پیگیری خرید

معرفی مجسمه های کیش

از مواردی که در سفر به جزیره کیش نظرتان را به خود جلب میکند مجسمه ها و نماد های زیبایی است که توسط جوانان ایرانی طراحی و ساخته شده اند. کیش مجسمه ها و نماد های زیادی دارد که محل زیبایی برای عکاسی و گذراندن وقت می باشد. در ادامه معروفترین مجسمه های کیش را معرفی خواهیم کرد.

معرفی مجسمه های کیش

1-مجسمه مرد فانوس به دست

اگر به کلبه هور کیش رفته باشید حتما مجسمه مرد فانوس به دست را دیده اید. همانطور که از نامش پیداست این مجسمه به شکل مردی به همراه دو بال میباشد که فانوس به دست دارد.

آدرس : کلبه هور - جاده جهان - قبل از میدان غروب - کلبه هور

معرفی مجسمه های کیش

2-مجسمه مرد ماهیگیر

یکی از نماد های جزیره کیش ، مجسمه مرد ماهیگیر است که 12 متر ارتفاع دارد. ساخت این مجسمه به مدت سه ماه طول کشید که در نهایت به صورت یک مرد ماهیگیر که در حال پهن کردن تور ماهیگیری است ساخته شده است.

آدرس : ضلع شرقی جزیره کیش

معرفی مجسمه های جزیره کیش

3-گذر هنرمندان

گذر هنرمندان تشکیل شده از مجسمه هنرمندان و مشاهیر ایرانی است که در حقیقت برای آشنایی گردشگران خارجی و نسل جوان با مشاهیر و هنرمندان این مرز و بوم ساخته شده است و مجسمه افرادی چون امیرکبیر ، شهریار ، فرشچیان ، جلال آل احمد ، مرتضی آوینی ، عیسی بهادری ، عزت الله انتظامی ، شریف لطفی ، غلامحسین بنان ، ابوالحسن صبا ، علی محمد حیدریان ، عیسی بهادری ، پروین اعتصامی ، محمد تقی جعفری ، مرتضی ممیز ، غلامحسین امیرخانی و... در این پارک گذاشته شده است.

آدرس : بلوار دریا - خیابان سنایی - گذر هنرمندان

معرفی مجسمه های جزیره کیش

4-مجسمه پارک ساحلی سیمرغ

این مجسمه سنگی تنها نمادی از صورت یک مرد سالخورده با ریش های بلند است که زیبایی بی نظیری به اسکله پارک ساحلی سیمرغ بخشیده است.

آدرس : ضلع جنوب شرقی جزیره کیش در مجاورت هتل مارینا پارک

معرفی مجسمه های جزیره کیش

5-مجسمه پارک ساحلی مرجان

در اسکله مرجان مجسمه زیبای بتنی به شکل یک مرد که در حال نواختن سازی محلی است وجود دارد. این مجسمه در شب نمایی زیبا از خود ایجاد می کند چراکه به وسیله حلقه ای نوری احاطه شده که در شب روشن می شود.

آدرس : ضلع جنوب شرقی در امتداد جاده جهان

نظرات کاربران (0 نظر)