پیگیری خرید

نمایندگی رسمی سونی در کیش

سونی نامی آشنا برای تمامی سنین است. این کمپانی از گذشته تا امروز همراه ما بوده و روز به روز دامنه محصولات آن همگام با پیشرفت تکنولوژی، افزایش یافته است.

در زمینه کالاهای دیجیتال، سونی برندی با کیفیت بالا و امکانات بی نظیر می باشد که دفتر اصلی آن در توکیو واقع شده  است.

نمایندگی سونی در کیش

داستان شروع برند سونی  :

ماسارو ایبوکا یکی از دو بنیان گذار شرکت سونی در سال 1945 پس از برگشت از جنگ جهانی دوم، دفتر کار خود را در یک ساختمان جنگ زده با 8 کارمند تشکیل داد.  در آن دوران شنیدن اخبار برای مردم به سختی امکان پذیر بود و به دنبال راهی برای دستیابی به  اتفاقات جاری دنیا بودند. همین موضوع باعث شد ایده ای در ذهن شان شکل گیرد و به وسیله آن آینده کمپانی را بسازند!

شرکت ایبوکا در آن زمان شروع به تعمیر رادیوهای خراب کرد و روی عده ای از رادیو ها هم تبدیل کننده قرار داد که به وسیله آن امواج را دریافت کنند. کم کم این رادیو ها طرفداران زیادی را پیدا کرد و حتی اسم شرکت در روزنامه هم چاپ شد. در پی این مقاله آکیو موریتا، دوست قدیمی ماسارو، دوباره وی را پیدا کرد و همکاری بین این دو شکل گرفت.

محصولاتی که برند سونی را جهانی کردند  : 

در قدم های بعد این دو به دنبال جهانی کردن برندشان بودند و سونی را انتخاب کردند تا توسط کل دنیا به یک شکل تلفظ شود. اولین محصولی که توسط سونی ارائه شد، یک پلوپز بود که بر خلاف انتظارشان زیاد محبوب نشد.

سرانجام در سال 1950  اولین دستگاه نوار ضبط توسط سونی در ژاپن ساخته شد و با استقبال زیادی روبه رو شد طوری که توانایی پردازش این حجم از درخواست را نداشتند و مجبور به گسترش کسب و کار خودئ شدند.

پس از آن سونی محصولات با ارزشی مانند تلویزیون قابل حمل ، پخش کننده نوارهای ویدیوی و ... را روانه بازار کرد اما در سال 1979 اولین نسل واکمن توسط سونی در خط تولید قرار گرفت و تعداد زیادی از آن به فروش رفت و تحولی بزرگ در زندگی مردم به وجود آورد.

در سال 1982 اولین دستگاه پخش کننده سی دی جهان توسط سونی ارائه شد و در همان سال هم سونی شرکت بزرگ Columbia Pictures را خرید. سال 1994 اولین سری پلی استیشن پس ازمحبوبیت در بازار ژاپن وارد آمریکا و اروپا شد و تا سال 1998 حدود 50 میلیون فروش را ثبت کرده بود.

ورود برند سونی به بازار تلفن همراه :

در سال 2001 برند سونی با همکاری کمپانی اریکسون اقدام به تولید گوشی کردند. محصولات این دو شرکت با نام سونی اریکسون روانه بازار شدند و سر انجام کمپانی سونی سال 2012 کل سهام اریکسون را خریداری کرد و از آن سال تا امروز گوشی های این مجموعه تحت عنوان سونی فروخته میشوند.

یکی دیگر از محصولات بسیار موفق و با کیفیت سونی لپ تاپ های وایو بودن که در سال 1997 وارد بازاز و جز بهترین برند های لپ تاپ شخصی به شمار می رفتند.

معرفی بعضی از محصولات کمپانی سونی : 

فیلیپس کیش

تلویزیون 50 اینچ

مدل 50W660F

نمانیدگی فیلیپس کیش

پاوربانک سونی

مدل CP-S15

نمانیدگی فیلیپس کیش

دوربین سونی

مدل DSC-W830

Card image

سیستم صوتی سونی

مدل HT-RT40

Card image

هدفون وایرلس سونی

مدل MDR-RF895RK

Card image

ویدیو پروژکتور سونی

مدل MP-CD1

Card image

پی اس فور سونی 

مدل SRS-XB41

Card image

اسپیکر بلوتوثی سونی

مدل SRS-XB41

 

تلویزیون سونی :

یکی از محبوب ترین محصولات برند سونی، تلویزیون های با کیفیت آن می باشد که طرفداران بسیاری دارد.

مدل 50W660F  تصاویر را با کیفیت فول اچ دی به نمایش میگذارد و از تکنولوژی های روز دنیا در ساخت آن استفاده شده که باعث می شود تصاویر واقعی تر بنظر برسند. طراحی مدل 50W660F هم بسیار زیبا است و میتواند زینت بخش منزل شما باشد.

قیمت تلویزیون 50W660F سونی : 8 میلیون و 400 هزار تومان

دوربین سونی :

دوربین های سری W  شرکت سونی با استقبال زیادی رو به رو شده و با توجه به قیمت مناسب و ارزان آن ، کارایی فوق العاده دارد. یکی از دوربین های این سری که کیفیت قابل قبولی نیز دارد دوربین W830 سونی است که سبک وزن است و به راحتی میتوانید آن را حمل کنید.

تصاویر ویدیویی در این مدل دوربین سونی با کیفیت اچ دی و فرمت AVI ذخیره می شوند.باطری دوربین w830 ظرفیتی معادل 600 میلی آمپر دارد و با هر بار شارژ قادر خواهید بود 200 عکس به ثبت برسانید.

نمايندگی سونی جزيره كيش 

آدرس : خيابان درخت سبز، خیابان صنعت دوم،  پاساژ تولید ارم،  طبقه اول،  پلاک 65 و 132

 

نظرات کاربران (0 نظر)