پیگیری خرید

نمایندگی کانن در کیش

نمایندگی کانن در کیش

کانن یکی از شناخته شده ترین برندها در لوازم الکترونیک می باشد که در سال 1993 توسط (تاکشی میتارای) که یک دکتر متخصص زنان بود به همراه یکی از دوستانش تصمیم گرفت دوربینی به منظور کارهای پزشکی تولید کند. 

این دو همکار شرکتی به نام Precision Optical را در توکیو تاسیس کردند. و اولین نتیجه آن فراتر از تصور ذهنی آن ها برای دنیای دوربین ها بود و اولین دستاورد آن ها در سال 1934دوربین 35 میلی متری بود که که در ژاپن خیلی معروف شد. البته قبل از آن یک شرکت آلمانی به نام Leica توانسته بود چنین دوربینی طراحی کند.

دوربینی که توسط میتارای و همکارانش طراحی شد به kwanon که در زبان بودایی به معنای تشکر است نام گرفت. این دوربین فروش موفقی را تجربه کرد طوری که شرکت میتارای به یک سازمان سهامی تبدیل شد.

بعد از تولید این دوربین، میتارای و همکارانش که تولید دوربین پزشکی را در سر داشتند توانستند اولین دستگاه عکسبرداری اشعه ایکس را در سال 1940 به جهان علم معرفی کنند. و این دستگاه توانست در جلوگیری از همه گیر شدن بیماری سل در ژاپن نقش مهمی را ایفا کند.

در زمان جنگ جهانی دوم به دلیل فشار های آمریکا اقتصاد ایران دچار بحران شد و شرکت کانن از آن دسته شرکت هایی بود که با وجود سختی های زیاد به کار خود ادامه داد. و در این زمان میتارای با متقاعد کردن متفقین توانست دوربین های Precision Optical را جا به جا کند. اقدام وی مقدمه ای برای شروع صادرات از شرکت میتارای به آمریکا بود.

تاریخچه برند کانن :

میتارای بعد از چند سال که در زمینه طراحی دوربین فعالیت کرد متوجه ظرفیت خوب بازار برای تولید و عرضه این دوربین ها شد و تصمیم گرفت این راه را ادامه دهد. چون دوربین kwanon اولین و مهمترین محصول این شرکت بود که توانسته بود موفقیت های خوبی را برای این شرکت بدست آورد. میتارای در ادامه راه، نام کمپانی را به  canon company تغییر داد.

تاریخچه برند کانن

آغاز فعالیت کانن در خارج از آسیا :

بعد از مدت کوتاهی عکاسان دریافتند که لنز های تولید شده توسط شرکت کانن نیز به خوبی لنز های آلمانی Lecia هستند و به همان اندازه دقت بالایی دارد. بعد از آن صادرات شرکت میتارای گسترش یافت و به همین دلیل شرکت کانن زیر مجموعه ای در  نیویورک آمریکا و نمایندگی دیگری در شهر ژنو در سوئیس احداث کرد. در سال 1959 دوربین های 8 میلیمتری را روانه بازار کرد و نام خود را به عنوان اولین شرکت تولید کننده دوربین های 8 میلیمتری با زوم داخلی مطرح کرد. بعد ها روند موفقیت این شرکت ادامه پیدا کرد و توانست لوازم و تجهیزات اداری تولید کند.

شرکت کانن در طول دوره مدیریتی هیچ گاه پروژه و تحقیق در زمینه تولید محصول را نا دیده نگرفت و توجه زیادی به این موضوع داشت. در سال 2006 مدیریت شرکت کانن به سونجی یوشیدا رسید که موسسه بین المللی آموزش مدیریت و رهبری کانن را ثبت نمود. همکاری شرکت کانن با دیگر سازمانهای آموزشی سایر کشور ها بیشتر شد همچنین همکاری آن ها با دانشگاه توکیو در مورد پروژه های عکس برداری پزشکی  یکی از این همکاری ها است. 

فعالیت های جدید کانن :

برند کانن در طی سال های حضور فعال در زمینه تولید دوبین های تصویر برداری  و عکاسی پزشکی توانسته با دستاورد های نو آورانه اش همیشه مشتریانش را افزایش دهد و در کنار این محصولات در حوزه اپیتک هم فعالیت کند.

شرکت کانن در حدود یک قرن است که حضور موفقی در صنعت ایپک دارد و توانسته است به یکی از معروف ترین برندهای جهان تبدیل شود. در حقیقت امروزه کانن برای شرکت های بزرگ و کوچک زیادی در سر تا سر دنیا محصولات ایپک مانند لنز های تصویر برداری تولید می کند. از دیگر دستاورد های این شرکت تامین محصولات موسسه تحقیقات فیزیکی و نجومی آمریکا می باشد.

از دیگر مواردی که کمک قابل توجهی به این برند ژاپنی کرده است حضور در صنعت الکترونیک بود. امروزه شرکت کانن توسط زیر مجموعه خود به نام TOKKI تجهیزات مربوط به تولید پنل  OLED تولید می کند. علاوه تولید دوربین های کامپکت ، دوربین SLR و موفقیت در فروش آنها از دیگر دستاوردهای این شرکت محسوب می شود.

دوربین کانن

محصولات شرکت کانن : 

در سال 2010 به منظور جهانی کردن برند خود نمایشگاه Canon Expo را در شهر هایی مانند نیویورک، توکیو و پاریس راه انداز نمود.

به طوری کلی شرکت کانن بزرگ ترین تولید کننده انواع دوربین های شکاری، دیجیتال، دوربین های SLR، دوربین های کامپکت و تجهیزات مربوط به فیلمبرداری می باشد.

در زمینه تولید تجهیزات اداری نیز می توان به پرینتر های بزرگ اداری در مدلهای سیاه و سفید و رنگی  ، پرینتر های خانگی به همراه نزم افزار های مربوطه اشاره کرد.

همچنین محصولات پزشکی کانن که کمتر برای عموم شناخته شده است می توان به محصولاتی مانند، اشعه ایکس، تجهیزات مربوط به نمایشگر، اسکنرهای میکروفیلم دیجیتال ، دستگاه های مربوط به معاینه چشم و انواع لنز ها اشاره نمود.

دوربین دیجیتال کانن :

فعالیت کانن در زمینه تولید دوربین های عکاسی از سال 1984 آغاز شد همچنین اولین دوربین دیجیتال آن با دوربین RC-701 شروع شد.RC در انواع powershot و Digital lxus تولید شده اند. علاوه بر این دوربین ها کانن دوربین های سری EOS خود را که لنز های DSLR دارند گسترش داد. البته در سال های اخیر با استقبال بیشتر مردم از دوربین های گوشی های هوشمند از محبوبیت این دوربین ها کاسته شد.

دستگاه های چاپگر و کپی کانن :

از دیگر دستاورد های شرکت کانن تولید دستگاه های چند منظوره است. دستگاه های چاپ نیز از جمله این دستاورد ها می باشد

سایر محصولات کانن :

شرکت کانن محصولاتی مانند دوربین فیلمبرداری، ماشین حساب، هدست های واقعیت مجازی، پرژکتور رانیز تولید می کند.

دوربین کانن

دوربین دیجیتال کانن مدل  EOS 4000D

از مدل دوربین های میان رده مخصوص عکاسان تازه کار است روی این دوربین یک لنز 18-55 میلی متری وجود دارد که برا ی عکاسان مبتدی مناسب است همچنین این دوربین با هر بار شارژ توانایی عکاسی تا 500 شات دارد.
این نوع دوربین دارای مدوده دقت حسگر: 15:0 تا 20:0 مگا پیکسل با رزرولوشن فیلم Full HD و محدوده زوم 3 تا 6 برابر بزرگنمایی می باشد.
این دوربین دارای ابعاد 77*102*129 میلی متر و دارای وزن 436 گرمی است.
قیمت  : 3.400.000

 دستگاه کپی کانن

دستگاه کپی کانن مدل imgeRUNNER 2204

قیمت 6.390.000
این دستگاه از قدرتمند ترین دستگاه های کپی است که قابلیت های متنوعی دارد. این دستگاه کپی هر 3 قابلیت اسکن، پرینت و کپی را تا سایز A3 پشتیبانی می کند. سرعت کپی در این دستگاه برابر با 11 برگ در دقیقه برای سایز A3 و 22 برگ در دقیقه برای سایز A4 می باشد.

پرینتر چاپ عکس

پرینتر چاپ عکس بی سیم مدل SELPHY CP1300 

قیمت 1.420.000
از مشخصاتی که در این پرینتر وجود داردتکنولوژی تصحیح رنگ که دارای سرعت بالایی در پردازش تصاویر برای چاپ می باشد. از دیگر تکنولوژی هایی که در این پرینتر وجود داردتکنولوژِ وای فای چند منظوره می باشد که برای اتصال دوربین دیجیتال، پرینتر و تلفن همراه است. 

دستگاه کپی کانن مدل imgerunner2520

قیمت 12.300.000
این دستگاه نیز محصولی از شرکت کانن است و این شرکت سرعت دستگاه را 20 برگ در دقیقه افزایش داده است. این دستگاه 25 برگ کاغذ را در خود جای میدهد. این دستگاه چاپ دو رو نیز انجام میدهد و اولین کپی 3.9 ثانیه زمان می بردبزرگ نمایی از 25 تا 400 درصد قابل تنظیم است و تعدادکپی های متوالی 999 برگ می باشد.

آدرس نمایندگی کیش : بازار پردیس 1، غرفه 39، جنب بانک سپه

نظرات کاربران (0 نظر)