پیگیری خرید

برج های دوقلو کیش - مشاهده قیمت واحد ها

بلندترین ساختمان های جزیره کیش برج های دو قلوی آن هستند این برج ها فاصله بسیار کمی تا ساحل مرجان دارند. برج های دو قلو توسط شرکت انبوه سازان همای تهران با طراحی خاص و استوارترین سازه ها مطابق استانداردهای جهانی ساخته شده است.

پیش فروش واحد ها ، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02172806 تماس حاصل نمایید.

نمای بیرونی برج دوقلو کیش

هر یک از برج ها در 24 طبقه با سه بال و مساحتی 15 هزار متر ساخته شده است که 12 هزار متر آن به فضای سبز و طراحی دل انگیز و کم نظیر اختصاص داده شده است.

چنت هاوس برج دوقلو کیش

فناوری و تکنولوژی برج های دوقلو

با بکارگیری سیستم های فنی و مدیریت هوشمند ساختمان BMS، کنترل تبادل حرارت، دوربین مدار بسته، کلید های هوشمند، سیستم آتشنشانی، آنتن مرکزی، شوت زباله، تهویه مطبوع با سیستم VRV، توزیع گاز، توزیع برق، آسانسور، سیستم آبرسانی، نظافت نما و سیستم های روشنایی به کار گرفته شده است.
متریالی که در نمای این برج بکار برده شده است از مصالحی مانند ورق آلومینیومی با روکش PVDF متناسب با شرایط جوی و آب و هوای کیش و شیشه های دوجداره رفلکس می باشد.
محاسبه و طراحی نما با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی ها ، دانش های فنی و تخصصی توسط شرکت الغدیر مجری نمای برج های بلند در امارات صورت گرفته است.
همچنین آزمایش هایی جهت مقاومت بالا در برابر نیرو های ناشی از زلزله ، مقاومت بالا در شرایط محیطی و جوی، تست مقاومت در برابر نیرو های ناشی از باد بر اساس حداکثر سرعت باد ثبت در جزیره کیش و تست مقاومت در برابر میزان فشار آب و رطوبت جزیره صورت گرفته است.

ویژگی های معماری

هربرج دوقلو دارای 3 بال و 24 طبقه است که در هسته این بال ها آسانسور، باکس پله و فضای تقسیم قرار دارد. همچنین تهویه و نورگیری این فضا از طریق گوشه ها حجم و زوایا تامین شده است.

این پروژه در زمینی با مساحت 15000 متر ساخته شده که 12000 متر آن برای محوطه سازی و فضای سبز اختصاص داده شده است.

آپارتمان های دلنشین ومدرن این برج مساحت متنوعی از 60تا 220 متر مربع دارند که شامل: واحد یک خواب، واحد دوخواب، واحد سه خوابو پنت هاوس های شیک با مساحت 440 متر مربع با چشم اندازه فرح بخش و گسترده از دریا می باشند.

قسمت ورودی این برج ها به گونه ای طراحی شده که در دو طرف آن ها، محوطه ورودی با فضای سبز و زیبایی قرار گرفته است  و یک سمت این محوطه به ورودی پارکینگ ولابی و طرف دیگر آن به ساحل مرجان و لابی راه دارد. همچنین فضای لابی د نظر گرفته شده برای این برج ها بیش از 1000 متر مربع می باشد.

برج دوقلو کیش و منظره دید دریابرج دوقلو کیش و منظره دید دریا

منظره دید واحدهای برج دوقلو کیش

تحلیل سازه ای برج های دوقلو :

این بنا سازه ای بتنی دارد و از ویژگی های با اهمیت آن کنترل مستمر کیفیت بتن توسط اساتید دانشگاه ها کیش و بهره گیری از مشاوران شرکت های خارجی همچون شرکت QHC که یک شرکت معتبر درامارات متحده در زمینه ساخت برج های بلند است می باشد.

ساخت این برج های دوقلو، ابتدا تا عمق بیش از 5/5 متر خاک برداری در زیر برج آغاز گردید. این برج ها بر اساس ژئوتکنیک، تا عمق 32متری و 628 عدد شمع ساخته شده است. این شمع ها استحکام، قدرت و مقاومت ساختمان را در برابر زلزله در زمان زلزله به میزان فوق العاده بالایی می دهد.

سر شمع ها مربوطه که دارای عمقی 2 متری در قسمت زیر برج ها با استفاده از بتن های متناسب با شرایط آب و هوا در جزیره طراحی شده و در زمان اجرا، توسط ناظران و مهندسان مشاور کنترل شده اند. 

نقشه واحد های برج دوقلو کیش

معماری داخلی برج ها

لابی این برج ها با استفاده از المان ها به صورت خاص و باشکوهی طراحی شده اند و عناصر شفاف شیشه ای فضای سبز و پنجره های سرتاسر دید مطلوب تری را به اطراف فراهم نموده است. خطوط منحنی و پیوسته و نرم در سطح، تحریک و حرکت در فضای ورودی و لابی را به کاربر القا می کند.

معماری داخلی برج دوقلو کیش

ویژگی های برج ها دوقلو

  • نمای زیبای مدرن و شیشه ای
  • قرارگرفتن در مجاورت دریا
  • آشپزخانه ها کاملا فرنیش با برند های معتبر 
  • خدمات خانه داری و هتلینگ 
  • استخر رو باز در طبقه 18
  • خدمات خانه داری و هتلینگ
  • موقعیت جغرافیایی مناسب
  • دوربین مداربسته
  • سیستم ساختمانی هوشمند
  • 8 آسانسور مسافر بر و 2 آسانسور باربر
  • دارای استاندارد های معتبر بین المللی
  • مستحکم ترین سازه متناسب با شرایط جزیره کیش

استخر رو باز برج دوقلو کیشاستخر رو باز برج دوقلو کیش

دریافت قیمت و خرید واحدهای برج های دوقلو کیش

برای خرید هر یک از واحد های برج دو قلو کیش می توانید هم اکنون با شماره های دفتر بدو کیش تماس حاصل نمایید.

شماره تماس: 07644423466

نظرات کاربران (0 نظر)