پیگیری خرید

آشنایی با سرویس ها و وعده های غذایی هتل

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام رزرو هتل با سرویس های متنوعی برخورد کنید و تفاوت این سرویس ها را ندانید یا حتی نگرانی از بابت اشتباه رزرو کردن اتاق داشته باشید. ما در این مطلب قصد داریم تمامی اصطلاحات سرویس هتل را برای شما توضیح دهیم تا آگاهانه و متناسب با شرایطی که دارید سرویس و هتل مناسب خود را انتخاب و رزرو کنید پس با ما در این مقاله همراه باشید.

وعده غذایی هتل ها

معرفی سرویس های هتل 

شما می توانید سرویس مد نظر خود را با توجه به هزینه و خدمات آن از بین لیست زیر انتخاب نمایید.
البته ناگفته نماند این سرویس ها در تمامی هتل ها موجود نیست و بعضا تنها در هتل های درجه یک اروپایی مشاهده می شود.

  1. (Only Room (O.R
  2. (Bed & Breakfast (B.B
  3. (Half Board (H.B
  4. (Full Board (F.B
  5. (All Inclusive (A.I
  6. (Ultra all Inclusive (U.ALL

سرویس غذایی هتل ها

سرویس Only Room (اتاق بدون غذا):

این نوع سرویس به معنی اقامت در هتل بدون هیچ وعده ی غذایی است.

سرویس bed & breakfast (اتاق +یک وعده صبحانه):

این نوع سرویس رایج ترین سرویس در میان هتل ها است. سرویس B.B به معنی این است که اتاق را برای اقامت و صرف یک وعده صبحانه رایگان رزرو کرده اید. به طور کلی اگر هدف شما از سفر، گردش است و نمیخواهید زمان زیادی را در هتل بمانید نباید هتلی که ناهار ارائه می دهد را رزرو کنید، زیرا نمیتوانید از آن ها استفاده کنید بنابراین با انتخاب سرویس B.B در هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد.

سرویس half board (اتاق +صبحانه+ یکی از دو وعده ناهار یا شام):

اگر در هنگام رزرو اتاق در هتل این نوع سرویس را انتخاب کردید به این معنی است که علاوه بر اقامت ، یک وعده صبحانه و یک وعده شام یا ناهار شما رایگان خواهد بود. اما توجه داشته باشید که شما نمی توانید انتخاب کنید که کدام وعده غذایی را می خواهید. 

سرویس full board (اتاق+ناهار +شام):

این سرویس مناسب افرادی است که نمیخواهند دغدغه وعده های غذایی را در سفرشان داشته باشند که در این صورت ما سرویس F.B را به آنها پیشنهاد می کنیم زیرا تمام وعده های غذایی شما در این سرویس رایگان است.

لازم به ذکر است که فولبرد به دو صورت منو انتخابی و منو بوفه ارائه می شود.

فولبرد با منوی انتخابی 

به این معناست که مهمانان از داخل منوی رستوران، غذای دلخواه خود را انتخاب میکنند. این منو مناسب کسانی است که در انتخاب غذای خود سخت گیر هستند.

فولبرد با منوی بوفه

اگر عاشق تنوع غذایی هستید، پیشنهاد میکنیم این منو را انتخاب کنید تا بتوانید غذاهای مختلفی را در هر وعده غذایی امتحان کنید. منو به شما این اجازه را می دهد که به صورت سلف سرویس با انواع غذاهایی که در پیشخوان چیده شده است از خودتان پذیرایی کنید. منوی بوفه فرصت خوبی است که غذاهایی که معمولا از منوی انتخابی سفارش نمی دادید را نیز امتحان کنید.

سرویس all inclusive (اتاق + صبحانه+ شام +نوشیدنی ها و دسرهای رایگان از صبح تا شب):

هتل هایی که دارای این منوی غذایی می باشند معمولا امکانات تفریحی متعددی مانند: استخر، پارک آبی و باشگاه بدنسازی دارد و مهمانان تمایل دارند زمان بیشتری را در هتل بگذرانند. بنابراین می توانید با انتخاب این سرویس علاوه بر سه وعده غذایی از میان وعده هایی مانند کیک و شیرینی و انواع نوشیدنی ها به صورت رایگان استفاده کنید البته باید توجه کنید که زمان سرو میان وعده ها و نوشینی ها در ساعاتی از شب به پایان می رسد. 

سرویس (Ultra all inclusiv(U.ALL:

این سرویس به معنی این است که سرو صبحانه ، ناهار ، شام ، میان وعده و نوشیدنی به صورت  24 ساعته و رایگان است. هتل هایی که این سرویس را دارا هستند امکان استفاده رایگان از جت اسکی ، غواصی ، ماساژ و ... را برای یک بار در طول اقامت خواهند داشت. این سرویس ها معمولا در هتل های ساحلی ترکیه، اسپانیا، آمریکا رایج می باشد.

نظرات کاربران (0 نظر)