پیگیری خرید

هزینه ی زندگی دانشجویی در کیش

جزیره زیبای کیش دارای دانشگاه های معتبری می باشد که هر ساله افراد زیادی را برای تحصیل به این جزیره می کشاند. مدارک اعطایی از طرف این دانشگاه ها معتبر و زیر نظر دانشگاه تهران و صنعتی شریف میباشد. دانشجویانی که در این دانشگاه ها به تحصیلی می پردازند عموما ساکن جزیره کیش نیستند و عده ی زیادی از این دانشجویان مهاجر هستند و با تحصیل در این جزیره ، شروع زندگی دانشجویی انها رقم میخورد.

هزینه زندگی دانشجویی در کیش

برای زندگی دانشجویی در این جزیره باید توجه داشته باشید که هزینه تحصیل و زندگی در جزیره کیش نسبتا بالاست و شما میتوانید به دو روش اقامت تحصیلی خود را در این جزیره شروع کنید:

اجاره خوابگاه های دانشجویی

برای استفاده از خوابگاه های دانشجویی میتوانید از خوابگاه هایی که توسط دانشگاه در اختیار دانشجویان قرار می گیرد استفاده نمایید . معمولا این خوابگاه ها هزینه کمتری نسبت به اجاره سوئیت و خانه دارد زیرا به صورت گروهی در اختیار دانشجویان قرار میگیرد و هزینه هر اتاق به تعداد دانشجویان سرشکن میشود. در این خوابگاه های تجهیزات رفاهی که در اختیار دانشجویان قرار می گیرد شامل : یخچال فریزر ، تلویزیون ، ماشین لباسشویی ، تخت خواب ، میز غذا خوری ، مبل ، فرش ، اتو ، سیستم سرمایشی و گرمایشی ، کتابخانه و... میباشد.

اجاره سوییت یا خانه های دانشجویی

اجاره سوئیت و یا خانه دانشجویی : در این مورد اگر شما بخواهید خانه یا سوئیتی را بصورت انفرادی اجاره  نمایید هزینه قابل توجهی را باید بپردازید به همین دلیل پیشنهاد ما برای شما استفاده از این خانه ها بصورت گروهی می باشد تا هزینه اجاره به تعداد افراد هم خانه سرشکن شود و کمتر شود.

هزینه زندگی دانشجویی در کیش

هزینه خوراک : از دیگر مواردی که در زندگی دانشجویی اهمیت دارد توجه به خوراک است. معمولا قیمت خوراک در این جزیره بسیار بالاست بهتر است برای کنترل هزینه های متفرقه مواد غذایی مورد نیاز خود را از محل زندگی به همراه بیاورید این کار باعث کنترل هزینه های اضافه میشود.

هزینه رفت و آمد : بهتر است برای کنترل هزینه رفت و آمد نزدیک ترین خانه ها به دانشگاه خود را اجاره نماید و تنها با چند دقیقه پیاده روی کوتاه به دانشگاه برسید در غیر اینصورت می توانید از وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی استفاده نمایید مانند: تاکسی دربست ، مینی بوس ، تاکسی خطی ، دوچرخه و موتور استفاده نمایید که شامل هزینه های اضافی در مدت تحصیل شما میگردد.

نظرات کاربران (0 نظر)