پیگیری خرید

سفر به کیش در ماه رمضان

سفر به کیش در ماه رمضان به دلیل خلوتی جزیره ، پایین بودن هزینه اقامت و تور کیش مورد استقبال گردشگران زیادی قرار می گیرد. در این ماه کیشوندان طبق اداب خاص ماه مبارک روزه گرفته و شما با سفر در این ایام میتوانید با رسوم مذهبی بومی نشینان کیش اشنا شوید.

روند زندگی مردم و فضای شهر در ماه مبارک رمضان دچار کمی تغییر میشود. بهتر است قبل از سفر نکات لازم نظیر ساعات کار بازار های کیش ، رستوران های کیش  ، کلوب های ارائه دهنده تفریحات آبی ، ادارات دولتی و ...   مطالعه بفرمائید.

سفر به کیش در ماه رمضان

قیمت بلیط هواپیما و هتل در ماه رمضان : 

اصلی ترین دلیلی که مسافران را ترغیب به انتخاب تور کیش در ماه رمضان میکند ، قیمت مناسب تر بلیط هوایپما و هتل های کیش است. در ماه رمضان هتل ها و سوئیت های کیش قیمتی به مراتب پایین تر از سایر ماه ها ارائه می دهند و به دلیل کاهش تعداد گردشگران بلیط های هواپیما هم قیمت پایین تری دارند. از لحاظ هزینه سفر به کیش در ماه رمضان برای شما به صرفه تر خواهد بود چون امکان دارد حتی یک هتل را با نصف قیمت هم رزرو کنید و نسبت به تعطیلات نوروز هزینه مسافرت کمتری برای خود رقم بزنید.

تفریحات آبی کیش در ماه رمضان :

مهم ترین وجه تمایز کیش با سایر شهر ها ، وجود تفریحات بی نظیر و مهیجی می باشد که روز به روز به تعداد آن ها اضافه میشود. احتمال دارد بزرگترین دغدغه ی شما هنگام سفر به کیش در ماه رمضان ، نبود تفریحات آبی باشد . اما نگران نباشید در ماه رمضان هم تفریحات آبی ارائه میشوند و شما پس از افطار قادر خواهید بود از تمام تفریحات منحصر بفرد جزیره استفاده کنید.

رستوران های کیش در ماه رمضان :

جزیره کیش در تمام ایام سال پذیرای گردشگران می باشد. ماه رمضان نیز خللی در برنامه کاری رستوران ها ایجاد نمی کند و با کمی تغییرات ( مانند پوشاندن در ورودی و ... ) شرایط استفاده مسافران از رستوران را فراهم میکنند و خدمات رستوران ها مانند سایر ایام ارائه میشود.

رستوران های خود هتل ها هم در تمام ایام باز می باشند.

بازار های کیش در ماه رمضان :

 یکی از اصلی ترین بخش های سفر ، خرید از بازارها و مراکز تجاری می باشد. در ماه رمضان بازار ها و مراکز تجاری جزیره کیش مانند سایر ایام سال باز می باشند و شما مشکلی برای خرید کردن نخواهید داشت. 

همه روزه از ساعت 9 صبح تا 10 شب می توانید در بازارهای کیش به خرید بپردازید.

افطاری جزیره کیش

برنامه های افطار تا سحر جزیره کیش در ماه رمضان :

یکی از منحصر بفردترین برنامه های جزیره کیش در ماه رمضان ، افطاری در 15 ام ماه می باشد که هر ساله در میانه ماه رمضان افطاری همگانی و پرشکوه بر پا میشود و تعداد زیادی از کیشوندان و گردشگران در کنار هم افطاری را صرف میکنند. 

پس از افطار هم کارناوال های شادی بسیاری در جزیره برپا میشوند که باعث میشود خاطره ای بی نظیر از شب های جزیره کیش برای خود بسازید.

تاکسی های کیش هم در ماه مبارک رمضان و در ایام افطار مسافران را به طور رایگان به هتل یا مقاصد مورد نظرشان می رسانند.

هر شب برنامه های طنز و مسابقات متنوعی نظیر آشپزی ، مسابقات ورزشی و ... برگزار میشود و جنگ های شبانه کیش هم پر شورتر از قبل اجرا میشوند.

ساعات کار بانک ها و ادارات جزیره کیش :

در ماه مبارک رمضان بانک های جزیره کیش با یک ساعت تاخیر شروع به کار می کنند. از ساعت نه صبح تا 13:30 دقیقه قادر خواهید بود کارهای بانکی خود را انجام دهید. ساعات کار اداری هم از هفت و نیم صبح آغاز و در ساعت 14:30 دقیقه به اتمام میرسید.

امیدواریم سفری خوش در ماه مبارک رمضان را تجریه کنید.  همچنین برای رزرو ارزان تر هتل های کیش می توانید از سایت بدو کیش اقدام به رزرو هتل مد نظر خود با تخفیف ویژه بفرمائید.

نظرات کاربران (0 نظر)