پیگیری خرید

تقویم نمایشگاه های کیش در سال 98

برگزاری سومین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش:

سومین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش آذر امسال در دو بخش "کافه و ساحل" در جزیره کیش برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کیش، روابط عمومی منطقه آزاد کیش اعلام کرد: دبیرخانه سومین جشنواره ملی تئاتر کوتاه با حمایت این سازمان، برای سومین سال متوالی، آذر امسال با هدف حمایت و تقویت جایگاه تئاتر کوتاه، هویت بخشی به نمایش های کافه ای و ساحلی، حمایت از اشکال مختلف اجرایی و آثاری‌، تئاتر کاربردی، تولید و حمایت از طرح ها و ایده های خلاق نمایشی" در جزیره کیش برگزار می کند.
متقاضیان برای شرکت در این جشنواره می توانند چهار نسخه از آثار خود را در قالب "دی وی دی" به آدرس دبیرخانه سومین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش واقع در میدان سنایی، بلوار اندیشه، ساختمان بساک، معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، مدیریت امور هنری ارسال كنند.
همچنین متقاضیان میتوانند در تمامی بخشهای جشنواره شرکت کنند اما از هر کارگردان و یا مولف فقط یک اثر پذیرفته می شود که انتخاب آثار با توجه به رویکرد و اهداف جشنواره در اولویت خواهد بود.

سومین جشنواره موسیقی کیش

به گزارش خبرگذاری صدا و سیما مرکز کیش، جناب آقای رضا اردلان، رئیس سومین جشنواره موسیقی کیش، از برگزاری این جشنواره در آبان ماه سال جاری خبر داد. 
به گفته ی رضا اردلان هدف از برگزاری این رویداد ایجاد بسترهای مناسب برای عرضه آثار موسیقی قومی و محلی، کشف استعدادهای موسیقی نواحی، ترغیب نسل جوان به هنر متعهد، تاکید بر اصالت و موسیقی ایرانی و همچنین معرفی جزیره کیش به عنوان برند موسیقی فاخر است.

موسیقی

وی با بیان اینکه این جشنواره از 19 تا 23 آبان سال جاری در جزیره کیش آغاز به کار خواهد کرد اظهار داشت: کنفرانس خبری رونمایی از پوستر سومین جشنواره موسیقی کیش با حضور معاونین و مدیران سازمان منطقه ازاد کیش، امروز دوشنبه 20 مرداد ساعت 18.30 در سالن خوارزمی مرکز همایش های بین المللی برگزار می شود.

اردلان با اشاره به این موضوع که شورای سومین جشنواره موسیقی کیش با ریاست غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش تشکیل شده است افزود: سعید پور علی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان دبیر شورای سیاست گذاری و حمیدرضا نوربخش مدیر عامل خانه موسیقی ایران و علی مراد خانی مشاور هنری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان اعضای این شورا هستند.

اردلان در ادامه خاطر نشان کرد: بابک عامل به عنوان دبیر اجرایی و حمید هادی به عنوان دبیر هنری این رویداد فرهنگی می باشد.

به گفته ی رضا اردلان حضور علاقه مندان در جشنواره موسیقی کیش از سراسر ایران موجب گردهمایی سازنده میان هنرمندان، ارتقای سطح هنر آیینی و بومی و همچنین ایجاد فرصت برای حمایت از گروه های موسیقی و حرکات آیین ایرانی می شود.

رضا اردلان بر لزوم اهمیت تجربیات بسیار ارزشمند دوره های گذشته این جشنواره اشاره داشت و افزود: حضور صاحب نظران و اساتید برجسته موسیقی ایران و با رویکرد تعالی اصالت و فرهنگ نمایش آیینی اقوام ایرانی این جشنواره به صورت غیر رقابتی برگزار خواهد شد.

گفتنی است با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی ستاد برگزاری جشنواره در مراسم اختتامیه این رویداد ضمن این که یکی از پیشکسوتان موسیقی ایران تجلیل خواهد شد توسط هیئم داوران 8 گروه منتخب برای بخش پایانی این رویداد انتخاب می شود. 

لیست نمایشگاه های جزیره کیش نیمه دوم سال 1398

هر ساله در جزیره کیش نمایشگاه های مختلفی برگزار می شود که تعداد زیادی از بازدیدکنندگان و نمایندگان شرکت ها و برند های معتبر از سایر نقاط کشور و کشور های دیگر، جهت معرفی محصولات یا برند خود به سوی این جزیره راهی می کند، امسال نیز مانند دیگر سال ها میزبان نمایشگاه های زیادی در نیمه دوم سال 98 می باشد که این نمایشگاه ها باهدف معرفی فرصت های سرمایه گذاری ، صنعت ساختمان و... برگزار می گردد و تاکنون بازدید کنندگان زیادی از این نمایشگاه ها استقبال نموده اند. 

برخی از این نمایشگاه ها که در آینده برگزار خواهند شد:

رویداد جذب ایده تفریحات و بازی‌های دریایی در جزیره کیش  تاریخ 4 اسفند ماه

رویداد جذب ایده

موسسه علوم فنون جزیره زیبای کیش، رویدادی تحت عنوان " جذب ایده و بازی های دریایی در جزیره کیش " برگزار کرده است که هدف اصلی آن، پرورش ایده های جدید و رونق بخشیدن به این بخش می باشد.

این رویداد بر روی سه محور اصلی تفریحات ساحلی و دریایی با رویکرد گردشگری"، "حوزه سلامت و ورزش های دریایی" و "طراحی وسایل بازی خلاقانه برای تمامی سنین" بنا شده است. مهلت ارسال آثار تا 30 بهمن ماه و خود رویداد در چهارم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

تیم بدوکیش افتخار حضور در این دوره از رویداد را داشته و در تاریخ چهارم اسفند ماه در مرکز نوآوری کیش حضور خواهد داشت.

 

سومین جشنواره جهانی شادی و نشاط آی مت

تقویم نمایشگاه های کیش در سال 98
این نمایشگاه در تاریخ 25 و 27 دی ماه با حضور مسئولین استانی، کشوری و مقامات عالی مرتبه در جزیره کیش برگزار خواهد شد. همچنین 20 کشور مانند: کانادا، روسیه، مالزی، امارت و... از جمله کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه می باشند
تاریخ برگزاری : تا 
مکان برگزاری : جزیره کیش خیابان

2. شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کیش   تاریخ: 8 الی 11 آبان ماه

نمایشگاه های کیش سال 98

3.ششمین نمایشگاه و همایش بین المللی بورس - بانک - خصوصی سازی تاریخ: 27 الی 30 آبان ماه

در این نمایشگاه رویداد کیش اینوکس نیز برگزار میگردد و 270 شرکت در این رویداد حضور دارند. پیشبینی می شود امسال یک نمایشگاه پر بازدیدتر و پر بارتر نسبت به سال های گذشته داشته باشیم. کیش اینوکس یک رویداد محتوا محور است که در راستای آن 36 همایش و نشست بین المللی و داخلی با حضور تعداد زیادی از اقتصاددان ها و اساتید برگزار خواهد شد. 

دو محور بین المللی و داخلی که در این نمایشگاه به آن پرداخته خواهد شد:

1. محور داخلی که با موضوعات زیر مطرح می شود:

هدایت سرمایه های سرگردان به سمت تولید

توجه به اقتصاد دانش بنیان

نقش اصلی بازار سرمایه در رونق تولید 

معرفی فرصت ها برای سرمایه گذاری در زمینه های استراتژیک کشور

2. در زمینه بین المللی نیز بحث گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی با کشور های اطراف و همسایه وجود دارد.

گردانندگان این محورها اعم از بیمه مرکزی ، سازمان بورس و سرمایه گذاری ، اتاق بازرگانی ، وزارت صمت ، وزارت امور خارجه و بسیاری از دستگاه های دیگر هستند. در نمایشگاه امسال از اپلیکیشن کیش اینوکس هم رو نمایی خواهد شد.

نمایشگاه های کیش سال 1398

4.یازدهمین نمایشگاه تخصصی معرفی فرصتهای سرمایه گذاری کشور  تاریخ: 27 الی 30 آبان ماه

نمایشگاه های کیش

5. یازدهمین نمایشگاه بین المللی دریایی ایران تاریخ: 25 الی 28 آذر ماه

نمایشگاه های کیش سال 98

6. شانزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش  تاریخ 30 دی الی 3 بهمن ماه

نمایشگاه های کیش سال 98

7. نخستین ماراتن بین‌المللی برنامه نویسی وب و موبایل در جزیره کیش  تاریخ 16 بهمن الی 18 بهمن ماه

آغاز نخستین ماراتن بین‌المللی برنامه نویسی وب و موبایل

اولین ماراتن بین المللی برنامه نویسی گردشگری الکترونیک تحت عنوان هکاتوریسم 2020 در تاریخ 16 بهمن و 18 بهمن  با 170 شرکت کننده در قالب 21 تیم و با حضور مسئولان دولتی و مربیان توانا در پردیس بین المللی شریف برگزار شد.

نظرات کاربران (0 نظر)