پیگیری خرید

معرفی شرکت هواپیمایی کیش ایر

منطقه آزاد کیش سالانه بيش از يک ميليون نفر گردشگر را در خود جای میدهد كه از اين ميزان جمعيت، حدود ۱۵۰ هزار نفر توریست خارجی و يا ايرانيان مهاجر هستند. شرکت هواپیمایی کیش با افتخارات و گواهینامه‌های بین‌المللی، توانسته تمام استانداردهای لازم بین المللی را کسب کند و جزو اولین شرکت هواپیمایی ایرانی دارنده گواهینامه بین المللی ایمنی پرواز (IOSA) شود.

هواپیمایی کیش ایر

شرکت هواپيمايي کيش با نام تجاری کیش ایر در سال 1370 با هدف رونق فعالیت‌های اقتصادی کار خود را آغاز نمود و بعد از دو سال رفع مشکلات استراتژي و رويکردی شرکت، توانست به پيشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در زمینه‌های مختلف از جمله ارتباط با مراکز استان‌های کشور و اتصال به کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس، دست یابد. 

معرفی ناوگان‌های شرکت هواپیمایی ایر کیش

اين شرکت بعد از گذراندن چند مرحله تغییرات اساسی و با گسترش گردشگری جزیره کیش، به توسعه و ارتقا ناوگان هوایی خود اقدام کرد، در حال حاضر 14 فروند هواپیما دارد و با 7 فروند هواپيماي مک دانل داگلاس و 3 فروند هواپیمای فوکر 100 و 2 فروند ايرباس A321 و 2 فروند هواپیمای A320 توانسته است جلب رضايت مسافران را حاصل کنند.

هواپیمای ایرباس ایر کیش

 

هواپیمای فوکر 100 ایر کیش

هواپیمای مک دانل داگلاس ایر کیش

ناوگان هوایی ایرباس ایر کیش

معرفی کلاس‌ها و مقاصد پروازی کیش ایر

فرودگاه بین المللی کیش در مركز جزیره و در بخش مرتفع آن كه حدود 40 - 35 متر ارتفاع دارد احداث شده است و روزانه پروازهای متعددی به مقاصد مختلف دنیا در دو کلاس پروازی اقتصادی یا اکونومی (Economy) و تجاری یا بیزینس کلاس (Business Class) انجام می‌دهد.

بلیط هواپیمای بیزینس کلاس این شرکت هواپیمایی در مسیرهای رفت و برگشت پروازهای تهران-کیش و تهران-مشهد به مسافران ارائه می‌شود.

  • مقاصد داخلی هواپیمایی ایر کیش : بوشهر، یزد، آبادان، بندرعباس، جزیره ابوموسی ، اراک، اهواز، بندر عسلویه، بندرعباس، اصفهان، کرمان، کرمانشاه، بندر ماهشهر، مشهد، رشت، جزیره قشم، شهرکرد، شاهرود، شیراز، تبریز، همدان و زنجان
  • مقاصد خارجی هواپیمایی ایر کیش: عراق، عمان، سوریه، ترکیه، امارات متحده عربی (دبی و شارجه) و آذربایجان

شبکه پروازی هواپیما ایر کیش

خدمات شرکت هواپیمایی کیش 

کترینگ و سرویس غذایی پروازهای کیش ایر

ایرلاین‌ها در یک پرواز با مسافران زیادی با سلیقه و ذائقه خاصی روبرو هستند که سعی دارند با در نظر گرفتن تمامی جوانب، سرویس‌های غذایی خوبی ارائه دهند. اگر شما هم به سلامت خود اهمیت می‌دهید و کیفیت غذا برایتان مهم است، کترینگ این شرکت هواپیمایی با بیش از بیست سال سابقه در زمینه تهیه و توزیع غذا و در کنار 100 متخصص تغذیه در شعبه مرکزی تهران و کیش، در طول هر شبانه روز حدود 10 هزار سرویس غذایی با کیفیت در بین مسافران خود توزیع می‌کند.
همچنین سرویس‌های غذایی مخصوص مسافران بیزینس کلاس شامل منو متنوعی از غذاهای گرم است که توسط مسافران انتخاب می‌شود و برای مسافران مبتلا به دیابت، خدمات غذایی ویژه‌ای در مسیر تهران-کیش در نظر گرفته شده است.

هواپیمای شرکت ایر کیش

هتل‌های طرف قرارداد با کیش ایر

ایرلاین کیش با هتل چهار ستاره آریان و هتل فارابی قرارداد دارد، اما هتل فارابی صرفاً پذیرای مسافرین خارجی هستند که برای تمدید ویزا به جزیره زیبای کیش سفر کرده‌اند، با کیش ایر به جزیره دوست داشتنی کیش سفر کنید و از ۵۰ درصد تخفیف رزرو هتل آریان بهره‌مند شوید. این هتل واقع در میدان امیر کبیر در سال ۱۳۷۸ در جزیره زیبای کیش تاسیس شده است و امکانات و خدمات نسبتا خوبی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. هتل آرین همچنین در موقعیت خوبی نسبت به بازارهای پانیذ و مروارید و پردیس قرار گرفته است

شما با مراجعه به دفاتر داخلی و خارجی ایرکیش و یا به صورت اینترنتی توسط سامانه رزرواسیون بدو کیش می‌توانید از سفر ایمن خود لذت ببرید و با متنوع‌ترین تورهای کیش آشنا شوید.

هواپیما ایر کیش

امنیت سفر با کیش ایر

شرکت هواپیمایی کیش تلاش می‌کند تا در هر شرایطی با بهترین خدمات‌رسانی میزبان مسافران خود باشد و در همین راستا جهت حفظ سلامتی و ایمنی مسافران خود، بصورت مستمر و متناوب اقدام به ضدعفونی، پاکسازی و استریل کلیه هواپیماها و تجهیزات مورد استفاده پیش از انجام هر پرواز مطابق با آخرین توصیه‌ها و دستورالعمل وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی می‌نماید.

کیش ایر به عنوان ایرلاین پیشرو در رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام کرده است که کلیه ناوگان شرکت هواپیمایی کیش مجهز به فیلترهای تصفیه هوا HEPA می‌باشند که این نوع فیلتر با امکان جذب 99.99% از انواع باکتری‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌ها، در هر دو الی سه دقیقه هوایی سالم و خالص از بالا به پایین، درون هواپیما تزریق نموده و به گردش در می‌آید.

کارکنان شرکت هواپیمایی ایر کیش

پرسنل شرکت هواپیمایی ایر کیش

کیش ایر وارد بازار بورس شد!

با داغ شدن بازار بورس در ایران، سهام کیش ایر نیز به عنوان نخستین ایرلاین ورود صنعت هوایی به بازار سرمایه و بورس در سال 98 سهام خود را عرضه کرد و ساختار شرکت بر اساس استانداردها و چارچوب مقرراتی سازمان بورس و اوراق بهادار در حال اصلاح است.
در طول سال‌های اخیر ظرفیت مسافری و ناوگان کیش ایر توسعه و رشد دو برابری داشته و یک فروند ایرباس A321، یک فوکر F100 و دو فروند بوئینگ MD که زمین گیر بودند، به ناوگان فعال این شرکت بازگشته است. این روند بر درآمدزایی کیش ایر اثر مطلوبی خواهد داشت و رشد سهام این شرکت را می‌توان پیش‌بینی کرد می توانید با کلیک کردن بر روی لینک مشخص شده اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید.ایر کیش وارد بورس می شود

قوانین ایرلاین کیش ایر

شرکت هواپیمایی کیش ایر نیز مثل سایر ایرلاین های معتبر دنیا، نکات و قوانین خاصی برای سفر خود دارد. در ادامه به برخی از این قوانین می‌پردازیم.

  • مسافرین در پروازهای داخلی ۲ ساعت و پروازهای خارجی ۳ ساعت زودتر از زمان پرواز باید در فرودگاه حضور داشته باشند.
  • حداکثر وزن کل بار تحویلی هر مسافر در مسیرهای داخلی 20 کیلوگرم و به ازای هر مسافر نوزاد (زیر 2 سال) 10 کیلوگرم می‌باشد. همچنین در مسیرهای خارجی 30 کیلوگرم می‌باشد.
  • هر مسافر اجازه دارد یک کیف دستی با خود به داخل کابین هواپیما ببرد. وزن این کیف نباید بیشتر از پنج کیلوگرم و مجموع ابعادش نباید بیش از ۱۱۵ سانتی متر باشد.
  • برای حفظ امنیت جان و مال مسافران و ارائه بهترین و امن‌ترین پرواز، کیش ایر محدودیت‌هایی برای حمل برخی اشیاء و کالاها اجرا می‌کند. بهتر است موقع خرید بلیط هواپیما به این لیست دقت کنید.
  • پوشیدن ماسک در تمام ایرلاین‌ها تا اطلاع ثانوی الزامی می‌باشد.

قوانین شرکت هواپیمایی ایر کیش

نظرات کاربران (0 نظر)