پیگیری خرید

تور كيش ويژه ماه عسل : اتاق های هانی مون کیش

عروس زیبای خلیج فارس از گذشته به سبب سواحل دیدنی و آرامش بی نظیر دریا از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری جنوب خاورمیانه می باشد. این جزیره با داشتن لوکس ترین هتل ها و امکانات رفاهی بالا یک انتخاب مناسب برای افرادیست که سفر ماه عسل در ایران را انتخاب میکنند. معمولا هتل ها برای زوج هایی که جزیره کیش را برای ماه عسل خود انتخاب میکنند ، برنامه های ویژه و جذابی دارد که خاطراتی شیرین و لذت بخشی در ذهن زوج های جوان بجای بگذارند.

ماه عسل در کیش

تور ماه عسل کیش 

اگر به دنبال تور كيش ويژه ماه عسل هستید بهتر است در مرحله اول انتخاب هتل برای گذارندن روزهای رویایی خود می باشد. در هتل های پنج ستاره خدمات و امکانات بیشتری فراهم است و تقریبا تمام خواسته های شما را پوشش می دهد،اما در هتل هایی با قیمت مناسب تر هزینه اقامت به نسبت خدمات کاهش می یاید.

برخی از هتل ها در جزیره کیش ، خدمات جذاب و جالبی را برای زوج های جوان ارائه میدهند مانند : هتل ترنج کیش ، هتل شایان کیش ، هتل مارینا پارک کیش ، هتل داریوش ، هتل بین المللی کیش

کاربر گرامی با توجه به نوسانات قیمت پرواز و هتل حتما آخرین قیمت را از واحد فروش دریافت نمایید. 02172806

نام تور نام هتل نام ایرلاین قیمت رزرو
تور ماه عسل کیش هتل ترنج 

ترنج (5 ستاره)

کاسپین 2 شب: 2500000 تومان
3 شب: 3200000 تومان
تماس
تور ماه عسل کیش هتل کوروش کوروش (5 ستاره) کیش ایر 2 شب: 1300000 تومان
3 شب:​​​​​ 1800000 تومان
تماس
تور ماه عسل کیش هتل ویدا ویدا (5 ستاره) معراج 2 شب: 1450000 تومان
3 شب: 2030000 تومان
تماس
تور ماه عسل کیش هتل شایگان شایگان (5 ستاره) کیش ایر 2 شب:  1340000 تومان
3 شب:​​​​​ 1860000 تومان
تماس
تور ماه عسل کیش هتل شایان شایان (5 ستاره) کاسپین 2 شب: 1600000 تومان
3 شب: 1950000 تومان
تماس

(تغییر در تعداد شب های اقامت و ایرلاین در هر یک از پکیچ ها مقدور می باشد)

شماره تماس : 02172806

ماه عسل در کیش

هزینه ماه عسل در کیش :

جزیره زیبای کیش با وجود امکانات بالا و طبیعت زیبا گزینه بسیار قوی برای ماه عسل در کیش می باشد، 

اما شاید دغدغه ای در ذهن شما شکل گیرد و نگران هزینه سفر به کیش و ساختن یک ماه عسل رویایی باشید. در جزیره کیش شما قادر خواهید بود حتی با بودجه ای کم، ماه عسل زیبایی را رقم زنید.

قیمت هتل ها در جزیره کیش بسیار متنوع است و اگر هزینه هتل های پنج ستاره برای شما بسیار بالاست، میتوانید از هتل های چهار ستاره یا سه ستاره استفاده کنید. بعضی از هتل های سه ستاره و چهار ستاره با وجود قیمت مناسب، خدمات بسیار با کیفیتی را ارائه می دهند و سفری دلچسب را برای شما رقم می زنند.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش تنها هتل آبی در ایران میباشد که برای بیننده تداعی گر از سواحل و حال و هوای جزیره کارائیب و مالدیو است. این هتل  دریایی امکاناتی مانند : رستوران و کافیشاپ سرباز و سرپوشیده ، استخر در بام ، بالکن رو به دریا ، ماساژ و یوگا ، سرزمین بازی دارد و همچنین برای رفاه بیشتر میهمانان از ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده میشود و برای جابه جایی لوازم مورد نیاز روزمره اتاق ها نیز از ماشین های ترولی گلف استفاده میشود.

در این هتل زیبا با وجود کف شیشه ای در بعضی از اتاق ها میتوانید شنای ماهی ها را  در داخل آب تماشا کنید. در هتل ترنج کیش تمامی سوئیت ها توسط یک اسکله چوبی بهم وصل شده اند و طوری قرار گرفته اند که طرح یک بته جقه را تشکیل داده اند تا نقشی از اصالت ایرانی را به نمایش گذارند.

ماه عسل در کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش با طراحی خاص در نمای ساختمان ، ورودی و سرستون ها که بصورت نمایی از بناهای هخامنشیان است ، همه را به یاد تخت جمشید می اندازد. این هتل نمادی از اصالت و تمدن ایرانیست که دارای امکانات فراوانی از جمله : رستوران آپادانا که با طراحی مجلل و در فضای بزرگ بنا شده ، رستوران پاسارگاد که این رستوران در طبقه همکف با دیوارهایی که طرح آن برگرفته از تخت جمشید است ساخته شده و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو میکند.

کافیشاپ لابی که برای دیدار های دوستانه و صمیمی طراحی شده است با انواع نوشیدنی های سرد و گرم از میمانان پذیرایی میکند ، کافیشاپ استخر در فضای آزاد و دلنشین  محوطه ساحلی این هتل قرار گرفته و با انواع نوشیدنی های خوش طعم از مهمان خود پذیرایی میکند و در آخر  کافه لانج با محیطی آرام و دلچسب برای صرف عصرانه که شامل انواع  غذاهای ایرانی ، فرنگی ، سنتی و فست فود آماده برای پذیرایی از میهمانان خود میباشد.

امکانات رایگانی که این هتل برای میهمانان خود در نظر گرفته است شامل : صبحانه بوفه ، نهار ، ترانسفر فرودگاهی ، پارکینگ ، تلویزیون IPTV ، اینترنت می باشد.

در این هتل سوئیت هایی که برای ماه عسل در نظر گرفته شده و به در خواست زوج های جوان میتواند چشم انداز باغ و یا دریا داشته باشد.

این هتل برای برطرف کردن خستگی های مراسم ازدواج از تن زوجین ، ماساژ های تایلندی را در نظر گرفته است و همچنین امکان قایق سواری ، پینگ پونگ و بیلیارد را فراهم نموده است.

ماه عسل در کیش

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش یک هتل با امکانات خوب جهت اقامت در بهترین موقعیت جزیره کیش و نزدیک بازارها میباشد. هنوز هم زمانی که نامی از هتل های کیش برده میشود ، یکی از اولین هتل هایی که به ذهن ها خطور میکند ، نام هتل شایان کیش است. این هتل مجلل با نزدیکی به اسکله بزرگ تفریحی کیش دسترسی راحت تر به تفریحات جزیره را برای زوجین جوان فراهم میکند.

هتل شایان کیش جزو اصیل ترین وقدیمی ترین هتل های جزیره کیش میباشد. ساختمان اصلی این هتل با معماری خاص و مدور در 4 طبقه ساخته شده که 195 اتاق با امکانات کامل جهت رفاه میهمانان خود دارد.

ماه عسل در کیش

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش یک هتل مجلل با فضای دلنشین است که بزرگترین فضای سبز در جزیره کیش را به خود اختصاص داده است. هتل مارینا پارک با داشتن ساحل اختصاصی ، فضای دنج برای زوجین فراهم میکند و اگر علاقه به تفریحات دریایی داشته باشند با چند دقیقه پیاده روی میتواند به مرکز تفریحات آبی برسند.

هتل مارینا پارک کیش با داشتن فضای 10 هکتاری فضای سبز ، آبنما های بی نظیر ، آبشار ها ، و تنوع در پوشش گیاهی و همچنین داشتن امکاناتی مانند سونا ، استخر ، جکوزی و سالن بدنسازی یک انتخاب فوق العاده برای سفر ماه عسل میباشد.

پکیج ماه عسل این هتل شامل :

  • تزئین اتاق برای زوجین در بدو ورود هدیه هتل مارینا
  • 4 روز اقامت در هتل های رو به دریا و مجهز
  • 3 وعده صبحانه خاص و پذیرایی در اتاق مهمان
  • 3 وعده ناهار بوفه غذا ایرانی و بین المللی
  • 1 ساعت ماساژ تایلندی مخصوص دو نفر
  • یکبار استفاده از استخر سر پوشیده در سانس های خانوادگی
  • استقبال رایگان از فرودگاه به هتل
  • اینترنت رایگان و پر سرعت درتمام قسمتهای هتل

ماه عسل در کیش

هتل بین المللی کیش

یکی از جدیدترین هتل های پنج ستاره در جزیره کیش  هتل بین المللی کیش میباشد که کلیه خدمات رفاهی از قبیل : جکوزی ، سونا ، استخر ، اینترنت و.. را دارد و همچنین موقعیت هتل امکان دسترسی راحت به بازارها و تفریحات را فراهم میکند.

واحدهای اقامتی این هتل تنوع زیادی دارد ک شامل اتاق های ویژه ، اتاق خانواده ، سوئیت پرزیدنتال و سوئیت رویال میباشد ، در اتاق های دو نفره و یکنفره  با بکار بردن مبلمان شیک و نورپردازی های هنرمندانه وهمچنین سیستم ماهواره و سیستم هوشمندانه الکترونیکی شرایط مناسبی برای یک اقامت مرفه فراهم کرده است.

این هتل نیز همانند دیگر هتل ها سالن ورزشی و ماساژ و استخر را برای زوجین مهیا کرده است.

ماه عسل در  کیش

بهترین تفریحات آبی برای ماه عسل

جزیره کیش با داشتن لوکس ترین هتل ها و جذابترین تفریحات و همچنین دریای نقره ای و ساحل زیبا ، یک سفر ماه عسل خاطره انگیز را برای زوج های جوان رقم میزند و یک مقصد عالی برای سفر های ماه عسل است. جزیره کیش تفریحات زیادی برای گذراندن وقت و خوشگذرانی دارد ، از جمله آن تفریحات آبی کیش هستند که جذابیت بیشتری برای تمامی گردشگران و زوج های جوان دارد ، این تفریحات شامل : پاراسل کیش ، بنانا کیش ، غواصی کیش ، شاتل کیش ، پارک آبی آویشن کیش ، اسکوتر زیر دریایی و... هستند. در این میان تفریحات ، کشتی های تفریحی جزیره کیش جایگاه ویژه ای برای سفر های ماه عسل دارند . از جمله کشتی های تفریحی که منحصر به فردترین آنهانیز محسوب میشود ، کشتی آکواریوم کف شیشه ای است ، با رزرو آن میتوانید حیات جانوران آبزی را تماشا کنید و همچنین کشتی های اوستا کیش ، کشتی آرتمیس کیش ، کشتی نوید دریا کیش ، قایق تفریحی گوهر کیش ( کاتامارا ) که با ویژه برنامه های طنز همراه هستند و سفر ماه عسل را خاص تر میکنند. با  اجاره کشتی تفریحی خصوصی میتوانید همسر خود را برا سفر ماه عسل رویایی سوپرایز کنید.

 

 

نظرات کاربران (0 نظر)