پیگیری خرید

بیگ بال کیش

یکی از پرهیجان ترین تفریحاتی که در سفر به جزیره کیش میتوانید تجربه کنید ، بیگ بال هست.

بیگ بال یک توپ بزرگ پلاستیکی است که روی اب معلق می ماند و شما میتوانید به هر طرف که مایل هستید ان را به حرکت در بیاورید.در این تفریح شما وارد توپ خواهید شد و  حرکت جالبی توپ روی اب حس لذت یک تفریح واقعی رو برای شما به وجود میاورد  و اگر خانواده و دوستان شما از اطراف سعی در حرکت دادن شما  داشته باشند لذت این سرگرمی برای شما دو چندان می شود چون از طرفی به طرف دیگر پرتاب می شوید و هیجان زیادی را تجربه میکنید.

بیگ بال کیش

بیگ بال در شهر کیش

از سال گذشته این تفریح به لیست تفریحات موجود در کیش اضافه شده است که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. بیگ بال تفریحی هست که هم خانم ها قادر به انجام ان می باشند و هم اقایان . و به همین دلیل تفریحی خانوادگی محسوب میشود که در کنار خانواده و دوستان میتوانید از  بیگ بال لذت ببرید.بعضی از این توپ های بزرگ را میتوانید دو نفری استفاده کنید ، در این حالت کنترل بیگ بال راحتتر هست. 

ساحل مرجان میزبان ارائه این تفریح خدمت شما عزیزان می باشد که به شرط طوفانی نبودن هوا و ارام بودن سطح دریا قادر به امتحان ان خواهبد بود .  در ساعاتی که هوا بسیار گرم باشد هم این تفریح قابل ارائه نمی باشد.

هزینه بیگ بال  

هزینه بیگ بال نسبت به مدت زمانی که استفاده میکنید قابل تغییر هست ولی نسبت به سایر تفریحات ابی کیش هزینه ی  مناسبتری دارد. 

بیگ بال کیش 2

هم چنین شما میتوانید برای رزرو سایر تفریحات جزیره زیبای کیش به صفحه رزرو تفریحات کیش مراجعه بفرمائید.

نظرات کاربران (0 نظر)