پیگیری خرید

10 وسیله که در هتل ها رایگان است

زمانی که قصد سفر میکنید بسیاری از لوازمی که احتمال می دهید در طول سفر به آن نیاز پیدا کنید با خود به همراه میبرید و این موضوع ممکن است بار شما را سنگین کند و یا جای کافی برای آن ها در داخل چمدان وجود نداشته باشد.شاید برای شما جالب باشد که بسیاری از لوازمی که در طول سفر به آن نیاز پیدا میکنید جزو خدمات هتل میباشد. در ادامه به معرفی این 10 وسیله که از رایگان بودن آنها اطلاعی ندارید خواهیم پرداخت.

10 وسیله رایگان در هتل ها


1- شارژر

 
جالب است بدانید یکی از بیشترین وسایلی که از مسافران در داخل اتاق ها جا میماند شارژ است اما اگر در سفر شارژر را با خود به همراه نیاورده اید کافیست از قسمت reception هتل درخواست نمایید.

10 وسیله که در هتل ها رایگان است


2- مسواک و خمیر دندان


از جمله لازم بهداشتی رایگان در هتل ها صابون ، شامپو ، نرم کننده مو ، مسواک و خمیر دندان و حتی در برخی هتل ها دهان شویه نیز میباشد. اگر در حتی که در آن اقامت دارید مسواک و خمیر دندان در اختیار شما قرار نداند از قسمت reception هتل درخواست نمایید تا این موارد را تامین کنند. البته بیشتر افراد ترجیح میدهند لوازم بهداشتی مانند دهانشویه ، نخ دندان و مسواک خود را به همراه داشته باشند.


3-دفترچه راهنما سفر و نقشه


معمولا در تمامی هتل ها بروشور های کوچکی وجود دارد که برای راهنمایی به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار میگیرند. این برشور ها معمولا در میز وسط لابی و یا میز  reception قرار گرفته ان. با استفاده از این بروشور ها میتوانید مکان های تاریخی ، دیدنی ، موزه های ، مراکز تفریحی و بازار های شهر مقصد سفر خود را مشاهده نمایید.

10 وسیله که در هتل ها رایگان است


4- آداپتور برقی


در زمان سفر به کشورهای دیگر ، برای استفاده از لوازم الکترونیکی نیاز به مبدل برق و آداپتور خواهید داشت که میتوانید در قسمت reception هتل درخواست کنید.این امکانات به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهند گرفت و پس از استفاده دوباره باید تحویل قسمت reception  شوند.

10 وسیله که در هتل ها رایگان است


5-وسایل خیاطی


از دیگر مواردی که هنگام سفر ممکن است به آن نیاز پیدا کنید لوازم خیاطی میباشد. تصور کنید دکمه پیراهن شما در هنگام سفر کنده شود در زمان بروز با چنین مشکلی کافیست تنها به کشو دراور در داخل اتاق مراجعه کنید و زیرا لوازم خیاطی جزو لوازم رایگانی است که هتل در اختیار مسافران خود قرار میدهد.

10 وسیله که در هتل ها رایگان است


6- ابزار آرایش مو


معمولا در جلو آینه دراور و یا آینه سرویس بهداشتی بسیاری از هتل ها سشوار و امکان استفاده رایگان از آنها موجود میباشد. در صورت نیاز به لوازم آرایش موی بیشتر مانند اتو مو و یا دستگاه فر مو میتوانید از قسمت reception هتل درخواست نمایید و بعد از استفاده آنها را دوباره تحویل دهید.
معمولا در بسیاری از هتل های بزرگ جهان سالن هایی جهت آرایش مو ها قرار دارد.

10 وسیله که در هتل ها رایگان است


7- حوله ساحل


برای سفر به مناطق ساحلی و هتل هایی که دارای استخر  هستند نیاز به استفاده از حوله دارید . میتوانید از همان حوله موجود در سرویس بهداشتی استفاده نمایید و یا درخواست حوله اضافه نمایید.

10 وسیله که در هتل ها رایگان است


8- وسایل بازی کودکان


لوازم بازی کودک ممکن است حجم زیادی از چمدان شما را به خود اختصاص دهد برای حل این مشکل میتوانید از هتل محل اقامت خود درخواست کنید تا لوازم بازی کودک را در اختیار شما قرار دهند. معمولا هتل ها لوازم مانند کتاب های رنگارنگ ،مداد رنگی ، اسباب بازی و لوازم حمام کودک را در اختیارتان قرار خواهند داد.

10 وسیله که در هتل ها رایگان است


9- زیرانداز یوگا یا یوگا مت


علاوه بر وجود امکانات ورزشی که در داخل هتل در اختیار شما قرار می گیرد شما میتوانید در اتاق خود نیز ورزش های مختلفی مانند یوگا انجام دهید. در بسیاری از هتل های بزرگ خارجی برنامه های منظمی برای ورزش وجود دارد. میتوانید زیر انداز یوگا را از قسمت reception  هتل درخواست کنید.

10 وسیله که در هتل ها رایگان است


10-جوراب


در بسیار از هتل ها جوراب جزو وسایلی است که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار میگیرد. معمولا وجود این مورد برای افراد سرمایی بسیار اهمیت دارد.

پیشنهاد میکنیم از مقالات زیر هم بازدید فرمایید.

نظرات کاربران (0 نظر)