پیگیری خرید

تور کیش آذر 98 - (تخفیف ویژه + پرواز رفت و برگشت)

جشنواره تور کیش آذر 98 آغاز شد.

مشاهده جدیدترین تور های 2 روزه ، 3 روزه و 4 روزه در صفحه ی مخصوص تورهای کیش

(لطفا آخرین قیمت را از بخش رزرواسیون بدو کیش - 02172806 دریافت نمایید.)
تور کیش آذر 98

تور کیش آذر 98

تور کیش آذر 98

تلفن فروش و رزرواسیون بدو کیش: 02172806

تور های کیش را می توانید هم اکنون با بهترین قیمت و کیفیت از بدو کیش خرید کنید.

ما کجا هستیم؟! جزیره کیش - بازار پانیذ - طبقه 1 - پلاک 135

(با کلیک بر روی هریک از تصاویر بالا به صفحه هتل ها انتقال پیدا می کنید)

الان موقع آن است که از بهترین زمان برای سفر به کیش استفاده نمایید.


" آپدیت : 19 آذر 98"

تور کیش آذر 98

چرا آذر ماه 98 برای سفر به کیش مناسب است؟

سفر در آذر ماه به جزیره کیش جذابیت خاص خودش را دارد. با شروع نیمه دوم سال 98 ، نمایشگاه های زیادی در این جزیره برگزار می شود که برای بسیاری از گردشگران جذابیت دارد. همچنین آذر ماه بهترین زمان برای سفر به این جزیره میباشد چراکه در فصل پاییز آب و هوای جزیره کیش در نرمال ترین زمان خود است نه سردی زمستان را دارد و نه گرمی تابستان، درفصل تابستان به دلیلی شرجی بودن زیاد شاید آبتنی کردن جذابیت زیادی نداشته باشد اما در فصل پاییز با این هوای دل انگیز شما را وسوسه به آبتنی و استفاده از تفریحات آبی میکند.


" آپدیت : 30 آبان 98"

با آمدن ماه آبان سفر های پاییزی به جزیره کیش آغاز میشود ، از آنجا که جزیره کیش جزء شهر های گرمسیر ایران است و در فصل تابستان بسیار گرم است با ورود به پاییز هوای آن رو به سردی میرود و بسیار مطلوب و دلچسب میشود.

تور کیش آبان 98

آب و هوا در آبان ماه 98

بسیاری تور کیش آبان را به دلیل خلوتی جزیره و تخفیف های فوق العاده اش انتخاب میکنند همچنین در ماه آبان سفر به این جزیره جذاب تر است زیرا دیگر از گرمای تابستان هیچ خبری نیست و بدلیل خلوت بودن جزیره قیمت ها بسیار پایین است.

چرا آبان ماه 98 برای سفر به کیش مناسب است؟

با شروع مدارس ، خانواده هایی که فرزند محصل دارند معمولا سفر رفتن را کنار میگذارند و همین امر باعث کم شدن سفر و خلوت شدن مناطق توریستی و گردشگری مخصوصا جزیره کیش میشود و با کم شدن مسافران هتل ها قیمت های خود را پایین می آورند تا مسافران را تشویق به سفر کنند.

تور کیش آبان 98

تفریحات کیش در آبان 98

بسیار از افرادی که در این فصل به جزیره کیش سفر میکنند به عشق شنا کردن در آبهای شفاف دریای خلیج فارس است. البته جزیره کیش تفریحات آبی مانند پاراسل ، شاتل ، غواصی و... را هم ارائه میدهد که میتوانید آز آنها بهره مند شوید.

از دهم صفر با اتمام محرم و صفر جنگ ها و کنسرت ها نیز در این ماه شروع می شود.


" اپدیت : 23 شهریور 98"

تفریحات مهر ماه 98 جزیره کیش : 

در مهر ماه 98 جنگ ها و کنسرت های جزیره کیش به دلیل ایام محرم و صفر برگزار نمیشوند و تفریحات آبی نظیر پاراسل ، شاتل ، غواصی ، اسکوتر و ... قابل انجام می باشند.

حرکت کشتی های تفریحی در این ایام معمولا بین ساعت 17 و 19 انجام می پذیرد و فاقد موسیقی زنده می باشند. ساعات کار رستوران ها نیز مانند سابق می باشد و بازارها هم تا آخر شب باز می باشند.


سفر به جزیره کیش در هر فصلی جذابیت های مخصوص به خود را دارد. در تابستان جشنواره ها و برنامه های متنوع و در پاییز هوای مطبوع و دلنشین آن سبب میشود که همیشه مورد توجه گردشگران زیادی قرار گیرد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقمند به پیاده روی و قدم زدن می باشید فصل پاییز میتواند زمان خوبی برای سفر به جزیره کیش باشد.

تور مهر 98 کیش

سفر به کیش در مهر :

جزیره کیش با طبیعت بی نظیر ، تفریحات متنوع آبی و غیر آبی ، هتل های مختلف ( از لوکس تا ارزان قیمت ) ، مراکز خرید مدرن و ... میتواند همیشه جز گزینه های سفر شما در تمامی ایام سال قرار گیرد. سواحل زیبای جزیره کیش و رنگ زیبایی که دریای خلیج فارس دارد جز تکراری نشدنی ترین تصاویری است که امکان دارد بتوانید در زندگی به دیدن آن بنشینید.

بسیاری از مسافران منتظر شروع پاییز هستند تا بتوانند سفر خود به کیش را تحقق ببخشند. با شروع پاییز هوای کیش متعادل تر می شود و وزیدن بادهای ملایم و شب های خنک سبب میشود که گردشگران سفری راحت و دلنشین داشته باشند.

اگر در مهرماه قصد مسافرت داشتید سفر به کیش در این ماه میتواند جز بهترین گزینه ها برای شما باشد.

در این ماه جزیره بسیار خلوت می باشد و کمترین میزان مسافر هم مربوط به همین ماه است.

آب و هوای جزیره کیش در مهر :

در مهر ماه هوای جزیره متعادل است و امکان دارد فقط کمی گرمی هوا رو در ساعاتی از روز احساس کنید.اما در شب می توانید هوای خنک و ملایمی را حس کنید و به راحتی در کنار ساحل پیاده روی کنید یا به مراکز خرید سری بزنید.

قیمت تور کیش در مهر :

مهرماه آغاز مدارس و دانشگاه ها می باشد و به همین دلیل بسیاری از خانواده ها فرصت سفر دسته جمعی را از دست میدهند و از تعداد مسافران تور کیش کاسته میشود.

به دلیل کم شدن تعداد مسافران نسبت به تعطیلات تابستان و عید نوروز ، قیمت هتل و بلیط هوایپما در این ماه مناسب تر از ماه های دیگر می باشد و میتواند به شما کمک کند سفری ارزان را تجربه کنید.

تور کیش مهر 98

تور کیش از تهران در مهر 98 :

بیشتر پروازهای تور کیش از سمت تهران انجام میگیرد و افراد زیادی برای رهایی از روزمرگی های پایتخت چند روزی را به جزیره کیش سفر میکنند و از آرامش دریا لذت می برند.

دو فرودگاه بزرگ کشور فرودگاه امام و فرودگاه مهرآباد در تهران قرار دارند و تمام پروازهای این شهر به سمت کیش را پشتیبانی میکنند.

رزرو تور کیش از تهران به دلیل تنوع در پرواز و تور میتواند بسیار ارزان تر باشد.

برای اطلاعات بیشتر به مقاله تور کیش از تهران مراجعه بفرمائید.

تور زمینی کیش در مهر 98 :

تور زمینی جزیره کیش هم علاقمندن خاص خود را دارد و عده از گردشگران ترجیح میدهند با خودروی شخصی یا با تورهای زمینی به جزیره کیش سفر کنند و از مناظر بین راهی لذت ببرند.

بیشترین سفرهای زمینی به کیش از سمت شیراز انجام میگیرد و همه روزه مسافرانی از این شهر راهی جزیره می شوند. 

اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد سفر زمینی به کیش هست با مقاله تور زمینی کیش همراه ما باشید.

پیشنهاد میکنیم از مقالات زیر هم بازدید فرمایید.

نظرات کاربران (0 نظر)