پیگیری خرید

تفریحات آبی کیش

تا چه اندازه به تفریحات آبی در جزیره کیش علاقه مند هستید؟ هیجان تفریحات آبی شما را به وجد میاورد؟ اگردر جستجوی تفریحاتی هستید که هیجان وصف ناپذیری را برای شما فراهم کند و با آب هم مشکلی ندارید به شما خواندن این مقاله را توصیه میکنیم.

رزرو تفریحات کیش

1.اسکوتر زیر دریایی

اسکوتر زیر دریایی یکی از تازه ترین تفریحات آبی جزیره زیبای کیش می باشد برای استفاده از این وسیله نیازی نیست که وسایل غواصی را حمل کنید و یا شنا بلد باشید. به راحتی سوار اسکوتر که شبیه موتور برقی است ، می شوید و به زیر آب سفر میکنید و به تماشای ماهی ها و مرجان ها میروید.برای اسکوتر سواری همراه داشتن حوله ، مایو و دمپایی الزامی میباشد و افراد بالای 12 سال می توانند از این تفریح استفاده کنند.

اسکوتر برقی

2.اسکی روی آب (کیبل اسکی)

اسکی روی آب با قایق که نوعی تفریح آبی به شمار می رود ، جز انتخاب های اولیه افرادی است که به دنبال تجربه هیجان زیاد می باشند. در حالی که شخص اسکی مخصوص به پا دارد با کمک موتوری با سرعتی 30 کیلومتر بر ساعت ، روی سطح آب کشیده میشود. منطقه مشخص شده برای اسکی روی آب دارای دویست متر طول و 20 متر عرض می باشد که به وسیله گوی های شناور از بقیه منطقه جدا شده است.  این ورزش نیازمند قدرت بدنی بالایی در قست های بالا تنه و پایین تنه ، استقامت عضلانی و تعادل میباشد و یکی از تفریحاتی است که محدودیت سنی شامل نمیشود و در هر سنی میتوانید آن را تجربه کنید. اگر کیبل اسکی را تا حالا تجربه نکرده اید و تجربه ای ندارید نگران نباشید ، قبل از شروع به شما آموزش های لازم را میدهند.

کیبل اسکی

3.پاراسل

پاراسل  لذتی که همراه با هیجان و ترس است، پاراسل نوعی از چتر بازی است که سوار آن می شوید و به وسیله طنابی که پاراسل را به قایق موتوری وصل میکند، کشیده می شوید و کم کم به پرواز در می آیید و حتی گاهی اوقات تا  ارتفاع 300 متری از سطح دریا اوج می گیرید. در ابتدا که شما سوار پاراسل می‌شوید نوعی ترس و هیجان برای شما ایجاد می شود اما با اوج گرفتن و بالا رفتن این هیجان و ترس به آرامشی وصف نشدنی تبدیل می شود. پاراسل ها بسته به تعداد نفرات به سه دسته یک نفره، دونفره و سه نفره تقسیم می شوند. البته ناگفته نماند که لذت پاراسل سواری به چند نفره بودنش است.

پاراسل

4.شاتل و بنانا

سوار بر تیوب بادی می‌شوید و قایق‌های تندرو با سرعت زیادی شما را بر روی سطح آب می‌کشند، باد در موهایتان می‌پیچد و از شدت هیجان جیغ می‌کشید. شاتل سواری یکی از تفریحاتی است که خیلی‌ها توصیه‌اش می‌کنند، تفریحی که نباید از دستش داد. البته یه عده توصیه می‌کنند که حتما برای این ورزش آبی “همراه” داشته باشید چون ممکن است به خاطر سرعت بالای قایق‌ها به داخل آب پرت شوید. شکل تیوب  بیشتر شبیه موز است . البته قابل ذکر است که به دلیل نیروی گریز از مرکز و نوسانات زیاد تیوب در هنگام شاتل سواری باید مراقب بود تا به داخل آب پرت نشوید، اگرچه پرت شدن به داخل آب نیز لذت وصف ناپذیری دارد.     

بنانا کیش

5.فلای بورد

یکی از جدیدترین تفریحات آبی ایران فلای بورد است. فلای بورد وسیله‌ای است که آن را به جت اسکی وصل می‌کنند و آب با فشار زیاد شخص را بالا می‌برد و اگر بخواهد می‌تواند از آن فلای بورد یکی از ورزش های پر هیجان و جدید می باشد که نیاز به عکس العمل و تصمیم گیری فوری دارد تا بتوانید تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب بدست آورید و مثل یک انسان پرنده یا یک شناگر ماهر ساعت ها با تخته فلای بورد خود لذت ببرید. این ورزش تجربه ای متفاوت و وصف نشدنی برای بسیاری از مردم می باشد. اگر این سوال برای شما پیش آمده که چگونه بدون هیچ آموزشی و یا یادگیری قبلی می خواهید سوار بر فلای بورد بشوید باید این نکته را یادآوری کنیم که قبل از سوار شدن بر فلای بورد به شما 30 دقیقه آموزش می دهند. تجربه سوار شدن بر فلای بورد(fly board)  وصفش کمی سخت است شاید مثل فرار کردن از جاذبه زمین یا حتی ممکن است حس قدرت به شما دست بدهد تمامی کسانی که فلای برد را از نزدیک تماشا کردند حتما برای یک بار هم این ورزش را تجربه می کنند. پس اگر مسافر هستید و قصد این را دارید که از وسایل تفریحی آبی استفاده کنید، پیشنهاد ما استفاده از وسیله تفریحی فلای بورد می باشد. 

فلای بورد

6.کایاک یک نفره و دو نفره

قایق های کایاک مدت هاست در کلوپ تفریحی مارینا پارک کیش عرضه می شود و با استقبال بسیار خوبی از سمت مسافران رو به رو شده است . این کایاک ها در دو مدل تک نفره و دو نفره ارائه می شود.

در کایاک های تک نفره ، شخص سوار بر قایق پارو زده و در سطح دریا جلو می رود اما در کایاک های دو نفره ، دو فرد به وسیله پدال قایق را به سمت جلو می رانند.

7. قایق کاتارامان

اگر به دنبال یک قایق سواری هیجان انگیز هستید ، قایق کاتاماران می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

این قایق به وسیله باد در روی سطح آب جابجا می شود و تا دو نفر گنجایش دارد.

مدت زمانی که شما میتوانید با این قایق بر روی آب های خلیج فارس قایقرانی کنید 30 دقیقه است.

کایاک کیش

برخی از کلوپ های ارائه دهنده این تفریحات

کلوپ دریایی اسکوبا ، کلوپ دریایی آکواریوس ، کلوپ دریایی باراکودا ، کلوپ دریایی سی من ، کلوپ دریایی شاهد ، کلوپ دریایی کشتی یونانی ، کلوپ دریایی مارینا ، کلوپ دریایی ناتیلوس ، کلوپ نگین دریایی خلیج فارس ، کلوپ دریایی پدیده ، کلوپ دریایی کاپ ، کلوپ دریایی داریوش

نظرات کاربران (0 نظر)