پیگیری خرید

خرید بلیط هواپیما برای کودکان

تصور کنید قصد دارید همراه با فرزند خود به سفر بروید و در مرحله خرید بلیط هواپیما کمی گیج شده اید. آگاهی از قوانین مربوط به خرید بلیط هواپیما برای کودکان کمک میکند انتخاب بهتری داشته باشیم. در این مقاله با بدوکیش همراه باشید.

  1. خرید بلیط سیستمی هواپیما برای کودکان
  2. خرید بلیط چارتری هواپیما برای کودکان
  3. خرید بلیط هواپیما برای کودکان در سفرهای خارجی
  4. آیا کودکان میتوانند به تنهایی سوار هواپیما شوند؟

قوانین هواپیما برای کودکان

هر ایرلاینی با در نظر گرفتن فصل سفر ، شلوغی یا خلوتی خطوط هوایی ، تاریخ و ساعت حرکت قیمت های متفاوتی را ارائه میدهد حتی در برخی موارد در موقع خلوتی هزینه ای برای کودکان دریافت نمیشود و از آنجایی که قوانین ایرلاین ها با یکدیگر متفاوت هستند تصمیم گیری برای خرید بلیط برای کودکان بسیار راحت تر است زیرا میتوانید از میان آنها ایرلاین هایی که هزینه کمتری برای کودکان دارد و یا رایگان است انتخاب نمایید. 

خرید بلیط سیستمی هواپیما برای کودکان

بسته به قوانین ایرلاین ها قوانین متفاوتی برای بلیط کودکان در نظر گرفته میشود بطور مثال در برخی از شرکت های هواپیمایی  در هنگام خرید بلیط سیستمی برای کودکان زیر 2 سال ، نیازی نیست بلیط بزرگسال تهیه کنید و با پرداخت 10 درصد از هزینه میتوانید همراه کودک خود سفر کنید و  برای کودکان بین 2 تا 12 سال هزینه دریافتی نصف هزینه بلیط بزرگسالان در نظر گرفته میشود.

خرید بلیط چارتری هواپیما برای کودکان

در هنگام خرید بلیط چارتری برای کودکان زیر 2 سال نیازی به پرداخت هزینه نیست و کودکان بین 2 تا 12 سال هزینه دریافتی برابر هزینه دریافتی بلیط بزرگسالان می باشد.

قوانین بلیط هواپیما برای کودکان

خرید بلیط هواپیما برای کودکان در سفرهای خارجی

در سفر های خارجی باید قوانین کلی ایرلاین و کشور مقصد را بررسی کنید. ولی معمولا برای کودکان زیر 2 سال هزینه ای معادل 10 تا 15 درصد بلیط در نظر گرفته میشود.

برای افراد بین 2 تا 12 سال نصف هزینه کلی و برای 12 سال به بالا هزینه کامل دریافت میگردد.

بعضی از ایر لاین های خارجی افراد را موظف میکنند برای کودکان زیر دو سال هم بلیط تهیه کنند و اجازه نمیدهند فرزندان در طول پرواز بر روی دست های پدر و مادر بمانند.

خرید بلیط هواپیما برای کوکان

آیا کودکان به تنهایی میتوانند سوار هواپیما شوند؟

در بسیاری از ایرلاین ها اجاز تنهایی سفر کردن به کودکان داده نمیشود ولی برخی با گرفتن رضایت نامه از والدین ، به کودکان بالای 5 سال اجازه سوار شدن به هواپیما را میدهند.

 در بسیاری از پرواز ها خدماتی برای کودکان در نظر گرفته میشود که در طول سفر هوایی آنها را سر گرم کند تا سر و صدایشان موجب آزار و اذیت دیگر مسافران نشود. البته این بازی ها تنها برای سرگرمی نیست بلکه جنبه آموزشی هم دارد.

نظرات کاربران (0 نظر)