پیگیری خرید

بیوگرافی گروه هوروش بند

هوروش بند بیوگرافی

هوروش بند یکی از گروه های موسیقی در سبک پاپ و دارای دو عضو به نام های مهدی دارابی و مسعود جهانی می باشد که از بهمن 95 فعالیت خود را آغاز کرده اند و کنسرت های زیادی در جزیره کیش به اجرا در میاورند.

درباره ی هوروش بند : 

در سال 1395 مسعود جهانی گروه هوروش بند را تاسیس کرد و از مهدی دارابی به عنوان خواننده دعوت به همکاری نمود. 

اولین کار حرفه ای گروه هوروش ، آهنگ " یاد تو می افتم "  نام داشت و پس از آن با انتشار ترک های بعدی توانست محبوبیت فراوانی بین مردم بدست بیارود. اولین کنسرت این گروه سال 96 در جزیره کیش برگزار شد و پس از آن کنسرت های متنوعی در سایر شهرها به نمایش گذاشتند.

در پنجمین جشن سالانه برج میلاد آهنگ " ماه پیشونی " به عنوان قطعه برگزیده موسیقی پاپ انتخاب شد. بیشتر اهنگ های این گروه توسط مسیح و آرش نوشته میشود و تنظیم آن هم به عهده خود مسعود جهانی می باشد.

معنای هوروش بند : 

اعضای گروه در اینترنت به دنبال نام درستی برای گروه خود میگشتند که با کلمه هوروش مواجه شدند و آن را انتخاب کردند. هوروش در اصل به صورت هوروَش تلفط میشد و به معنای درخشنده مثل خورشید بود اما با تلفط اشتباه مهدی دارابی در زمان خواندن کلمه ، ایده هوروش به ذهنشان رسید و این نام ، به عنوان برند تجاری گروه در نظر گرفته شد.

ایده ساخت هوروش بند : 

مسعود جهانی همیشه در فکر ساختن گروه موسیقی خود با سبکی متفاوت بود تا اینکه خواندن مهدی دارابی را در یک جمع شنید و پیشنهاد همکاری را با مدیر برنامه های مهدی دارابی ، حمید فریزند  مطرح کرد و حمید فریزند هم این پیشنهاد را پذیرفت و هوروش بند شکل گرفت.

مهدی دارابی

بیوگرافی مهدی دارابی : 

نام مهدی
نام خانوادگی دارابی
محل تولد تهران
تاریخ تولد 1372
حرفه خواننده ، آهنگساز

مهدی دارابی خواننده اصلی گروه هوروش بند ، متولد سال 1372 در تهران است که اصالتا اهل لرستان می باشد. فعالیت خود را در سال 1390 آغار کرد و چند ترک هم منتشر کرد اما به محبوبیت زیادی دست پیدا نکرد تا اینکه در قالب گروه هوروش شروع به کار کرد و توانست استعداد های خود را نشان دهد.در حال حاضر مجرد می باشد و در تهران ساکن است.

بعنوان ترانه سرا و آهنگساز هم با خواننده هایی مثل محمد علیزاده ، شهاب رمضان ، آرش و مسیح و .... همکاری داشته اشت.

فرمول یک برنامه ای بود که از شبکه اول با مجری گری علی ضیا از ساعت شش و نیم صبح تا هشت به روی آنتن میرفت. تیتراژ پایانی این برنامه به عهده هوروش بند گذاشته شد و متن آهنگ هم توسط مسیح و آرش نوشته شد و تنظیم هم مثل همیشه توسط مسعود جهانی انجام گردید و مهدی دارابی به عنوان خواننده گروه آن را اجرا کرد.

در سال 1394 به دلیل استفاده رادیو جوان از آهنگ های مهدی دارابی این خواننده کشورمان برای مدتی ممنوع الکار شد و با پیگیری های صورت گفته بعد از مدت کوتاهی مشکل برطرف شد.

مهدی دارابی در مصاحبه ای که با مهران مدیری در برنامه دورهمی داشت ، در مورد خود گفت

" متولد سال 1372 می باشم و از همان دوران کودکی به سبک موسیقی سنتی علاقه ی خاصی داشتم و کم کم به مرور زمان علاقه به موسیقی پاپ هم در من شکل گرفت. مدتی است که موسیقی سنتی و پاپ را تلفیق کرده ایم و جواب داده است "

مسعود جهانی

بیوگرافی مسعود جهانی : 

نام مسعود 
نام خانوادگی جهانی
تاریخ تولد 1366
حرفه  تنظیم کننده  ، خواننده

مسعود جهانی متولد دهم خرداد ماه سال 1366 می باشد و از تنظیم کنندگان به نام ایران است.

مسعود جهانی با خواننده های معروفی مثل آرمین زارع ، مهدی جهانی ، علی شمس ، حمید عسگری ، آرش و مسیح و .. همکاری داشته است.

مسعود جهانی که اصالتا تبریزی است و از چهارده سالگی به صورت حرفه ای شروع به یاد گیری موسیقی کرد.در نوزده سالگی در رشته دکترای داروسازی دانشگاه اصفهان قبول شد و بعد از چند ترم از دانشگاه انصراف داد تا روی حرفه موسیقی تمرکز کند.

سال 86 به تهران آمد تا فعالیت های جدی در موسیقی را آغاز کند اما در سال اول سختی های بسیاری را متحمل شد تا اینکه اولین قطعه ها را برای هومن سزاوار تنظیم و کم کم راه برایش هموار شد.در فعالیت های بعدی با رضا شیری همکاری کرد و توانست راه موفقیت را در پیش گیرد.

لیست اهنگ های هوروش بند :

یاد تو می‌افتم ، مجنون ، آخر منو به باد داد ، به کی پز میدی ، ماه دلم ، عاشقم ، خنک شد دلت ، فاصله نه ، خالیه جای تو ، تویی دوا ، مثل من باش ، خالیه جای تو (ورژن اصلی) ،لیلی بی عشق ، ماه پیشونی ، این قرارمون نبود ، یه اشتباه ، عوض کردی ، خستم ، مرا دیوانه کردی ،  ترکم نکنیا ، عاشقم کردی

صفحات مجازی گروه و اعضای هوروش بند :

 هوروش بندصفحه اینستاگرام هوروش بند

 مهدی دارابیصفحه اینستاگرام مهدی دارابی

 مسعود جهانیصفجه اینستاگرام مسعود جهانی

شما برای رزرو کنسرت هوروش بند کیش ، تفریحات دریایی و غیر دریایی جزیره کیش میتوانید به صفحه رزرو تفریحات رفته و تفریحات کیش را با تخفیف ویژه رزرو کنید.

کنسرت هوروش بند کیش

نظرات کاربران (0 نظر)