پیگیری خرید

حیات وحش جزیره کیش

جزیره کیش جاذبه ها و تفریحات زیادی دارد که هرساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب میکند اما افراد زیادی در کنار این تفریحات علاقمند به دیدن حیات وحش جزیره کیش هستند.

علاقه مندان به گونه های مختلف جانوری میتوانند آبزیان بیشتری را در کشتی آکواریوم کف شیشه ای کیش و آکواریوم کیش مشاهده نمایند و همچنین برای بازدید از پرندگان مختلف و پستانداران آبزی و... به باغ پرندگان کیش و پارک دلفین ها کیش مراجعه نمایند.

میتوانید برای رزرو به سایت بدو کیش در قسمت رزرو تخفیفات  مراجعه نمایید و از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

با وجود تنوع زیستی زیاد در جزیره کیش انواع مختلفی از جانوران در آن یافت میشوند. از جمله:آبزیان ، پستانداران ، خزندگان ، پرندگان 

حیات وحش جزیره کیش

آبزیان کیش:

افرادی که علاقه زیادی به آبزیان و موجودات زیرآب دارند میتوانند گونه های متفاوت و زیبایی را در جزیره کیش مشاهده نمایند.

جزیره کیش از تعداد آبزیان زیادی برخوردار است که این آبزیان به دلایل مختلف به آب های گرم وآرام جزیره کیش پناه آورده اند.

آب های خلیج فارس تعداد ماهی های متنوعی را در خود جای داده است مانند : شوریده ، قباد (شاه ماهی ) ، حلوا سفید و گونه های مختلف ماهی های تزئینی. شما میتوانید با استفاده از کشتی های آکواریومی مانند( کشتی آکواریوم کف شیشه ای کیش - آکواریوم کیش ) به دیدن این ماهی های زیبا بروید.

آبهای جزیره کیش کاملا برای شنا بی خطر است زیرا فاقد کوسه می باشد و برخی کوسه هایی که در این آب ها هستند ازماهی های کوچکتر تغذیه میکنند. شما میتوانید در آکواریوم کیش تعداد زیادی از ماهی های تزئینی و کمیاب را ببینید.

پستانداران کیش :

یکی از مهمترین بخش جانوران کیش را پستانداران تشکیل میدهند که آهوی ایرانی از اصلی ترین پستاندارن و خاص ترین آن ها می باشد و شکار این آهوها ممنوع است از دیگر پستاندارانی که در جزیره کیش زندگی میکنند میتوان به خارپشت های ایرانی - موش - مارمولک ها - جربیل بلوچی - گربه و دلفین که از آبزیان پستاندار است .

حیات وحش جزیره کیش

نمایشگاه خزندگان کیش :

تنوع خزندگانی که در جزیره کیش زندگی میکنند محدود است. تعداد زیادی از خزندگان این جزیره را مارمولک های غیر سمی تشکیل میدهند که در همه جاهای جزیره کیش پراکنده شده اند و برای تغذیه از حشرات استفاده میکنند دو نوع مار قیطانی که غیر سمی و جعفری که سمی و بسیار خطر ناک است و لاکپشت ها که معمولا برای تخم گذاری از کنار ساحل استفاده میکنند.

در نمایشگاه خزندگان جزیره کیش گونه هایی نظیر مارهای بوا، پیتون آفریقا و آمازون، سوسمارایگوانه ماداگاسكار، عقرب سیاه امپراتور آفریقا، مارپرنده تایلند، عنكبوت های بزرگ و پرنده خوار برزیلی در معرض دید عموم قرار می گیرند.

برای بازدید از این نمایشگاه می توانید به پارک آهوان کیش مراجعه کنید.

پرندگان کیش :

با توجه به آب و هوا و موقعیت مطلوبی که در جزیره کیش برای زندگی پرندگان فراهم شده است همواره تعداد زیادی از پرندگان به جزیره کیش مهاجرت می کنند از جمله : چکاوک ، بلبل ، عقاب ماهی گیر ، سبز قبای هندی ، مرغ مینا و حواصیل خاکستری ، بحری ، بالان ، شاهین ، عقاب دو برادر و...

حیات وحش جزیره کیش

حیات وحش جزیره کیش با هدف ایجاد محدوده امن برای گونه های مختلف جانوری احداث شده است که در این پارک از برخی از حیوانات در حال انقراض و ... مراقبت به عمل می آید و هر روزه به تعداد آنها افزوده میشود برای مثال از زمان رها سازی آهوی ایرانی در این پارک با نبود دشمن طبیعی و فراهم بودن آب و هوا و علوفه طبیعی جمعیت آنها به مرور افزایش یافته است.

موجودات تاکسیدرمی شده در کیش :

به هنر خشک کردن جسد موجودات و حفظ ظاهر طبیعی آن ها تاکسیدرمی گفته می شود که در دانشگاه جزیره کیش صد ها پرنده، خزنده، موجودات دریایی و ... به صورت تاکسیدرمی شده نگهداری می شوند و در معرض دید علاقمندان قرار دارند.

از دیگر تفریحات جزیره کیش میتوان به تفریحات آبی و غیر آبی مانند ( غواصی کیش - اسکوتر زیردریایی کیش- ماهیگیری دریای در آبهای عمیق کیش- پارک آبی آویشن کیش - پارک ساحلی مرجان کیش - پاراسل کیش - شاتل کیش - فلای بورد کیش - پدل بورد کیش - پارک سیمرغ - آکواریوم کیش - پارک میرمهنا کیش - باغ پرندگان کیش - آهوان کیش - پارک طبیعت کیش - کشتی آکواریوم کف شیشه ای کیش ) اشاره کرد که این تفریحات هم با تخفیفات ویژه در قسمت رزرو تفریحات سایت بدو کیش عرضه میگردد.

برای کمک گرفتن از نقشه کیش کلیک نمایید.

نظرات کاربران (0 نظر)