پیگیری خرید

معرفی شرکت هواپیمایی قشم ایر

شرکت هواپیمایی قشم ایر از ایرلاین‌های موفق و مشهور ایران است که در حال حاضر متعلق به بخش خصوصی می باشد، این شرکت هواپیمایی به واسطه‌ی تلاش بی وقفه، کیفیت بالای پروازی همراه با ارائه‌ی خدمات مناسب و برخورداری از پرسنل مجرب، یکی از بهترین شرکت‌های هوایی معروف ایران بعد از هواپیمایی ماهان و ایران ایر محسوب می شود.

شرکت هواپیمایی قشم ایر

تاریخچه‌ی شرکت هواپیمایی قشم ایر

شرکت هواپیمایی قشم ایر در سال 1372 با نام فراز و اجاره‌ی دو فروند هواپیما شروع به کار کرد، در سال 1375 با انعقاد قرارداد جدید و هواپیماهای پهن پیکر پروازهایی شامل: تهران _ قشم، قشم _ دبی، قشم _ شانگهای و چند شهر دیگر ایران انجام داد، این ایرلاین تا سال 1379 تعداد هواپیماهای خود را به 7 فروند رساند و در سال 1388 به شرکت هلدینگ توسعه سورینت قشم واگذار شد.
در سال 1391 نام این شرکت از فراز قشم به قشم ایر تغییر یافت. شرکت هواپیمایی قشم ایر در بازه‌ی زمانی 5 ساله یعنی از سال 1388 تا 1393 بیشترین میزان فعالیت و تعداد پروازهای خود را داشته است و در سال 1393 این ایرلاین به وزارت نفت واگذار شد.

هواپیما قشم ایر

معرفی ناوگان‌های هواپیمایی قشم ایر

شرکت هواپیمایی قشم ایر در حال حاضر دارای 21 فروند ناوگان با ظرفیت‌های مختلف به شرح زیر می باشد:

ردیف نام هواپیما مدل ظرفیت تعداد
1 فوکر 100 117 4
2 ایرباس A320 156 3
3 ایرباس A300-600 307 5
4 آر جی 100 110 5
5 فوکر 50 50 4

معرفی ناوگان های شرکت هواپیمایی قشم ایر

معرفی شبکه‌ی پروازی قشم ایر

دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی قشم ایر واقع در شهرک اکباتان تهران است. قطب‌های اصلی این ایرلاین فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و فرودگاه دیرستان قشم می باشد و از فرودگاه بین‌المللی کیش میتوانیم به عنوان قطب دوم این ایرلاین نام ببریم، در حال حاضر شرکت هواپیمایی قشم ایر پروازهایی منظم به 29 مقصد داخلی مانند: بوشهر، مشهد، یزد، اصفهان، ارومیه، تبریز و ... دارد. همچنین 27 مقصد بین‌المللی شرکت هواپیمایی قشم ایر مانند : باکو، دبی، استانبول، هامبورگ، قونیه، بغداد، بروکسل و ... می باشد.

معرفی کامل شبکه پروازی قشم ایر با کیفیت بالا

معرفی کلاس‌های پروازی قشم ایر

این شرکت هواپیمایی مجهز به دو کلاس پروازی بیزینس کلاس و اکونومی کلاس می باشد که در ادامه به صورت مختصر توضیح داده می شود اما اگر می خواهید اطلاعات کامل تری راجع به کلاس های پروازی کسب کنید می توانید به لینک مربوطه در سایت بدو کیش مراجعه کنید.

بیزینس کلاس

این کلاس پروازی، فقط در چند نوع پرواز بین المللی قشم ایر وجود دارد. صندلی های کلاس بیزینس نسبت به کلاس اکونومی بزرگ‌تر و راحت‌تر هستند تا مسافران بتوانند آرامش بیشتری را در پروازهای طولانی مدت خود داشته باشند و با ارائه ی خدمات مناسب، پذیرایی و سرو غذاهای خاص بتوانند سفری عالی را تجربه کنند.

اکونومی کلاس

پروازهای داخلی هواپیماهای قشم ایر، فقط از کلاس پروازی اکونومی برخوردار است. صندلی‌های راحت، یک وعده غذای رایگان با همراهی مهمانداران مجرب و کار آزموده از امکانات و خدمات این کلاس پروازی، برای سفری راحت و آرام می باشد.

پرسنل هواپیمایی قشم ایر

از مزیت‌های شاخص این ایرلاین به کارگیری افراد جوان و متخصص صنعت هوایی ایران در کنار نیروهای باتجربه و واقف به علم روز می باشد. شرکت هوایی قشم ایر برای بکار‌گیری تخصص‌هایی مانند خلبانی، مهمانداری، مهندسان تعمیر و نگهداری هواپیما، بازرگانی و عملیات زمینی و خدمات پرواز با کیفیت بالا، گذراندن مراحل آموزشی افراد را در موسسات مورد تایید برای استخدام در این ایرلاین ضروری می‌داند.

پرسنل شرکت هواپیمایی قشم ایر

کترینگ هواپیمایی قشم ایر

کترینگ قشم ایر در میان برترین و خاص‌ترین کترینگ‌های، ایرلاین‌های ایرانی قرار دارد. این کترینگ به واسطه‌ی رعایت استاندارد‌های بهداشتی و سلامت غذایی موفق به دریافت سیب زرین سلامت شده است. طبخ غذاهای این ایرلاین به عهده‌ی شرکت فراز کیش می‌باشد که سرو بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را برای مسافران با توجه به زمان پرواز و مقصد پروازی بر فراز آسمان انجام می دهد.

کترینگ شرکت هواپیمایی قشم ایر
 
ویژگی بار مجاز هواپیما قشم ایر

مسافران پروازهای این ایرلاین مجاز به حمل مقدار مشخصی بار برای سفر هستند، در پروازهای داخلی بار دستی مجاز به داخل کابین 5 کیلوگرم، همچنین میزان بار مجاز برای پرواز اکونومی 30 کیلوگرم و بیزینس 40 کیلوگرم می باشد، در پروازهای بین‌المللی دو بار تحویل داده می شود که مجموع وزن آن‌ها نباید بیشتر از 30 کیلوگرم و ابعاد بزرگتر از 158 سانتی متر داشته باشند. 

بلیط هواپیمایی قشم ایر

این شرکت تمام تلاش خود را میکند تا طیف وسیعی از مسافران با شرایط متفاوت بتوانند از خدمات ویژه متناسب با شرایط‌شان استفاده کنند، همچنین ایرلاین قشم ایر برای رفاه حال مسافران امکان خرید غیر حضوری بلیط را به صورت 24 ساعته و آسان، با فشردن چند کلید و مشاهده‌ی انواع بلیط سیستمی، ارزان، لحظه آخری و ... از طریق مراجعه به وبسایت رسمی قشم ایر فراهم کرده است و همچنین شما می توانید با تماس به رزرواسیون بدو کیش بلیط‌های این شرکت هواپیمایی را رزرو کنید، اگر به امکانات یا تسهیلات ویژه‌ای برای سفر نیازمندید، لازم است قبل از پرواز در رزرو بلیط خود ثبت کنید.

قوانین مسافران هواپیمای قشم ایر

شرکت هواپیمایی قشم ایر مانند سایر ایرلاین‌ها قوانین و مقررات خاص خود را دارد که مسافران پرواز با هواپیماهای این ایرلاین باید رعایت کنند:
زمان حضور و مراجعه به پذیرش قبل از پرواز مطابق با جدول زیر باید انجام شود:

ردیف نوع پرواز زمان مراجعه به باجه پذیرش زمان بسته شدن باجه پذیرش
1 داخلی 1 ساعت و 30 دقیقه قبل از پرواز 20 دقیقه قبل از پرواز
2 خارجی  3 ساعت قبل از پرواز 50 دقیقه قبل از پرواز
  • لازم است مسافران پرواز از مبدا تهران توجه داشته باشند پروازهای داخلی قشم ایر از ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد و عتبات عالیات از فرودگاه امام خمینی انجام می شود.
  • مسافران میتوانند اقلامی مانند: پالتو، عصا، کیف دستی، دوربین عکاسی کوچک، غذای کودک، گهواره دستی کوچک و لپ تاپ را به داخل کابین ببرند.

معرفی شرکت هواپیمایی قشم ایر

افتخارات هواپیمایی قشم ایر

شرکت هواپیمایی قشم ایر رضایت مسافران را در اولویت کار خود قرار داده است، در این راستا به نکاتی که باعث رشد و پیشرفت این ایرلاین و همچنین دلایل تمایز و برتری آن در میان سایر ایرلاین های ایرانی طی سال های اخیر شده است، اشاره می کنیم:

  • در اختیار داشتن 3000 صندلی
  • بکارگیری نیروی آموزش دیده و متخصص
  • برخورداری از ناوگان های مدرن و پیشرفته شامل کوتاه برد و دور برد
  • ارائه خدمات پروازی با کیفیت
  • راه اندازی سیستم نوین فروش بلیط

سخن آخر این که همه تمایل دارن سفری هوایی با امکانات مطلوب، راحت و با آرامش را تجربه کنند. پرواز از شهری به شهر دیگر بخشی از گردشگری است و ایرلاینی که امکانات رفاهی و سرگرمی را فراهم کند پیروز خواهد بود، در این راستا ایرلاین قشم ایر گامی بلند برای راحتی، رفاه و آسودگی خاطر مسافران برداشته است که برای توریست هوایی قابل تقدیر و جالب می باشد و توانسته روندی رو به رشد در صنعت هوایی و ایرلاین ها داشته باشد.

نظرات کاربران (0 نظر)