قشم وجود دارد که رفت و آمد را برای مسافران راحتتر کرده است.

4- مسیر هوایی مستقیم به قشم

راحت ترین و سریع ترین راه رفتن به جزیره کیش ، مسیر هوایی می باشد که از شهرهایی مثل تهران ، مشهد و اصفهان به سمت قشم پرواز دارد.

تور قشم

چگونه از کیش به قشم برویم؟

سفر با کشتی و قایق میتواند از جذابترین تجربه هایی باشد که هر شخص در طی زندگی خود تجربه میکند.

زمانی که گشت و گذار شما در جزیره کیش به اتمام رسید و قصد داشتید به جزیره قشم سفر کنید ، کافی است به بندرگاه مراجعه کنید و خود را با قایق به جزیره قشم برسانید.

فاصله کیش تا قشم :

از جزیره کیش تا خود قشم حدود  195 کیلومتر فاصله دارد که این مسافت را میتوانید با قایق ها تندرو و یا کشتی ها طی کنید و بین این دو جزیره در سفر باشید و از مناظر دیدنی هر دو جزیره لذت ببرید.

اگر در مهرماه قصد سفر به جزیره کیش را دارید مقاله زیر را مطالعه کنید.

تور کیش مهر 98

نظرات کاربران (0 نظر)