پیگیری خرید

ساخت جزیره مصنوعی در کیش

همزمان با هفته دولت در نشستی مشترک با حضور دبیران شورای عالی منطقه آزاد و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء آقای سعید محمد ، تفاهم نامه همکاری در زمینه لایروبی حوضچه شرقی بندر تجاری جزیره کیش و احداث جزیره مصنوعی 500 هزار متری امضاء شد.

جزیره مصنوعی کیش

مفاد های تفاهم نامه

تکمیل مطالعات و اجرای پروژه عملیات لایروبی در حوضچه شرقی کیش بصورت طرح وساخت ( EPC ) که شامل ساخت دایک موقت ، طراحی و مهندسی ساخت این جزیره مصنوعی ، لایروبی ، بدست آوردن و تراکم دینامیکی از مفادهای موجود در این تفاهم نامه میباشد که به امضاء طرفین رسید.

تصمیمات اجرایی در مورد دریاچه مصنوعی کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آقای مظفری با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه گفت : از آنجایی که جزیره کیش میزبان طرح های بزرگ در سطح ملی است ، کیفیت انجام این طرح برای این سازمان اهمیت زیادی دارد. بنابراین این سازمان سعی دارد با بهره گیری از ظرفیت شرکتهای مطرح داخلی گام های اساسی در زمینه توسعه و رشد جزیره کیش و همچنین عملی کردن ماموریتهای این سازمان بردارد.

با اجرایی شدن این تفاهم نامه ، سازمان منطقه آزاد کیش صاحب جزیره مصنوعی به ابعاد 500 هزار متری می شود که برای آن کاربرد های مسکونی و تفریحی زیادی در نظر گرفته است.

نظرات کاربران (0 نظر)