پیگیری خرید

نمایندگی رسمی ال جی در کیش

نمایندگی ال جی دی کیش

شرکت ال جی ، در سال 1958 فعالیتش را به صورت حرفه ای شروع و طی فعالیت هایش محصولات متنوعی را با کیفیت بالا تولید کرده است. همین امر سبب توجه افراد بسیاری در سراسر دنیا شده و طرفداران زیادی را جذب خود کرده است. این شرکت خوش نام از فناوری های خاصی برای تولید محصولات خود استفاده می کنند.

شرکت ال جی در زمینه های مختلف و زیادی فعالیت می کند که بزرگ ترین بخش آن الکترونیکی می باشد. اکنون این شرکت دارای محصولات متنوع و زیادی نظیر: تلویزیون، یخچال فریزر، تبلت، موبایل، گجت های اسمارت پوشیدنی و ... می باشد.


تاریخچه شرکت ال جی :


در سال 1958 شرکت ال جی توسط فردی به نام Koo In-Hwoi تاسیس شد. این شرکت به مرور زمان و با عرضه محصولات متنوع و با کیفیت روز به روز به قدرتش اضافه گردید. LG در حقیقت مخفف Lucky Goldstar می باشد که تولیدات تخصصی لوازم خانگی را آغاز نمود. به نوعی می توان گفت این شرکت به کیفیت بالا و تنوع محصولات معنا داده است. سایر برند ها نیز برای رقابت با این شرکت سطح کیفیت و تنوع محصولاتشان را بالا برده اند که این امر نیز سبب پیشرفت می شود. بسیاری از محصولات برای اولین بار در شرکت ال جی تولید شده و بعد ها توسط دیگر برند ها توسعه یا کپی آن ها تولید شده است. Life’s Good شعار این شرکت قدرتمند می باشد که با توجه به تولیدات و کیفیت محصولات تحقق این شعار زمان زیادی نمی برد و با استفاده از این محصولات می توانید زندگی خوب و راحتی را تجربه کنید.


اولین تولیدات ال جی :


در تاریخ 15 نوامبر 1959 حدودا یک سال پس از شروع فعالیتش اولین محصول تولید شده توسط این شرکت معرفی شد. این محصول رادیویی بود که وظیفه مبادله پیام ها را بر عهده داشت. مهم ترین پیامی که با این رادیو مخابره شد آغاز حضور کشور کره در عرصه صنعت الکترونیک بود. حوزه ی فعالیت شرکت ال جی در سال 1960 گسترش یافت و بخش تولید محصولات شیمیایی و الکترونیکی به ال جی اضافه شد. در سال 1962 شرکت ال جی از اولین تلفن تولیدی خودش رو نمایی کرد.
حوزه های اصلی فعالیت شرکت ال جی به چند دسته تقسیم می شوند.

  • لوازم صوتی و تصویری :

از جمله محصولات صوتی و تصویری این شرکت می توان به تلویزیون های پلاسما، OLED، LED، LCD و تلویزیون های اسمارت که در آینده ای نزدیک تولید می شوند هچنین پخش کننده های بلوری، پخش کننده ی DVD و CD،  فلش مموری، مانیتور، سینما خانگی و ... اشاره کرد.

  • موبایل و ارتباطات :

در بخش ارتباط موبایل نیز تلفن های همراه این شرکت تواید می شوند. محصولات مختلفی نیز در این بخش تولید می شود که می توان به لوازم ارتباطی و کامپیوتر های شخصی اشاره کرد.

  • لوازم خانگی :

در بخش لوازم خانگی محصولاتی مانند: ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، اجاق گاز، ماکروویو، فر توکار، کمپروسور و موتور های الکتریکی وجود دارد. این بخش 29 درصد درآمد شرکت را در سال 2007 به خود اختصاص داد. این بخش بسیار پر طرفدار بوده است.

  • تهویه هوا : 

این شرکت در تولیدات انواع کولر های گازی و دستگاه های تهویه بسیار موفق و حرفه ای عمل کرده است.

  • صنعت خودرو :

خودرو الکترونیکی و تجهیزات تولید شده توسط این شرکت از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. در این بخش محصولات دیگری نیز وجود دارد مانند: لوازم ایمنی و آسایش، مهندسی خودرو و تجهیزات می باشد.
در ادامه چند محصول پر فروش از برند ال جی را به شما معرفی می کنیم.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB512FP :

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB512FP :

وزن این لباسشویی 47 کیلوگرم و دارای ظرفیت 14 نفره است. متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو 9 لیتر و میزان نمودار مصرف انرژی A++ می باشد. از دیگر ویژگی های این لباسشویی می توان به داشتن دکمه های لمسی، قفل کودک و ... اشاره کرد.  

قیمت تقریبی ماشین ظرفشویی ال جی: هشت میلیون و سیصد تومان

مانیتور

مانیتور ال جی مدل 22M38H سایز 22 اینچ : 

این مانیتور دارای صفحه ی فول اچ دی و یک پنل TN می باشد. زاویه دید افقی و عمودی به ترتیب 90 و 65 درجه است. حالتی در این مانیتور وجود دارد که آن حالت مطالعه نام دارد که با استفاده از فناوری خاصی نور های آبی موجود در تصویر را کاهش می دهد تا بر اثر مطالعه دراز مدت چشمان شما خسته یا اذیت نشود.

قیمت تقریبی مانیتور ال جی: سه میلیون تومان

ماشین لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی ال جی مدل wm-843 ظرفیت 8 کیلوگرم

این ماشین لباسشویی با دیگ 8 کیلوگرمی تولید شده و قابلیت اضافه کردن لباس حین کار را دارد. همچنین سرعت چرخش موتور آن 1400 دور در دقیقه بوده و دارای موتور قدرتمندی می باشد.

قیمت تقریبی ماشین لباسشویی ال جی: نه میلیون و ششصد تومان

ماکروویو ال جی

ماکروویو ال جی سری سولاردام مدل MS92

این ماکروویو طرفیت 38 لیتری و قابلیت تنظیم زمان دارد. این ماکروویو با دارا بودن قفل کودک هیچگونه خطری برای خردسالان ندارد. این دستگاه برای خانواده های 3 تا 5 نفره مناسب می باشد و دارای فن کانوکشن می باشد که باعث پخت یکنواخت غذا می شود. سیستم دمای دستگاه دارای 3 حالت ملایم، متوسط، پر قدرت می باشد.

قیمت تقریبی ماکروویو ال جی سولاردام: هفت میلیون و نهصد تومان

هندزفری ال جی

هدست بلوتوث ال جی مدل TONE Ultra HBS-835

این هدست دارای امکانات ویژه ای نظیر: میکروفون، کلید مدیریت میزان صدا، نگهدارنده ی گردنی، کابل شارژ Micro USB می باشد. باتری این هدست لیتیومی می باشد و تا 15 ساعت شارژ نگه می دارد. این مدل هدست از سطح کیفیتی بالایی برخوردار است.

قیمت تقریبی هدست بلوتوث ال جی: نهصد تومان

***

آدرس نمایندگی ال جی در کیش : مرکز تجاری جزیره کیش - غرفه 170

 

نظرات کاربران (0 نظر)