پیگیری خرید

هواپیمای اسقاطی جاذبه جدید غواصی در اعماق خلیج فارس | بدو کیش

لاشه هواپیما کیش -

جزیره زیبای کیش از دیر باز به دلیل وجود دریای زیبا و تنوع آبزیان مورد علاقه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است و سازمان منطقه آزاد کیش در جدید ترین فعالیت خود اقدام به انتقال لاشه هواپیمایی به جزیره کیش کرده تا محل جدیدی برای تجمع انواع مختلف ماهی ها به وجود آورده است.

غواصی در کیش جز مهیج ترین تفریحاتی که میتوان در آب های خلیج فارس تجربه کرد و از دنیای زیر آب لذت برد. اما متنوع بودن آبزیان سبب میشود که زمان زیادی صرف یافتن گونه های مختلف بشود و با قرار دادن این لاشه هواپیما محل جدیدی برای تجمع کلیه ابزیان فراهم میشود و بی شک صحنه بی نظیری را رقم میزند.

دوشنبه هفتم مرداد ماه 1398 لاشه هوایپمای خارج رده ای از اصفهان به کیش فرستاده شد تا تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری این منطقه شود.

عبور یک لاشه هواپیما از شهر جهرم تبدیل به موضوع داغی شد و عکس های زیادی از آن در فضای مجازی منتشر شد . اما هدف از انتقال این لاشه چه بوده است ؟

مدیر عامل موسسه جشنواره ها و مناسبت های کیش در این خصوص اعلام کرد:

" هواپیمایی فوکری که از اصفهان به سمت کیش در حرکت هست از هواپیماهای رده خارجی است که دیگر قابل استفاده نمی باشد و این لاشه هواپیما قرار هست با انداختن در آب تبدیل به جاذبه تفریحی جدید جزیره شود.

لاشه هوایپما در کیش

یکی از مشکلاتی که گریبان گیر غواصان می شود این است که غواصان تجمع گونه های دریایی را نمی بینند و باید مدت زیادی را صرف پیدا کردن گونه های مختلف کنند.

به همین دلیل در اکثر نقاط دنیا اجسامی را در کف دریا قرار میدهند تا تبدیل به محل تجمع ماهیان شده و کار را برای غواصان راحت کند "

بزودی منتظر اتفاقات جدیدی در جزیره کیش باشید.

اگر در تابستان 98 قصد سفر به کیش را دارید با مقاله جشنواره تابستانی کیش همراه بدوکیش باشید.

نظرات کاربران (0 نظر)