پیگیری خرید

معرفی شرکت هواپیمایی تفتان

شرکت هواپیمایی تفتان در سال 1381 در منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار به ثبت رسید و پس از طی کردن دو دوره تعلیق، توانست در سال ۱۳۹۵ با حضور آقای روحانی رئیس جمهور کشورمان، رسما کار خود را از سر گیرد.

تفتان هواپیما

معرفی ناوگان های شرکت هواپیمایی تفتان

تفتان ایر با خرید دو فروند Fokker 50 کار خود را آغاز نمود و در حال حاضر ناوگان آن شامل شش فروند هواپیمای فوکر 50، یک فروند هواپیمای مک دانل داگلاس ام دی- 82 و یک فروند هواپیمای مک دانل داگلاس ام دی- 83 می‌باشد. 

شرکت هواپیمایی تفتان

مسیرهای پروازی ایرلاین تفتان

قطب اصلی شرکت هواپیمایی تفتان در فرودگاه زاهدان واقع است. این شرکت نوپای هوایی، در آغاز پروازهای تهران-زاهدان را تحت پوشش قرار داد و اکنون شهر مقدس مشهد را هم به مسیرهای خود اضافه کرده است و بعد از مدتی مسیرهای دیگری مانند شیراز، اهواز و کیش را هم در دستور کار خود قرار داده است و قصد دارد چندین هواپیمای دیگر نیز تهیه‌ کرده و ناوگان هواپیمایی خود را تقویت کند. جالب است بدانید که ام دی این شرکت تحت اجاره شرکت هواپیمایی تابان ایر می‌باشد.

پوشش سنتی مهمانداران هواپیمایی تفتان ایر

شرکت هواپیمایی تفتان با وجود اینکه پستی بلندی‌های زیادی را طی کرده است اما با هدف نمایش اصالت و ترویج فرهنگ غنی جنوب کشور، دست به خلاقیتی زده است که باعث شده مسافران زیادی را به سمت خود جذب کند. 

فضای کابین‌های هواپیما همیشه خسته‌کننده بوده، مخصوصا در پروازهای طولانی. در پروازهای تفتان، تمام پرسنل پروازی با پوشش زیبای بومیان سیستان و بلوچستان و با مهمان نوازی زبانزد این مرز و بوم، میزبان شما عزیزان هستند. 
 

معرفی شرکت هواپیمایی تفتان

خدمات ایرلاین تفتان

شرکت هواپیمایی تفتان راه زیادی را برای ارتقا کیفیت خدمات خود پیش رو دارد و نمی‌توان آن را با قول‌های رقابتی خود نظیر خدمات خاص شرکت هواپیمایی ماهان، مقایسه کرد. در واقع این ایرلاین خدمات معمولی و کمی ارائه می‌دهد که شامل کترینگ، بیمه مسافر و ترانسفر فرودگاهی مورد قبولی است. باید دید در آینده می‌تواند جایگاه بهتری به خود اختصاص دهد یا خیر!

شرکت هواپیمایی تفتان

معرفی پر تاخیر‌ترین ایرلاین ایرانی

به گزارش سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هواپیمایی تفتان در اسفند ماه سال 97 تنها یک پرواز داشت که همین یک پرواز نیز، با تاخیر بوده و در جایگاه اول پرتاخیرترین ایرلاین ایرانی قرار گرفت.

با وجود اینکه هواپیمایی تفتان فقط در مسیر تهران_زاهدان پرواز دارد، تاکنون چندین بار انتقادهایی برای پروازهای این شرکت هواپیمایی صورت گرفته، البته شایان‌ ذکر است که همانطور که گفته شد این شرکت هواپیمایی دارای دو فروند هواپیمای فعال است، بنابراین چنین میزان تأخیر کاملاً قابل توجیه است. نقش مؤثر این ایرلاین در توسعه صنعت توریسم و اقتصادی منطقه سیستان اجتناب ناپذیر است و کاهش تاخیرهای پرواز این ایرلاین در دستور کار است.

کابین هواپیما تفتان

تفتان ایرلاین، باعث ابلاغ بخشنامه نماز شد!

در 29 فروردین سال 96، اقدام به پرواز خلبان پرواز تفتان ایرلاین و بی‌توجه‌ی به زمان ادای فریضه نماز، سبب صدور بخشنامه نماز تنها چند روز پس از آن واقعه شد. این خلبان در تبعیت از زمان‌بندی پرواز و برگزاری مانور ارتش، ۲۵ مسافری که می‌خواستند نماز صبح را به جا بیاورند، در فرودگاه جا گذاشت. 

مدیرعامل تفتان ایر از شهروندان زاهدانی و مسافرانی که از این پرواز جا ماندند، با دادن یک بلیط رایگان به مسافران جا مانده عذرخواهی کرد و خلبان مذکور نیز ۱۵ روز از کار تعلیق شد.

چند نکته مهم درباره پروازهای ایرلاین تفتان: 

  • امکان چک این آنلاین برای هواپیمایی تفتان وجود ندارد.

  • مسافر مجاز به حمل بار همراه و غیرهمراه، به میزان مندرج در بلیط بوده و حمل هرگونه بار با وزن مازاد، در صورت امکان حمل به تشخیص این شرکت هواپیمایی، با پرداخت هزینه اضافه بار و بر طبق شرایط و رویه‌های جاری شرکت صورت می‌گیرد.

  • در خرید آنلاین بلیط پرواز تفتان ایر، انواع بلیط ارزان تفتان ایر و بلیط لحظه آخری تفتان ایر نیز برای شما نمایش داده می‌شود.
  • شرکت هواپیمایی حق دارد بنابر محدودیت‌های فنی یا عملیاتی، نسبت به تغییر زمان انجام پرواز، نوع هواپیما و کابین و کلاس پروازی، اقدام نماید.
  • مسافران حق دارند در زمان تاخير بيش از دو ساعت و يا ابطال پرواز توسط هواپیمایی تفتان، در صورت درخواست و انصراف، کل بهای بلیت را پس بگیرند.
  • اگر مسافری فکر کرد که بارش دچار خسارت شده است فقط تا قبل از خروج از فرودگاه حق دارد این موضوع را پیگیری کند. 

کارکنان شرکت هواپیمایی تفتان

نظرات کاربران (0 نظر)