پیگیری خرید

معرفی شرکت هواپیمایی آتا

شرکت هواپیمای آتا در آذر ماه سال 1387 به عنوان شانزدهمین شرکت هواپیمایی ایران  با همکاری دولت و گروه اقتصادی راه اندازی و تاسیس شد. نخستین پرواز این شرکت هواپیمایی در دی ماه سال 1388 از فرودگاه بین المللی تبریز به مقصد مشهد، و پروازهای رسمی این شرکت از بهمن ماه همان سال انجام شد.
شرکت هواپیمایی آتا

موفقیت و پیشرفت در شرکت هواپیمایی آتا

شرکت هواپیمایی آتا از ابتدای تاسیس خود دارای برنامه ای منظم بوده و همواره در حال رشد و توسعه بیشتر می باشد، 4 سال بعد از تاسیس خود رتبه‌ی پنجمین شرکت هواپیمایی را کسب و در سال بعد یعنی سال 1392 با جابجایی مسافرانی بالغ بر 3 میلیون نفر در پروازهای داخلی و حدود 180 هزار نفر در پروازهای خارجی توانست در جایگاه چهارم لیست شرکت های هواپیمایی ایران قرار بگیرد.
این شرکت علاوه بر جذب 120 مهماندار و سر‌مهماندار ، برای ارتقا سطح علمی خلبان و کمک خلبان‌های خود 35 نفر از آنان را به کشورهای سوئد، ترکیه، اوکراین و بلغارستان اعزام کرده تا با گذراندن دوره‌های آموزشی بتوانند سفری مطمئن‌تری را برای مسافران خود تضمین کنند.

شرکت هواپیمای آتا با بهره گیری از مهندسان و تکنسین‌های مجرب خود در پی تعمیر و نگهداری از ناوگان‌های خود می باشد. این شرکت از ابتدای فعالیت تاکنون کارنامه‌ی درخشانی دارد و فقط 5 حادثه برای این ایرلان اتفاق افتاده که خوشبختانه هیچ کدام از آنها تلفات جانی و یا حوادثی دلخراش در پی نداشته و عمدتا به دلیل نقص فنی و مشکلات آب و هوایی بوده است.

پرسنل شرکت هواپیمایی آتا

لوگوی شرکت هواپیمایی آتا

لوگو و یا نماد، نشان دهنده نام تجاری شرکت می باشد، از این رو تمامی شرکت‌های مطرح باید لوگوی مخصوص خود را داشته باشند. شرکت هواپیمایی آتا نیز دارای نماد مختص خود است که می توانید در شکل زیر آن را مشاهده کنید. 

لوگوی شرکت هواپیمایی آتا

ناوگان‌های شرکت هواپیمایی آتا

شرکت هواپیمای آتا با 4 فروند هواپیمای مک دانل داگلاس با ظرفیت 165 نفر مسافر فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر دارای هواپیماهای مختلف با ظرفیت‌های متفاوت به شرح زیر می باشد:

ناوگان ایرباس 320 آتا بوئینگ 737 شرکت هواپیمایی آتامک دانل داگلاس md-83 هواپیمایی آتا
کلاس های پرواز هواپیمایی آتا

شرکت هواپیمایی آتا دارای دو کلاس پروازی بیزینس کلاس و اکونومی می باشد برای اطلاعات بیشتر می توانید بر روی لینک با وجود راحتی کلاس تجاری پرواز، در پروازهای اکونومی ایرلاین آتا خدمات پذیرایی با کیفیت مطلوب ارائه می شود.

  • بیشترین کلاس پرواز این شرکت هواپیمای به صورت اکونومی است. 
  • فقط هواپیماهای ایرباس 320 آن دو کلاس پروازی بیزینس را دارند.

شرکت هواپیمایی آتا

ویژگی بار هواپیمایی آتا

  • مقدار مجاز بار به داخل کابین حداکثر 5 کیلوگرم و ابعاد آن از 40*20*55 نباید تجاوز کند.

  • عمدتا پذیرش بار مجاز در هواپیما برحسب وزن محاسبه می شود. حداکثر وزن مجاز 30 کیلوگرم و ابعاد آن از 158 سانتی متر نباید تجاوز کند.

حد بار مجاز هواپیمای آتا

اطلاعات ضروری برای مسافرین شرکت آتا

  • مسافران شرکت هواپیمایی آتا می توانند ساک دستی خود را که وسایل مجاز را دارد به داخل کابین هواپیما ببرند.

  • لیست اقلام مجاز بر اساس قواعد شرکت آتا در سایت موجود است که میتوانند بررسی کنند.

  • پرواز خود را حتما 48 ساعت قبل از سفر چک کنید.
  • نرخ اضافه ی بار برای هر یک کیلوگرم یک درصد قیمت بلیط است.
  • قبل از اینکه بلیط پرواز را خریداری کنید حتما قوانین و مقررات، کالاهای غیر قابل حمل، کالای خطرناک مجاز مسافر و ... را مطالعه و بررسی کنید.

مقصدهای پروازی شرکت هواپیمایی آتا 

از مهم ترین مقصدهای پروازی بین المللی شرکت هواپیمایی آتا می توان به گرجستان، بحرین، ترکیه، عراق، کویت و عربستان اشاره کرد. هواپیمایی آتا پروازهای زیادی را در طول هفته به شهرهای مختلف ایران دارد، پروازهای داخلی ایرلاین آتا از تبریز به مقصد مشهد، کیش، ارومیه، قشم، شیراز، بندرعباس و... را می توان نام برد.

مقصدهای شرکت هواپیمایی آتا

خرید بلیط هواپیمای آتا

بلیط های پرواز هواپیمای آتا همانند سایر ایرلاین ها از طریق اینترنتی قابل خریداری است. و شما میتوانید به هر جا که دوست دارید سفر کنید. برای خرید بلیط های آتا علاوه بر مراجعه به آژانس های هواپیمایی ، از سامانه سیمرغ و قاصدک نیز تهیه می شود. لازم به ذکر است که بلیط های هواپیمای آتا علاوه بر دسترسی آسان، از قیمت مناسبی برخوردار هستند. 

استرداد بلیط هواپیما آتا

در صورت مراجعه نکردن به بخش پذیرش مسافر، انصرافی محسوب می‌شود و مطابق جدول زیر میزان جریمه کسر می‌شود و مابقی هزینه به مسافرین برگشت داده می شود.

هواپیما  

شناسه نرخ کلاس پروازی    

تا 24 ساعت قبل از پرواز        از 3 ساعت تا 24 ساعت قبل از پرواز       3 ساعت بعد از پرواز  
آتا اکونومی و بیزینس 30% 50% 60%

در صورت وجود مشکل در هنگام استرداد بلیط به صورت اینترنتی یک ساعت بعد وضعیت بلیط را در سایت چک کنید، اگر استرداد نشده بود بود دوباره اقدام نمایید. می توانید برای راهنمایی با شماره های پشتیبانی بدو کیش تماس بگیرید.

اهداف و دستاوردهای شرکت هواپیمایی آتا

  1. گسترش و تقویت خطوط ارتباطی استان های شمال غرب ایران با نقاط مختلف کشور
  2. افزایش خطوط بین المللی 
  3. ارتقا جایگاه شرکت هواپیمایی آتا در ایران و خاورمیانه
  4. فراهم آوردن خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز خود

نظرات کاربران (0 نظر)