پیگیری خرید

تم پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن کیش یکی از منحصر به فرد ترین پارک های آبی رو باز در خاورمیانه محسوب میشود. این پارک آبی ، با بهره گیری از بروزترین و پیشرفته ترین وسایل و تجهیزات آبی روز دنیا که توسط معتبر ترین شرکت های دنیا تامین میشود، جزو بهترین وپیشرفته ترین پارک های آبی قرار گرفته است.

تم پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن با ظرفیت پذیرش روزانه 3300 نفر ، در منطقه جنوبی جزیره کیش احداث گردیده که هیچ نوع ساختمان بلندی در اطراف آن نیست و در منطقه ی پرواز ممنوع قرار گرفته است ، تا هیچ گونه دید هوایی در این منطقه نباشد و بانوان نیز بتواند به راحتی از امکانات موجود در این پارک آبی بهرمندشوند. این موضوع یکی از عوامل جذب گردشگران مسلمان و عربی نیز شده است.

داستان راز قلعه خورشید

این پارک آبی برگرفته از داستان گروهی از دزدان دریاییست که به جزیره ای حمله کرده اند. این دزدان دریایی رهبری به نام کاپیتان سایان دارند که برای حکمرانی و دست یافتن به قرص خورشید به قلعه خورشید حمله میکنند و آن را تصرف میکنند. سه برادر با نام های باشو ، پولاد وماهان که ساکنان جزیره خورشید هستند تصمیم به مبارزه با متجاوزین به این جزیره میگیرند.

تم پارک آبی اوشن

وسایل بازی پارک آبی

این پارک آبی جزو یکی از ایمن ترین و پیشرفته ترین پارک های آبی در ایران است و وسایل این پارک توسط شرکت های معتبری از جمله بلژیک و کانادا ساخته شده اند.

سرسره های آبی

این پارک رو باز دارای 9 سرسره ی هیجان انگیز میباشد که از جمله آنها : آدرنالین ، پیچاب ، مارپیچ ، گرداب ، آناکوندا ، دینگل ، رالی راید ، برکو و چالاب است.

هیجان انگیز ترین این سرسره ها آدرنالین و پیچاب هستند که هر یک ارتفاعی 24 متری دارند. سرسره های چالاب و برکو به گونه ای ایمن ساخته شده اند که مناسب کودکان میباشند.

تم پارک آب اوشن

از دیگر سرگرمی های این پارک موجاب آن است که با استفاده آن میتوانید موج سوار را تجربه کنید و این موج سواری مصنوعی تنها در پارک آبی اوشن در ایران یافت می شود. 

موج سواری در این پارک آبی به گونه ایست که آب با سرعت 40 کیلومتر بر ساعت پمپاژ میشود و امواجی مانند موج های اقیانوس به وجود می آورد. از این راید تنها برای تفریح استفاده نمیشود بلکه برای آموزش موج سواری نیز استفاده میگردد و مدارکی نیز به هنرجویان اعطا میشود.

در قسمتی دیگر از این پارک آبی رودخانه ای یا لیزی ریور مصنوعی قرار گرفته است که حدود 550 متر طول دارد و دور تا دور پارک آبی در جریان است. علاقه مندان با استفاده از تیوپ های بادی از آن استفاده کنند. 

استخر موج این پارک طولی حدود 48 متر و عرضی 80 متری دارد و در هر 75 ثانیه یک موج تولید میکند.

تم پارک آبی اوشن


پیچالوپ 

بزرگترین برج تم پارک آبی اشون، پیچالوپ می باشد که به وسیله آن می توانید لذت سقوط از بلندترین برج پارک اوشن را تجربه کنید.

پیچالوپ


رالی راید 

در رالی راید شما یک مسابقه چهار نفره را تجربه خواهید کرد!

در این سرسره شما باید در کنار سه فرد دیگر تشکچه خود را برداشته و با سر به سمت پائین سر بخورید. هر کس زودتر به خط پایان برسد برنده نهایی این مسابقه خواهد بود.

رایند تند


دینگل

راید دینگل را باید دو نفری استفاده کنید. هر دو فرد سوار بر تیوب شده و از بالای برج دایتس به پائین رها می شوند سپس به سمت استخر پرتاب می شوند.

دینگل


آدرنالین

در این راید شما از بالای برج خورشید به سمت استخر سقوط خواهید کرد و آدرنالین تمام وجود شما را فرا خواهد گرفت.

آدرنالین


مارپیچ

راید مارپیچ دارای چند سرسره با پیچ و خم فراوان است که هیجان زیادی را به شما منتقل می کند. در بالای برج بر تیوب سوار شده و سپس با گذشت از مسیر پر پیچ و خم به استخر خواهید رسید.

مارپیچ


دریاچه سونامی

در تم پارک آبی اوشن، در دریاچه سونامی می توانید سوار بر تیوب بر استخر پر موج برانید و از فضای دلنشین اطراف لذت ببرید.

دریاچه سونامی


استخر های پارک آبی

پارک آبی اوشن دارای 2 استخر به نام های آبتین ، آبان و همچنین دو جکوزی به نام های رابو و دینگو میباشد.

در حقیقت استخر آبتین مناسب برای نوجوانان و کودکان است و عمق آن حدود 1.5 متر میباشد و برای بازی نوجوانان و شنا بسیار مناسب است. استخر آبان که مناسب بزرگسالان است حدود 12 متر عمق دارد.

از جکوزی های موجود در این پارک آبی میتوان برای اهداف درمانی استفاده کرد. این دو جکوزی کاملا استاندارد هستند.

امکانات موجود در پارک آبی

در این پارک آبی علاوه بر سرسره ها استخر و جکوزی امکانات دیگری جهت رفاه حال استفاده کنندگان قرار داده شده است تا بتوانند به تمامی نیاز های مراجعه کنندگان پاسخ دهند. برخی از آنها شامل:

رستوران و فست فود 

در این پارک آبی چند کافی شاپ جذاب به همراه 3 رستوران با غذا های با کیفیت و مدرن در خدمت میهمانان میباشند. از معروفترین این رستوران ها زمبو زیمبو نام دارد که به ساندویچ های گرم و سردش معروف است. یکی دیگر از مکانهای جذاب این پارک کیوسک آبمیوه و نوشابه با انواع سالاد ها و میوه های تازه میباشد.

فست فود چیکو با داشتن ظرفیت 200 نفری یکی دیگر از رستوران های اصلی این این پارک آبی میباشد.این رستوران انواع نوشیدنی ها ، پیش غذا ها و سالاد ها را به صورت سلف ارائه میدهد.

تم پارک آبی اوشن

فروشگاه ها

در قسمت محوطه پارک آبی اوشن چندین فروشگاه قرار گرفته است که مانند رستوران ها ، طراحی هماهنگ با محیط پارک دارند و در زمینه فروش محصولات مختلفی مانند : لوازم آبتنی و شنا مثل کرم ضد آفتاب و حوله ،اسباب بازی ، پوشاک ، سوغات های مخصوص کیش ، صنایع دستی ، لوازم تزئینی و گلیم فعالیت میکنند.

تم پارک آی اوشن

اتاق ماساژ

پارک آبی اوشن دارای یک سالن ماساژ به نام پلومریا است که در آن ماساژور های ماهری مشغول هستند و ماساژهایی مانند ماساژ کتف و گردن ، ماساژ صورت با روغن های مخصوص ، ماساژ سوئدی ، ماساژ کمر ، ماساژ با روغن ، ماساژ با سنگ های آتشفشانی و ماساژ پا که یکی از آرامش بخش ترین ماساژ هاست بصورت کاملا حرفه ای انجام میشود.

مچ بند شارژی

مچ بند های شارژی قابل شارژ که در این پارک ارائه میشود در ابتدای ورود به مهمانان تحویل داده میشود و از این طریق دیگر نیاز به حمل پول نمیباشد تنها کافیست مچ بند ها را به اندازه نیاز شارژ نمایید و اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنید.

سرویس رایگان

از جمله امکانات دیگر این پارک سرویس رایگان آن میباشد که از نقاط مختلف این جزیره مانند :  هتل ویدا ، رویال مال ،  هایپر مارکت در سانس های مختلف حرکت میکند و همچنین ساعات برگشت در همگی مشخص میباشد.

تم پارک آبی اوشن

قوانین پارک آبی

این پارک آبی نیز مانند دیگر پارک ها قوانین مختص به خود را دارد که در زمان ورود و همچنین استفاده از تفریحات آبی باید رعایت شود. هر کدام از سرسره های موجود در پارک قوانین مخصوص به  خود را دارند اما یک سری قوانین کلی نیز وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره کرده ایم:

  • ایستادن ، راه رفتن و هرگونه توقف رو این سرسره ها ممنوع است.
  • استفاده از مایو هایی که دارای قسمتی فلزی هستند ممنوع می باشد.
  • در بعضی از بازی ها حداقل قد 120 سانتی متر میباشد.
  • کودکانی که سن آنها کمتر از 12 سال باشد باید به همراه یک فرد بالای 18 سال همراهی شوند.
  • افرادی که دارای مشکلات قلبی ، ستون فقرات هستند و همچنین بانوان باردار نباید از سرسره ها استفاده نمایند.
  • استفاده از دستگاههای الکترونیکی مانند موبایل ، تبلت  ،لپ تاپ ممنوع میباشد.
  • آوردن هر گونه نوشیدنی و مواد غذایی ممنوع است.
  • فیلمبرداری و عکاسی در این پارک ممنوع است.
  • ورود افرادی که از مواد مخدر و مشروبات الکلی استفاده کرده اند به داخل پارک ممنوع میباشد.
  • جهت رفاه حال میهمانان کمد و صندوق امانات در نظر گرفته شده است. 
  • با مسئولیت خود از بازی ها استفاده میکنید.
  • مدیریت حق دارد افرادی که به قوانین پارک توجه نمی کنند را از پارک اخراج نماید.
  • ورود کودک پسر به همراه مادر و کودک دختر به همراه پدر ممنوع است.

تم پارک آبی اوشن

آدرس

استان هرمزگان ، جزیره زیبای کیش ، قسمت جنوبی جزیره ، خیابان جهان

ساعات کار

آخرین بروز رسانی ها در سانس پارک آبی اوشن در تابستان 98 به شرح زیر است:

سانس ها

آقایان

شنبه ، دوشنبه ، پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 15 بعد از ظهر 

سه شنبه و جمعه از ساعت 4 بعد از ظهر الی 22 شب

دوشنبه از ساعت 12 ظهر الی 17 بعد از ظهر

بانوان

سه شنبه ، چهارشنبه و جمعه از ساعت 9 صبح الی 15 بعد از ظهر

شنبه و پنجشنبه از ساعت 16 بعد از ظهر الی 22 شب

چهارشنبه از ساعت 12 ظهر الی 17 بعد از ظهر

پارک آبی اوشن در روز های یکشنبه تعطیل میباشد.

تم پارک آبی اوشن

جاذبه های اطراف

جزیره کیش در حقیقت یک مکان خوب برای تفریح و خوشگذرانی می باشد این جزیره امکانات و تفریحات جذابی برای گردشگران دارد به همین دلیل هر سال این جزیره مقصد بسیاری از گردشگران میباشد.

یکی از این تفریحات که جذابیت زیادی برای مسافران دارد و در نزدیکی پارک اوشن واقع شده است پارک دلفین های کیش میباشد. اصلی ترین و منحصر به فرد ترین جاذبه این پارک دلفیناریوم می باشد که چندین شیر دریایی ، پنگوئن و دلفین در آن هنرنمایی می کنند.

نظرات کاربران (0 نظر)