پیگیری خرید

سفر ارزان به کیش

شما میتوانید تور کیش را با هزینه های زیاد از آژانس های مسافرتی خرید کنید و یا خودتان رزرو تور کیش را انلاین انجام دهید.

مراحل خرید تور کیش ارزان ( رزرو آنلاین) :

مرحله یک : رزرو هتل کیش ، شما میتوانید در سایت بدو کیش هتل هایی با تخفیف باورنکردنی رزرو کنید تا سفری ارزان تر را تجربه کنید .

مرحله دو : رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما : برای رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما میتوانید از سایت های معتبری نظیر سپهر و قاصدک استفاده کنید.

جهت رزرو هتل های کیش با تخفیف های ویژه کلیک کنید

ارزانترین زمان سفر به کیش : 

جزیره کیش قطب گردشگری جنوب ایران ، یکی از بهترین مقاصد برای گذراندن تعطیلات می باشد که این شهر هر ساله پذیرایی حدود دو میلیون مسافر است و روز به روز هم به محبوبیت آن افزوده میشود. 

سوالی که امکان دارد بپرسید این است که برای سفر به کیش باید چه کارهایی را انجام دهم؟ چگونه سفری ارزان تر و اقتصادی تر را برنامه ریزی کنم؟

یکی از مواردی که برای خیلی از افراد اهمیت دارد داشتن سفری ارزان با کیفیت عالی میباشد. برای داشتن سفری ارزان قیمت به چند نکته باید توجه داشته باشیم :

زمانی که همه به سفر میروند سفر ارزانی نخواهید داشت. معمولا در این زمان هزینه اقامت ، قیمت بلیط و خوراک ، بیشترین درصد از هزینه ها را به خود اختصاص میدهند. و اگر تمایل به سفری ارزان دارید باید در زمانی که تقاضا برای سفر به جزیره کیش کم میشود را انتخاب نمایید. معمولا زمان اوج سفر ها قیمت بلیط هواپیما تهران به کیش 200 تا 600 هزار تومان است اما اگر زمان مناسب به این جزیره را بدانید می توانید با  بلیط 100 هزار تومانی هم پرواز کیش پیدا کنید.

زمانی که تخفیفات زیاد است میتوانید سفری به صرفه و ارزان داشته باشید. در این زمان بیشترین صرفه جویی در هزینه اقامت اعمال میشود که میتوانید برای یک اتاق دوتخته تا 90 درصد تخفیف بگیرید معمولا هتلها در زمانی که تقاضا برای سفر به جزیره کیش کم میشود تخفیفاتی را در نظر میگیرند، در این زمان ها  به قدری قیمت ها پایین می آید که حتی اقامتگاه های محلی توان رقابت با این هتل ها را ندارند.

از آنجایی که قیمت تور ها در هر ماه از سال متفاوت است ، برخی از تور ها که قیمت آنها در زمان سفر به 1 میلیون تومان میرسد در ماه های اواخر فروردین و مهر تنها 600 هزار تومان هزینه دارد. معمولا این کاهش قیمت ها برای تورهای گران بیشتر به چشم میخورد.

از دیگر مواردی که برای سفر ارزان به جزیره کیش باید به آن توجه داشته باشید ، زمانیست که سفر های نوروزی تمام شده و جزیره خلوت و سوت و کور است و یا در نیمه دوم سال وقت مناسبی برای سفر ارزان قیمت به این جزیره میباشد.

اگر قصد سفر هوایی به جزیره را دارید ، روز های سفر نیز تاثیر زیادی در  قیمت سفر دارد. حتی در ارزان ترین ماه های سال ، برای سفر به جزیره کیش ممکن است هزینه سفر شما گرانتر شود. زیرا خیلی ها به دنبال داشتن یک آخر هفته خوب و یا تعطیلاتی در اواسط ماه ، به جزیره کیش سفر میکنند. در این روزها نیز قیمت پرواز های هوایی و هتل ها بالاتر است. توجه داشته باشید که تعطیلی در روزهای پنج شنبه و جمعه باعث افزایش قیمت بلیط های هواپیما برای رفت در روز چهارشنبه و برگشت در روز شنبه میشود.
 

تور کیش

بلیط هوایپما کیش را از کجا بخریم که ارزان تر شود؟

اساسی ترین موضوع در مسافرت وسیله حمل و نقل است.

امکان دارد مقصد داشته باشید با قطار یا ماشین شخصی به مسافرت های مختلف رفته و لذت ببرید اما افراد زیادی سفر با هواپیما را ترجیح میدهند زیرا زودتر به قصد میرسند و سفری راحت را تجربه میکنند.

تصور کنید شما قصد سفر به کیش را داریدو در مراحل ابتدایی تور کیش هستید. 

در اولین گام باید به فکر تهیه بلیط هوایپما باشید. سایت های بی شماری هستند که شما از طریق آن ها به راحتی می توانید بلیط خود را تهیه کرده و سفری بی درد سر داشته باشید.

یکی از سایت هایی که میتوانید خریدی بی دغدغه داشته باشید سایت قاصدک می باشد  که به راحتی با انتخاب مقصد ، مبدا و تاریخ سفر بلیط های موجود را برای شما نمایش میدهد.

دومین سایتی که امکان خرید هواپیما را فراهم اورده است سایت سپهر 363 می باشد که میتوانید در آن انواع پروازها را پیدا کنید.

بلیط های هوایپما بسته به اینکه از کدام شرکت هواپیمایی بخرید یا در چه فصلی از سال باشیم متفاوت است. اما معمولا بلیط های چارتر لحظه آخری قیمت مناسب تری دارند 

تفاوت بلیط چارتر و سیستمی را نمیدانید؟ می توانید به مقاله ای که در همین رابطه نوشته شده است مراجعه کنید.

خرید هوایپما کیش

محل اقامت در کیش چگونه باشد که ارزان شود؟

پس از تهیه بلیط هوایپما نوبت به آن می رسد که به فکر رزرو محل اقامتی در کیش باشید.

کیش دارای هتل های بسیار متنوعی با امکانات متفاوت است که هر کدام قیمت های متناسب با خدمات خود دارند.

پس از دریافت قیمت های هتل برای تور کیش با توجه به خدمات هتل ها و عکس و نظرات سایت هتل را انتخاب کنید.

باید توجه کنید که ملاک  شما برای هتل لوکس بودن آن است یا قیمت آن ، اگر بدنبال گرانترین هتل های کیش می باشید و یا بدنبال هتلی قیمت مناسب تر هستید میتوانید به بخش هتل ها در بدو کیش مراجعه کنید و پس از بررسی دقیق هتل مورد نظر خود را با تخفیفات عالی رزرو کنید.

هتل های کیش

تفریحات در کیش را از کجا بگریم که ارزان باشد؟

پس از خرید بلیط هوایپما و رزرو هتل نوبت به انتخاب و رزرو تفریحات متنوع جزیره کیش می باشد.

محبوب ترین تفریحات کیش ، تفریحات دریایی می باشد که شامل پاراسل کیش ، بنانا کیش، غواصی کیش ، اسکوتر زیر دریایی کیش ،فلای بورد کیش و .... می شود که شما می توانید با تخفیف ویژه از سایت بدو کیش بلیط آن را تهیه کنید.

چه رستوران های در کیش ارزان تر حساب می کنند؟:

پس از رزرو هتل های کیش و تفریحات کیش نوبت پرداختن به موضوع رستوران های کیشمی رسد.

در جزیره کیش رستوران های بسیاری وجود دارد که  در تعدادی از آن ها مثل رستوران میرمهنا کیش ، رستوران شاندیز صفدری کیش ،رستوران سالود کیش ، رستوران کرال کیشو .. همراه با غذا میتوانید به اهنگ های دلنشین  هم گوش دهید ( هم چنین رستوران های کیش  قابل رزرو از سایت بدو کیش می باشند. )

 اگر به دنبال رستوران هایی با قیمت پایین تر می باشید میتوانید مقاله بهترین رستوران های کیش را مطالعه کنید.

رستوران کیش تور کیش

سایر تفریحات کیش:

پس از گشت جزیره بهتر است سری به تفریحات متنوع کیش بزنید.

علاوه بر تفریحات دریایی ، تفریحات مهیج دیگری مثل پینت بال کیش ، سینما شش بعدی کیش ، قلعه وحشت کیش ، سافاری کیش، جنگ شبانه دینامیت شو کیش، جنگ ستارگان رنگارنگ کیش  اکبر اقبالی ،  جنگ شبانه ایرانیا کیش و ...وجود دارد که میتوانند اوقات خوبی را برای شما به ارمغان بیاورند.

نکاتی که قبل از سفر به کیش باید بدانید :

1 - در هنگام رزرو هتل دقت داشته باشید که بلیط برگشت با ساعت تحویل اتاق همخوانی داشته باشد . بطور مثال اگر بلیط شما برای عصر باشد و قرار باشد ساعت 12 اتاق را تحویل دهید مجبور هستید چند ساعت زودتر هتل را ترک کنید.

2 - بهترین زمان برای مسافرت به کیش از دی تا اردیبهشت ماه می باشد.

3 - قبل از سفر فهرستی از مکان های دیدنی و تفریحات کیش تهیه کنید تا در وقت خود صرفه جویی کنید و برنامه ریزی دقیقی داشته باشید.

4 - همراه داشتن نقشه کیش برای شما مفید خواهد بود.

5 - بد نیست نگاهی به لیست تلفن های ضروری کیش ، مراکز درمانی کیش بیاندازید ممکن است مورد نیاز واقع شود.

6- اگر قصد اجاره ماشین در کیش را دارید حتما قوانین رانندگی کیش را مطالعه کنید.

7 - برای خرید سوغات کیش ابتدا اطلاعات دقیق را جمع اوری کرده و لیست خرید را اماده کنید و سپس به بازارهای کیش بروید تا در وقتتان صرفه جویی شود.

تفریحات  تور کیش

 

منبع: بدو کیش

نظرات کاربران (0 نظر)