پیگیری خرید

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده خواننده ای بسیار محبوبی می باشد که صدایش برای اولین بار در تیتراژ برنامه مهتاب شنیده شد، این تیتراژ ویدیویی سال 96 از شبکه تهران پخش شد و او را به شهرت رساند. او همچنین طرفدار تیم پرسپولیس و رنگ قرمز می باشد. وی 17 شهریور 1366 در شهر تربت حیدریه متولد شد.

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده

سبک او پاپ می باشد و از سال 1389 تا کنون در حال فعالیت است. محسن ابراهیم زاده در حال حاضر ساکن قلعه حسن خان (شهر قدس) است اما قبل از آن مدتی در کرج سکونت داشت. وی در سن 14 سالگی قرائت قرآن را شروع کرد و بعد از مدتی کم کم به سمت موسیقی کشیده شد تا نهایتا در سال 1388 برای آموزش موسیقی، نزد استاد نیکنام رفت و در همان سال ملودی خود را با عنوان "هنوزم وقتی میخندی" با بازخوانی از ترک تورج شعبان خانی درست و سپس منتشر کرد.

محسن ابراهیم زاده در همان اوایل فعالیت های کاری اش، آهنگ "حالم عوض میشه" از شادمهر عقیلی را باز خوانی کرد. مصطفی مومنی تنظیم کننده بیشتر آهنگ های او می باشد و به گفته ی خودش تلاش های بی وقفه و بی خوابی هایشان پس از 5 سال نتیجه داد.

محسن ابراهیم زاده در ترک هایش با ترانه سرا های مختلفی مانند: علیرضا مرتضی قلی، مهرزاد امیرخانی، علی بحرینی، مریم حیدر زاده، امید علیجانی کار کرده است. او همچنین با تنظیم کننده هایی مانند: میثم اکبری، امین کاوه، اشکان و رامین، میلاد عباسی و مصطفی مومنی همکاری و فعالیت داشته است. او در ساخت اثر های منحصر به فرد و خلاقانه ماهر است و با تلاش ها و فعالیت های بی وقفه در ساخت تک آهنگ ها، هر روز بیشتر از قبل شناخته می شود.

کنسرت ها

محسن ابراهیم زاده شهریور 1394 اولین کنسرتش را در شهر کرج اجرا کرد که توانست در همان ابتدا محبوبیت چشم گیری در بین مردم پیدا کرد. کنسرت بعدی وی، با وقفه ای نسبتا طولانی در دی سال 1396 در سالن میاد تهران اجرا شد و پس از آن کنسرت هایی در شهر های رفسنجان، کرج، بم، کیش برگزار کرد.

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده

همکاری با مهدی کرد

مهدی کرد در گذشته مدیر برنامه و تهیه کننده مرحوم مرتضی پاشایی بود که بعد با محسن ابراهیم زاده از طریق فضای مجازی آشنا شد و ارتباط برقرار کرد.  پس از آن کم کم این ارتباط ها نزدیک تر شد و نهایتا مدیر برنامه و تهیه کننده محسن ابراهیم زاده شد.

اهنگ های معروف

محسن ابراهیم زاده آهنگ های معروف زیادی دارد که می توان به برداشت رفت، هنوزم بود، سال نو، شب گردی، غلاف، بد کردی به دلم، پای ثابتم، کجایی، شب های دیوونگی اشاره داشت.

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده

ازدواج

شایعات بسیاری در مورد ازدواج وی وجود دارد اما او بار ها آن ها را رد کرده و به گفته ی خودش میخواهد تمرکزش را روی کارش بگذارد، به همین دلیل بار ها مجرد بودنش را اعلام کرد تا به شایعات پایان دهد.

برخی از تک آهنگ های او در سال های مختلف

از آهنگ های این خواننده می توانن به عاشقم، وابستگی، سیم آخر، بی قرارم، دوره کردم، گل پونه، عاشق شدن، پروانه وار، علاقه محسوس، یکی یدونه، دونه دونه، میشی فداش، مرهم جان، بهونه پره، تیمار، گرداب، تو یار منی، منو تو، این دل رفت، چی شد اشاره کرد.

نظرات کاربران (0 نظر)