پیگیری خرید

نخلستان های کیش

هر وقت که صحبت از مناطق گرمسیر می شود نا خواسته ذهن ما به سمت درخت های نخل و نخلستان ها کشیده می شود. پرورش این درختان نخل در مناطق گرمسیر سابقه دیرینه دارد.

نخلستان باغ بهشت

نخلستان ها ی کیش

از میان جاذبه های طبیعی که در جزیره کیش وجود دارد نخلستان باغ بهشت نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. با توجه به شرایط آب و هوایی که در جزیره کیش وجود دارد زمینه رشد این درختان فراهم شده است.

نخلستان باغ بهشت با داشتن چشم اندازی زیبا در ذهن گردشگران خاطراتی به یاد ماندنی به جای خواهد گذاشت. این نخلستان به جا مانده از روزگاران گذشته است که در بخش غربی جزیره کیش و در محله ای به نام صفین قرار گرفته است. این نخلستان از زیباترین نخلستان های جزیره به شمار می رود.

نخلستان مرجان کیش

نخلستان های کیش

از پربارترین  و سرسبز ترین نخلستان های جزیره کیش که در پانزده هکتار کشت شده است، نخلستان مرجان کیش می باشد. این نخلستان درختان دیگری غیر از نخل هم دارد که از جمله: کاکتوس، نارگیل، اکالیپتوس و...  می باشد.

نخلستان طلوع کیش

نخلستان های کیش

نخلستان طلوع کیش در قسمت شرقی این جزیره واقع شده است و در حدود 15 کیلومتر طول را به خود اختصاص داده است.

این نخلستان در مسیر جاده دوچرخه سواری قرار گرفته است. مطمئنا در زمان دوچرخه سواری یا رانندگی درجزیره کیش این نخلستان را خواهید دید.

نخلستان غروب کیش

نخلستان های کیش

نخلستان غروب کیش در ساحل غربی جزیره کیش قرار گرفته است. این زمین دارای مساحتی 25 هکتاری می باشد که در نزدیکی کشتی یونانی واقع شده است. می توانید در زمان بازدید از کشتی یونانی در بخش ساحل غربی جزیره، سری به این نخلستان نیز بزنید.

نخلستان غروب به دلیل داشتن غروب های زیبا و دلنشین به این نام معروف شده است.

نظرات کاربران (0 نظر)