پیگیری خرید

مشاغل کیش - شغل کیش

زندگی در جزیره کیش به دلیل امنیت و جاذبه های خاص این شهر میتوانید جز آرزوهای شخصی هر یک از ما باشد . شهری که جاذبه های بی نظیرش همه را دعوت به انتخاب تور کیش میکند.

اگر در مورد شغل کیش نگران هستید باید در نظر داشته باشید که علاوه بر رفاه و آسایش شهر ، جزیره کیش شهری نیست که شما در آن بیکار باشید . با استفاده از خلاقیت و طرح ایده های جدید میتوانید درآمد بسیار بالایی را کسب کنید . 

با بدو کیش همراه باشید تا مشاغل کیش را بررسی کنیم.

شغل کیش

مهاجرت به کیش : 

برای مهاجرت به جزیره کیش باید تمام جنبه های زندگی را در نظر بگیرید .

شما صرفا  با دیدن تفریحات متنوعی مثل پینت بال کیش  ، شاتل کیش ، پارک آبی اوشن ، جنگ های شبانه کیش ، کشتی های تفریحی  ، پارک آبی اوشن ،پاراسل کیش ، بنانا کیش ، فلای بورد کیش ، پدل بورد کیش  ، قایق های تندرو و ...  نمیتوانید زندگی در کیش را ایده آل و سراسر تفریح بدانید .

معایب زندگی در کیش هم جز ضروراتی است که قبل از مهاجرت باید به آن توجه کنید.

کسانی که در مناطق گرمسیر زندگی کرده اند احتمالا با آب و هوای کیش مشکلی ندارند ولی برای سایر افراد تحمل گرمای زیادی روزهای تابستان کیش طاقت فرسا می باشد.

سرعت رشد جزیره کیش بسیار بالا می باشد و روز به روز به شمار شغل های متنوع آن اضافه میشود با توجه به این شرایط برای پیدا کردن شغل به مشکل زیادی نخواهید خورد.

جزیره به سبب قرار گرفتن در منطقه مرزی کشور ، وجود زیبایی های طبیعی بسیار پیشرفته است و هم چنین وجود تفریحات دریایی نظیر غواصی کیش ، جت اسکی کیش ، بیگ بال کیش ، پاراسل کیش و .. ، رستوران های کیش ، هتل های کیشبا مکان و قیمت هایی مختلف،در دسترس بودن وسایل حمل و نقل نظیر تاکسی در کیش و سایر تفریحات هیجان انگیز دیگر  ، باعث جذب توریست تور کیش می شود و همین امر زمینه ساز خیلی از مشاغل کیش می باشد.

شما علاوه بر اینکه در پست های مشخص شده شروع به کار می کنید می توانید کسب و کار جدیدی را در جزیره کیش شروع کنید و به درآمد بسیار بالایی برسید.

مشاغل کیش

شغل کیش 

اینکه فقط تصمیم بگیرید در جزیره کیش زندگی کنید و تفریحات کیش را انجام بدید، تمام قضیه نیست . باید به فکر منبع درآمد مناسبی باشید تا بتوانید زندگی قابل قبولی را بسازید.هزینه زندگی در جزیره کیش بالاست اما حقوق ها هم به نسبت بیشتر است باید به دنبال کاری متناسب با روحیه خود باشید.

بیشتر افرادی که در جزیره کیش زندگی میکنند اصالتا بومی نیستند و از شهرهای اطراف به منظور شروع شغل جدیدی به جزیره مهاجرت کردند. شاید حدود پنج درصد از جمعیت کیش بومی باشند و ما بقی صرفا به منظور ایجاد شغل و پیشرفت کاری و یا دلایل دیگر در این شهر زندگی می کنند.

جالب است بدانید که درصد اشتغال در کیش بالای 98 درصد هست و 92 درصد از کل کیشوندان سواد دارند که با توجه به این آمار قابل قبول ، نرخ بیکاری در جزیره کیش بسیار پایین می باشد در صورتی که شغل شما مرتبط به گردشگری و خدمات آن باشد زندگی خوبی خواهید داشت.

جزیره کیش به نسبت سایر جزایر خلیج فارس موقعیت شغلی مناسبری را داراست.

کیش

مشاغل پردرآمد کیش

کیش در منطقه آزاد تجاری واقع شده است و واردات کالا در آن آزاد می باشد . قیمت محصولات با کیفیت پوشاک ، لوازم آرایشی بهداشتی به نسبت سایر شهر ها بهتر است و از راه صادرات و فروش خیلی از افراد درآمدهایی بالا دارند.

شما به مراجعه به بازارهایی نظیر بازار زیتون کیش ، بازار دیپلمات کیش ، بازار پانیذ کیش ، بازار پردیس 1 کیش ، مرکز تجاری کیش ، بازار مروارید کیش ، بازار ونوس کیش ، بازار صدف کیش ،بازار هایپرمارکت کیش ،بازار پادنا کیش ، بازار پارس خلیج کیش ،  بازار دامون کیش ، بازار مریم کیش مشاهده خواهید کرد که تعدادی زیادی در این مجموعه ها مشغول به کار می باشند.

بیشتر مشاغل پر در امد در کیش ، مشاغل مربوط به گردشگری می باشد  در سال دو میلیون مسافر داخلی و خارجی به جزیره کیش سفر میکنند و هر شغلی در مورد کمک به مسافرین باشد ، جز شغل های پر درآمد جزیره قرار میگیرد.

یکی از بهترین شغل ها و شاید هم بهترین شغل جزیره کیش ، سرمایه گذاری در بخش هتل های کیش می باشد.

 چه سرمایه گذاری در ساخت هتل های لوکسی نظیر هتل داریوش کیش ، هتل ترنج کیش ، هتل شایگان کیش ، هتل مارینا پارک کیش ،  هتل سورينت مريم کیش ، هتل کوروش کیش ، هتل ویدا کیشو .. باشد و چه هتل هایی ارزانتر نظیر هتل پارسیان کیش ، هتل فلامینگو کیش ، هتل آبادگران کیش ، هتل آفتاب شرق کیش ، هتل هلیا کیش ، هتل فانوس کیش ، هتل ققنوس کیش ، هتل گلدیس کیش ، هتل خاتم کیش، هتل تعطیلات کیش ، هتل پارس کیش ، هتل شباویز کیش  ، هتل گرند کیش، هتل جام جم کیش و .. در هر حالت شما به درامدی قابل قبول نسبت به سرمایه خواهید رسید.

جهت رزرو هتل های کیش با تخفیف های ویژه کلیک کنید

رستوران کیش

رستوران های کیش به سبب حضور گردشگران زیاد این شهر ، جز بهترین مشاغل کیش به شمار میروند و سود بالایی به همراه دارند.

همه روزه مسافران زیادی به رستوران های مثل رستوران موزیک دار کرال ، رستوران موزیک دار شاندیز صفدری ،  رستوران موزیک دار سالود ، رستوران فودلند ، رستوران جوجه اناری ، رستوران صبای اصفهان  ، رستوران حافظیه ، رستوران دارچین ، رستوران رویال استار ، رستوران توتی فروتی ، رستوران قصر سفید ، رستوران میرمهنا ، فست فود هشتگ و .... ...مراجعه میکنند و همین نشان دهنده ی رونق رستوران گردی در جزیره می باشد.

جهت رزرو رستوران های کیش با تخفیف های ویژه کلیک کنید

با توجه به تمام این نکات ، از شغل هایی نا مربوط به گردشگری زیاد نباید توقع درآمد داشت .

چون احتمال دارد شما بطور مثال در شهر تهران با جمعیت میلیونی از مشتری طرف باشید اما در جزیره کیش با جمعیتی نزدیک به 40 هزار نفر رو به رو هستید که همین باعث سختی کار شما می شود.

شغل در کیش

 تور کیش شهریور 98 

نظرات کاربران (0 نظر)