پیگیری خرید

هتل های استخردار و جکوزی دار کیش

جزیره زیبای کیش هتل های زیادی را برای اقامت گردشگران در خود جای داده است بسیاری از آنها دارای امکانات بسیار بالایی هستند تا بتوانند تمامی نیاز های مسافران را بر طرف نمایند. 

سفر به جزیره کیش همواره یکی از بهترین مقاصد برای انتخاب می باشد. اما بهتر است قبل از سفر به امکانات و خدمات موجود در هتل دقت کنیم. زیرا افراد زیادی بعد از سفرشان به جزیره کیش، از سفرشان ناراضی بودند و دوست داشتند دوباره سفرشان را در هتلی دیگر تجریه نمایند. البته هر چه به کیش سفر کنید این جزیره باز هم جذابیت های خودش را دارد ولی بهتر است که تمامی سفرها با خاطراتی خوش به همراه باشند. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم قبل از سفر و انتخاب هتل حتما امکانات موجود در هتل را در صفحه مخصوص به هر هتل مشاهده نمایید. این امکانات بزرگترین امتیاز برای رزرو آنلاین هتل می باشد.

استخر خصوصی

استخر و جکوزی یکی از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن گذشت و بسیاری از مسافران در طول اقامت از آن استفاده می کنند. در ادامه هتل هایی که دارای استخر و جکوزی هستند را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل با استخر خصوصی :

یکی از ویژگی هایی که می تواند هتل شما را متمایز سازد، دارا بودن استخر در هتل است. معمولا در هتل های کشورمان استخر ها به صورت عمومی هستند و شما همراه با بقیه مسافران می توانید از استخر استفاده کنید.

اما در بعضی از ویلاهای جزیره کیش، استخر ها به صورت خصوصی نیز ارائه می شوند و اگر تمایل دارید تنها با خانواده خود از استخر استفاده کنید، این ویلاها میتوانند گزینه بسیار خوبی برای شما باشند.

برای رزرو استخر خصوصی همین حالا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

02172806

هتل ترنج کیش

هتل ها جکوزی دار کیش

هتل ترنج یکی از معروف ترین هتل های خاورمیانه است این هتل بر روی آب های دریای نیلگون خلیج فارس احداث شده است و شما به راحتی در طول اقامت خود می توانید آبزیان را از داخل اتاق خود مشاهده نمایید. ویو تمامی اتاق های این هتل دریای خلیح فارس است. این هتل علاوه بر استخر و جکوزی امکانات بی شمار دیگری را در خود جای داده است.

هتل داریوش کیش

هتل های جکوزی دار

هتل داریوش کیش که یک هتل مجلل و لوکس است با الهام گرفتن از نمادهای ایران باستان و تخت جمشید طوری که این هتل به خود یه خود یکی از جاذبه های گردشگری محسوب میگردد. این هتل 5 ستاره لوکس دارای سونا و جکوزی و استخر رو باز برای استفاده خانم ها و آقایان دارد تا بتوانند بدون نگرانی از آفتاب سوختگی ویتامین D جذب کنند. استخر آقایان مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس است تا در زمان شنا بتوانند از آب های نیلی لذت ببرند.همچنین امکانات بی شمار دیگر مانند غواصی اختصاصی، زمین تنیس، ماساژ تایلندی، باشگاه بیلیارد و بدنسازی از دیگر امکانات تفریحی این هتل می باشد.

هتل مارینا پارک کیش

هتل های جکوزی دار

هتل مارینا پارک یکی از بزرگترین هتل های جزیره کیش است که علاوه بر اتاق ها لوکس و زیبا یکی از بیشترین فضای سبز در هتل های جزیره کیش را دارد. این هتل دارای هفتصد و پنجاه متر ساحل اختصاصی می باشد که دسترسی به تفریحاتی چون غواصی ، جت اسکی و... را آسان نموده است. استخر و جکوزی این هتل دارای نورپردازی های خاص و زیبای و فضایی آرامش بخش می باشد.

هتل ویدا کیش

هتل های جکوزی دار

هتل ویدا کیش یکی دیگر از گزینه های خوب برای اقامت در جزیره کیش می باشد. از مهمترین ویژگی های این هتل وجود امکاناتی مانند سالن بازی کودکان، سالن بزرگ ورزشی، اجاره خودرو و دوچرخه، سالن زیبایی ، ماساژ، سالن ورزشی، باشگاه بدنسازی، می باشد و از مهمترین آن بدون شک استخر، جکوزی، سونا، حمام سنتی، و حوضچه آبسرد می باشد. استفاده از استخر این هتل برای تمامی میهمانان رایگان می باشد.

هتل پارمیس کیش

هتل های جکوزی دار

هتل پارمیس کیش یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد که در بهترین موقعیت مکانی در جزیره کیش قرار گرفته است که مراکز خرید زیادی اطراف آن وجود دارد و مسافران می توانند بعد از گشت و گذار در بازار ها از استخر، سونا وجکوزی در هتل پارمیس لذت ببرند.

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش از هتل های 5 ستاره جزیره کیش است. این رستوران دارای غذا های متنوع ایرانی و فرنگی می باشد این هتل دارای استخر سونا و جکوزی در کنار امکانات بی شمارش می باشد.

هتل شایگان کیش

هتل های جکوزی دار

هتل شایگان کیش نیز یک هتل 5 ستاره است که در نوار ساحلی جزیره کیش قرار گرفته است. این هتل دسترسی مناسبی به اماکن دیدنی و مراکز خرید جزیره کیش دارد. این هتل در طول سفر برای مسافران خود خدمات و امکاناتی را تدارک دیده است از جمله آنها استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی همراه با ماساژ، حمام سنتی و اسپا می باشد.

هتل شایان کیش

هتل های جکوزی دار کیش

هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های جزیره کیش است که از بهترین هتل های جزیره کیش شناخته می شود این هتل دسترسی مناسبی به سایر نقاط جزیره مانند مراکز خرید و مراکز گردشگری جزیره دارد اما از مهمترین مواردی که این هتل را ویژه می کند قرار گیری اسکله تفریحی کیش در مقابل این هتل است. از دیگر ویژگی های برجسته این هتل، وجود استخر، سونا و جکوزی می باشد که مسافران در هر زمان از اقامت خود بخواهند می توانند از آن استفاده کنند.

هتل پارمیدا کیش

هتل های جکوزی دار کیش

هتل پارمیدا کیش از هتل ها 4 ستاره این جزیره می باشد که دارای کادر مجرب و آموزش دیده می باشد این هتل دارای استخر، سونا و جکوزی می باشد که مسافران می تونند در طول اقامت از آن استفاده نمایند.

هتل کوروش کیش

هتل های جکوزی دار

هتل کوروش کیش از دیگر هتل های 5 ستاره جزیره می باشد این هتل دارای کادر مجرب و آموزش دیدهای می باشد. همچنین به واسطه استفاده از سیستم های انرژی خورشید به هتل سبز ایران ملقب شده است. این هتل دارای استخر سونا و جکوزی برای استفاده مسافران می باشد.

هتل ارم کیش

هتل های جکوزی دار کیش

هتل ارم کیش دارای چندین رستوران با غذل های متنوعمی باشد این هتل در طبقه فوقانی خود رستوران گردانی برای لذت بردن مسافران در هنگام صرف آماده نموده است. هتل ارم کیش دارای استخری با ویژگی خاص و منحصر به فرد است طوری که یکی از آن ها با آوردن لجن گل های شفا بخش به همراه آب دریا برای گل درمانی و آب درمانی مسافران مفید است.

هتل پانوراما کیش

استخر هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش از جمله هتل های 5 ستاره کیش است که به تازگی به جمع هتل های جزیره کیش پیوسته است این هتل از لحاظ موقعیت قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید، جاذبه های ساحلی و ... قرار گرفته است. هتل پاناروما به تازگی استخر و جکوزی خود را افتتاح نموده است.

هتل بین المللی کیش

هتل های جکوزی دار

هتل بین المللی کیش نیز از جمله هتل هایی است که در سال های اخیر افتتاح شده است این هتل فاصله کمی تا دریای خلیج فارس دارد. همچنین دارای امکانات زیادی مانند: استخر، سونا و جکوزی، کافیشاپ و رستوران و... جهت رفاه مسافران می باشد.

هتل لاکس کیش

اولین قدم برای ساخت هتل پنج ستاره لاکس کیش، از سال 95 برداشته شد و در طی چهار سال هتلی لوکس با جدیدترین امکانات خدمت مسافران کیش قرار خواهد گرفت.

این هتل بی نظیر همانند اسمش دارای استخری لوکس خواهد بود که لحظات شادی برای شما خواهد ساخت. 


هتل یاقوت کیش

هتل پنج ستاره یاقوت کیش، با بافتی قدیمی در سال 99 افتتاح خواهد شد و طراحی خاص استخر این هتل، تجربه بی نظیری را برای شما به جای خواهد گذاشت. احتمالا فضای استخر این هتل نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.


هتل پالاس کیش

متفاوت ترین استخر در جزیره کیش را می توانید در هتل پالاس بیابید!

در طبقه 15 ام این هتل تازه ساخت، استخری قرار دارد که سبک نوین و امروزی ساخته شده و سرریز است. شما در بالاترین طبقه هتل میتوانید علاوه بر استخر، از نمای جزیره لذت ببرید و اقامتی دلچسب داشته باشید.

نظرات کاربران (0 نظر)