پیگیری خرید

معرفی شرکت هواپیمایی معراج

شرکت هواپیمایی خصوصی معراج در سال 1389 با مجوز رسمی سازمان هوایی کشور منطبق بر استاندارد ها در تهران تاسیس شده و جز ایرلاین های جوان ایرانی محسوب می شود. با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از راه اندازی این ایرلاین نمی گذرد توانسته با داشتن ناوگان های مدرن و جوان و همچنین به کارگیری نیرو وکادر مجرب به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند.

شرکت هواپیمایی معراج، اولین ایرلاین ایرانی است که در سال 1392 گواهینامه‌ی "مدیریت تداوم صلاحیت  پروازی"  را با موفقیت کسب کرد. همچنین توانست با میانگین زمانی 7 دقیقه تاخیر، رتبه ی اول کمترین تاخیر پروازی را از آن خود کند و در سال 1395 رکورد طولانی ترین پرواز ایرانی را برای خود ثبت کرد.

هواپیما معراج
 
نشانه‌ی سازمانی هواپیما معراج

لوگوی این شرکت از دایره ای با دو بال قرمز و آبی طراحی شده؛ دایره سمبل حرکت، کمال و یکپارچگی، همچنین رنگ آبی نمایانگر آرامش، لذت بردن و رنگ قرمز آن نماد زندگی، دارای کشش، قدرت و انرژی مثبت است. در کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ ترکیب محبوبی می باشد. این آرم برای هواپیمایی معراج مفهوم حرکت، آرامش، زندگی، لذت بردن و انرژی مثبت در پرواز است.

لوگوی شرکت هواپیمایی معراج
 
ناوگان‌های هواپیمایی معراج

ناوگان های شرکت هواپیمایی معراج پیشرفته و جدید، به دو قسمت تشریفاتی و مسافرتی تقسیم می شود که قسمت تشریفاتی در اختیار دولت و مسافرتی به نقاط مختلف ایران پرواز دارد. ناوگان معراج شرکت هواپیمایی معراج در حال حاضر با 3 فروند ناوگان های پیشرفته ایرباس 320 و دو فروند 319 و دو فروند 600-300 در حال خدمت رسانی به مسافرین می باشد.
لازم به ذکر است این شرکت هواپیمایی در حال توسعه ناوگان های شرکت می باشد و در آینده ای نزدیک شاهد ورود سری جدید هواپیماهای مدرن و بروز به کشور عزیزمان خواهید بود.

معرفی ناوگان A319 هواپیمایی معراجمعرفی ناوگان A320-233 هواپیمایی معراجمعرفی ناوگان A300-600 هواپیمایی معراج

کلاس‌های پرواز هواپیمای معراج

شرکت هواپیمای معراج در سه کلاس پروازی فرست کلاس (درجه یک)، بیزینس و اکونومی به شرح زیر به مسافران خود خدمت میکند:

  1. فرست کلاس معراج: تعداد بسیار کمی از هواپیماهای شرکت هواپیمایی معراج دارای صندلی فرست کلاس می باشند. این صندلی ها بسیار مدرن و راحت هستنند، وجود کادر مجرب و آموزش دیده، همراه با پذیرایی خوب و سرگرمی های داخل آن از جمله مزیت های دیگر این کلاس پروازی است.

  2. بیزینس کلاس معراج: صندلی این کلاس پروازی مدرن و جدید است، می توان آنرا در جهت های مختلف تتغیر و تنظیم کرد و قابلیت تبدیل به کاناپه را نیز دارد، این امکان را به مسافران میدهد تا در محیط آرام و مطبوع به مطالعه یا استراحت بپردازند. همچنین شامل امکاناتی مانند: کترینگ مناسب و مطلوب، سرگرمی در حین پرواز و صندلی دارای مانیتور LCD می باشد. 
  3. اکونومی کلاس معراج: هواپیمای معراج سعی کرده در این کلاس پروازی نیز با افزایش فاصله صندلی ها، راحتی بیشتری را برای مسافران فراهم کند. این کلاس پروازی از کادر مهماندار خوب و مجرب  همراه با پذیرایی عالی برخوردار است.

کلاس های هواپیمای معراج

ویژگی بارهای هواپیمای معراج

مقدار مجاز بار قابل حمل به داخل کابین برای پروازهای معراج در کلاس اکونومی 5 کیلوگرم و در کلاس بیزینس 7 کیلوگرم می باشد.
مقدار بار مجاز در پروازهای داخلی و خارجی هواپیمای معراج مطابق با جدول زیر است: 

ردیف

نوع پرواز 

بیزینس کلاس اکونومی اکونومی پلاس
1 پروازهای داخلی 30کیلوگرم 20کیلوگرم 25 کیلوگرم
2 پروازهای خارجی 40 کیلوگرم 30 کیلوگرم 35 کیلوگرم

هواپیمای معراج
 
مقصدهای پرواز هواپیمایی معراج 

قطب اصلی هواپیمای معراج فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، قطب دوم پروازی آن فرودگاه بین المللی کیش و فرودگاه بین المللی شهید رجائی مشهد است. این شرکت هواپیمایی در حال حاضر 52 مسیر داخلی و خارجی از فرودگاه های بینالمللی به اکثر شهرهای ایران و همچنین به کشورهایی نظیر بلغارستان، تایلند، گرجستان، هند، ترکیه، کویت، امارات و ... را دارد.

پرسنل هواپیمایی معراج

پرسنل هواپیمایی معراج بعد از گذراندن مراحل استخدام، زیر نظر مدیران حرفه ای و طراز اول صنعت هوایی مشغول به خدمت می شوند، کادر خلبانی، مهندسین فنی کارآزموده خدماتی سریع، ایمن و مطمئن تری را به مسافران ارائه می کنند. پرسنل مهمانداری هواپیمایی معراج از سر مهمانداران مجرب و حرفه ای و مهماندارن جوان لایق شکل گرفته است که سرویس های ایمن و متنوعی را در راستای خط مشی شرکت  به مسافران ارائه می کنند..

پذیرایی وکترینگ هواپیمای معراج

یکی از اهداف مهم و همیشگی برای شرکت هواپیمایی معراج، ارائه پذیرایی باکیفیت و مطبوع، متناسب با ذائقه مسافران است و همواره در تلاش است با ارزیابی تامین کنندگان کترینگ داخلی بهترین در این زمینه باشد. این ایرلاین همچنین کیفیت و تنوع کترینگ ارائه شده را توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می دهد.

پرسنل هواپیمایی معراج

بلیط هواپیمای معراج

برای تهیه ی بلیط به صورت اینترنتی ابتدا به سایت هواپیمایی معراج مراجعه با مشاهده ی پرواز ها، زمان و روزی را که می خواهید سفر کنید را بیابید، اگر با برنامه ی شما مطابق نبود میتوانید به قسمت رزرو بلیط هواپیما مراجعه و در آن قسمت ثبت کنید. همچنین می توانید به آژانس های هواپیمایی مختلف برای خرید بلیط مراجعه نمایید.

شرایط استرداد بلیط به دلیل زیاد بودن مقاصد در پشت بلیط ثبت شده است. همچنین می توانید برای آگاهی از جریمه ی کنسلی هواپیمای معراج و سایر شرکت های هواپیمایی با شماره های اپراتوری سایت بدو کیش در ارتباط باشید.

عمده فعالیتهای هواپیمایی معراج

  • ارائه خدمات مسافرتی و حمل بار در مسیرهای داخلی و خارجی 
  • ارائه سرویس های جانبی مانند ترانسفر، هتل و ...
  • ارائه خدمات فرودگاهی و سرویس به مسافران  شرکت هواپیمایی معراج

در انتها لازم است بدانید که شرکت های هواپیمای نقش بسیار موثری در اقتصاد کشورها و صنعت گردشگری و توریسم دارند. شرکت هواپیمایی معراج تمام تلاش خود را در توسعه ی همه جانبه ی گردشگری می کند تا قدم های موثری در زمینه ی بهبود اوضاع اقتصادی بردارد.

نظرات کاربران (0 نظر)